Wyniki wyszukiwania
samoczynną sygnalizację przejazdową, co znacznie poprawi bezpieczeństwo podróżnych i kierowców. Liniakolejowanr 356 o długości 127,8 km łączy stację Poznań Główny ze stacją Bydgoszcz Główna. Jest popularna [...] środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego to 20 851 572,30 zł. Projekt „Modernizacja liniikolejowejnr 356 Poznań Wschód – Bydgoszcz na terenie województwa wielkopolskiego, mającej duże znaczenie [...] pozwalają na swobodne przemieszczanie się między peronami. W celu podniesienia standardów technicznych linii dokonano wymiany pięciu rozjazdów oraz torów w obrębie stacji Wągrowiec. Pasażerowie zyskali większy
PRZECZYTAJplanowaną na trasie Kluczbork – Ostrzeszów. Projekt nr POIiŚ 7.1-70 „Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu technicznego liniikolejowejnr 143 na odcinku Kalety - Kluczbork” ubiega się [...] będą na odtworzeniu pierwotnego stanu liniikolejowej. Efektem prac będzie podwyższenie bezpieczeństwa ruchu pociągów, przywrócenie parametrów technicznych linii, a także likwidacja ograniczeń prędkości [...] oświetlenia zewnętrznego i urządzeń srk na szlakach i stacjach, a także remont wybranych nastawni kolejowych i obiektów inżynieryjnych. Umowa zostanie zrealizowana przez konsorcjum firm: TORPOL S.A., Prz
PRZECZYTAJWartość całego projektu „Prace na liniikolejowej E30 na odcinku Kędzierzyn - Koźle – Opole Zachodnie” w zakresie liniinr 136 od km -0,206 do km 37,511 oraz liniinr 132 od km 94,281 do km 101,100 wynosi [...] Polskie Linie Kolejowe S.A. Podróżni już korzystają z przebudowanych peronów. W Kędzierzynie - Koźlu korzystnie zmienił się peron nr 3. Widać już zmontowane konstrukcje kolejnych peronów nr 1 i 2. Na stacjach [...] sukcesywnie są wyposażane w nowe oświetlenie. - Modernizacja liniikolejowej E30 na odcinku Kędzierzyn Koźle-Opole Zachodnie poprawi jakość usług kolejowych w korytarzu sieci bazowej TEN-T Bałtyk - Adriatyk. Po
PRZECZYTAJwartość szacowana jest niemal na 1 mld zł. Projekt „Prace na liniikolejowej E30 na odcinku Kraków Główny Towarowy – Rudzice wraz z dobudową torów linii aglomeracyjnej” współfinansowany jest ze środków Unii [...] kolejnego etapu prac. Efektem będą trzy zmodernizowane perony. Zapewnią obsługę linii, łączącej stolicę Małopolski z Wieliczką (nr 109), oraz linię E30, Kraków – Katowice – Rzeszów. Perony wyposażone będą w [...] Peron nr 4 na stacji Kraków Bieżanów został wybudowany tuż przy ul. Stacyjnej. Ma dogodniejszą lokalizację niż stary obiekt tzw. peron wyspowy, który był położony między torami. Obecnie podróżni mają
PRZECZYTAJInformacja Prasowa
25.09.2006
poprawą komfortu jazdy - zmniejszeniem zagrożeń środowiskowych - zmniejszeniem kosztów utrzymania Liniakolejowanr 271 Wrocław – Poznań położona jest na ciągu komunikacyjnym E 59 objętym umową AGC. Odgrywa ona [...] zadania: - zadanie I: opracowanie koncepcji programowo – przestrzennej modernizacji odcinka liniikolejowej E 59 na obszarze lokalnego centrum sterowania LCS Wrocław - Lot A. Czas na realizację tego etapu [...] opracowanie dokumentacji projektowej dla odcinka Wrocław – Poznań (161,700 km linii); finansowanie zgodne z decyzją Komisji Europejskiej nr CCI 2004/PL/16/C/PT/005 - etap II – wykonanie robót budowlanych na odcinku
PRZECZYTAJRewitalizacja liniikolejowej Toruń – Bydgoszcz realizowana jest w ramach projektu POIiŚ 7.1 –„Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu technicznego liniikolejowejnr 18 Kutno -Piła [...] odcinka liniikolejowej pomiędzy Chełmżą a Grudziądzem oraz remont infrastruktury związanej z linią kolejową. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. e-mail: [...] przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na terenie województwa kujawsko-pomorskiego pozwolą na stworzenie sieci linii pozwalających na sprawną obsługę regionalnego ruchu kolejowego. Obecnie PKP PLK realizują
PRZECZYTAJLokalne Centrum Sterowania w Bolesławcu
21.01.2008
modernizacją największego w Polsce kolejowego mostu kamiennego w Bolesławcu. Piotr Roman zapewnił, że władze miasta z uznaniem przyjmują poprawę standardu liniikolejowej E-30 i deklarują dalszą współpracę [...] Spójności Nr ISPA/FS 2001/PL/16/P/PT/013: Kontrakt na budowę wraz z projektowaniem systemów sterowania ruchem i telekomunikacji. Generalny wykonawca kotraktu: Skanska S.A. Oddział Budownictwa Kolejowego w Kielcach [...] współpracę. Warto podkreślić, że współdziałanie władz Bolesławca i Zakładu LiniiKolejowych we Wrocławiu pozwoliło już na zrealizowanie projektu iluminacji mostu. Miasto wykorzystuje niezwykły obiekt inżynieryjny
PRZECZYTAJSzczekociny - 5 marca godz. 10.00
05.03.2012
Aktualnie planowany termin przywrócenia ruchu po torze nr 2 to 6 marca w godzinach popołudniowych. Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. kontakt dla mediów: Robert Kuczyński 600-084-087 [...] Kolejnym etapem będzie ocena stanu torów, którą przeprowadzą diagności PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. Na miejscu znajdują się specjalistyczne służby spółki, gotowe do rozpoczęcia naprawy uszkodzonego
PRZECZYTAJkoleją z komunikacją miejską. Bezpieczne zarządzanie ruchem kolejowym zapewnią nowoczesne urządzenia i systemy komputerowe. Projekt „Prace na linii średnicowej w Warszawie na odcinku Warszawa Wschodnia - Warszawa [...] Na zmodernizowanych peronach nr 6 i 7, od 25 sierpnia działają nowe windy , które umożliwiają pasażerom z ciężkim bagażem, wózkami dziecięcymi i z ograniczoną możliwością poruszania się lepszy dostęp do [...] stacji Warszawa Zachodnia czekają zmiany. Udostępnione zostaną dwa kolejne zadaszone 400-metrowe perony nr 4 i 5 . Pasażerowie na wszystkie czynne perony będą mogli dostać się po kładce dla pieszych. Na nowych
PRZECZYTAJrogatkami i sygnalizacją świetlno-dźwiękową. Powstały one na liniikolejowejnr 7 (Warszawa – Lublin) przy ul. Podolskiej oraz na liniinr 506 przy ul. Podhalańskiej. Wcześniej, 9 czerwca, udostępniliśmy [...] zobaczyć na przykładzie przystanku w Wawrze. Został on pierwotnie wzniesiony w 1936 roku jako część linii otwocko-grodziskiej, a podczas II wojny światowej został zniszczony wraz z tunelem. W latach 1959-1961 [...] przejście pod torami to tylko jedna z wielu inwestycji zwiększających bezpieczeństwo na modernizowanej linii między Warszawą Wschodnią a Warszawą Wawer, której koszt wynosi ponad 422 mln zł netto. Na początku
PRZECZYTAJ