• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 11 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/postepowanie-przetargowe-dotyczace-linii-e30-901

Postępowanie przetargowe dotyczące linii E30

09.09.2010

Szczakowa – Trzebinia (13,3 km linii nr 133); Jaworzno Szczakowa – Sosnowiec Jęzor (6,8 km linii nr 134) przetarg nr 2 - modernizacja odcinka: Trzebinia – Krzeszowice (17,5 km linii nr 133); przetarg nr [...] Kraków Główny Towarowy (20,5 km linii nr 133); przetarg nr 4 - sygnalizacja dla obszaru: LCS Jaworzno Szczakowa; LCS Trzebinia; LCS Kraków Mydlniki (6,8 km linii nr 134) oraz (51,8 km linii nr 133). Usługa wymaga

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dwa-konsorcja-ubiegaja-sie-o-kontrakt-na-sygnalizacje-na-trzech-lcs-ach-na-e30-851

Dwa konsorcja ubiegają się o kontrakt na sygnalizację na trzech LCS-ach na E30

16.08.2010

Sygnalizacja dla obszaru: LCS Jaworzno Szczakowa, LCS Trzebinia, LCS Kraków Mydlniki (km 0,000 – 6,847 linii 134) oraz (km 15,810 – 67,636 linii 133). W siedzibie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji [...] Sygnalizacja dla obszaru: LCS Jaworzno Szczakowa, LCS Trzebinia, LCS Kraków Mydlniki (km 0,000 – 6,847 linii 134) oraz (km 15,810 – 67,636 linii 133). Wartość zamówienia została określona na kwotę brutto 241 [...] ego o długości pociągów 400 m z prędkością 160 km/h oraz prowadzenia pociągów towarowych o długości 750 m (120 osi) i ciężarze 3200 t z prędkością 120 km/h. Całość przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-w-przetargu-na-linii-e30-822

Otwarcie ofert w przetargu na linii E30

02.08.2010

Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o. na kwotę 363 381932,00 PLN netto; 443 325 957,04 PLN brutto 2. Oferta nr 2: • OHL ŽS, a.s. (lider), Republika Czeska • Przedsiębiorstwo Robót Komunikacyjnych w Krakowie [...] Kraków Główny Towarowy, linia nr 133, liczącym 20,5 km. Linia nr 133 przeznaczona jest dla ruchu pociągów pasażerskich (o długości 400 m) z prędkością 160 km/h oraz prowadzenia pociągów towarowych (o długości [...] długości 750 m, 120 osi i ciężarze 3200 t) z prędkością 120 km/h. Całość przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej oraz realizację robót polegających na przebudowie infrastruktury kolejowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/6-ofert-w-kolejnym-przetargu-na-slaskim-odcinku-e30-814

6 ofert w kolejnym przetargu na śląskim odcinku E30

29.07.2010

ych – DOM w Poznaniu Sp. z o.o. na kwotę 395 992 533,65 PLN netto; 483 110 891,05 PLN brutto 2. Oferta nr 2: • Trakcja Polska S.A. (lider), Warszawa • Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury [...] odcinek Zabrze – Katowice – Kraków Przetarg nr 2” obejmuje modernizację linii E 30 na odcinku: Trzebinia – Krzeszowice, linia nr 133, liczącym 17,59 km. Linia nr 133 przeznaczona jest dla ruchu pociągów [...] pasażerskich (o długości 400 m) z prędkością 160 km/h oraz prowadzenia pociągów towarowych (o długości 750 m, 120 osi i ciężarze 3200 t) z prędkością 120 km/h. Całość przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ogloszono-przetarg-na-nadzor-inwestorski-na-modernizacje-e-30-na-odcinku-krakow-rzeszow-986

Ogłoszono przetarg na nadzór inwestorski na modernizację E 30 na odcinku Kraków – Rzeszów

05.10.2010

Bochnia (23 km); Przetarg nr 1.2 – odcinek Bochnia – Biadoliny (22,3 km); Przetarg nr 1.3 – odcinek Biadoliny – Tarnów (18,9 km); Przetarg nr 2.1 – odcinek Tarnów – Dębica (31,3 km); Przetarg nr 2.2 – odcinek [...] odcinek Dębica – Sędziszów Małopolski (22,1 km); Przetarg nr 2.3 – odcinek Sędziszów Małopolski – Rzeszów Zachodni (21,3 km). Usługa wymagać będzie również współpracy z dyrektorem projektu i kierownikami [...] zamówienia od 15.11.2010 r. do 31.12.2015 r. Modernizacja linii kolejowej nr 91 Kraków – Medyka (138,7 km) ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu O

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wybor-najkorzystniejszej-oferty-na-sygnalizacje-czesci-linii-e-30-985

Wybór najkorzystniejszej oferty na sygnalizację części linii E 30

05.10.2010

ego o długości pociągów 400 m z prędkością 160 km/h oraz prowadzenia pociągów towarowych o długości 750 m (120 osi) i ciężarze 3200 t z prędkością 120 km/h. Całość przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie [...] opracowanie projektów wykonawczych, opracowanie dokumentacji powykonawczych technicznych i geodezyjnych. 2. Realizacji robót polegających na przebudowie infrastruktury kolejowej w zakresie: a) urządzeń automatyki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/63-mld-zl-dla-plk-na-projekty-pierwszego-konkursu-cef-3082

6,3 mld zł dla PLK na projekty pierwszego konkursu CEF

31.05.2016

Europę” (ang. Connecting Europe Facility – CEF) zmodernizuje linie kolejowe o łącznej długości 570 km. - Podpisanie umów to kolejny istotny krok w realizacji projektów CEF. Inwestycje na ważnych liniach [...] Europę” (CEF): 1) Modernizacja trasy Rawicz – Czempiń; ostatni element magistrali Wrocław – Poznań 2) Modernizacja trasy Sadowne – Białystok, ostatni element połączenia Warszawa – Białystok w ramach linii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-z-warszawy-do-lublina-w-90-minut-przetarg-za-blisko-35-mld-zl-na-odcinek-otwock-lublin-ogloszony-2955

Koleją z Warszawy do Lublina w 90 minut. Przetarg za blisko 3,5 mld zł na odcinek Otwock – Lublin ogłoszony

10.12.2015

ogowych. Po zakończeniu wszystkich prac pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Podróż najszybszym pociągiem między Warszawą i Lublinem zajmie 1,5 godziny, to o 45 [...] W ramach projektu PLK zmodernizuje 150 km linii kolejowej, sieć trakcyjną, wymieni rozjazdy oraz zamontuje urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Na odcinku Otwock – Pilawa wybudowany zostanie drugi tor [...] Zachód”. W celu zapewnienia bezpieczeństwa i usprawnienia ruchu PLK na remontowanym odcinku wybuduje 2 nowe wiadukty kolejowe oraz 11 przejść dla pieszych pod torami. Modernizacja i budowa nowych przepustów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-poznania-do-trojmiasta-w-mniej-niz-3-godziny-2631

Z Poznania do Trójmiasta w mniej niż 3 godziny

23.09.2014

odnowienia torów i renowacji obiektów inżynieryjnych, pociągi mogą poruszać się z prędkością do 160 kmkm/godz. Za rok jeszcze krócej Ale to nie koniec dobrych informacji dla podróżujących na trasie między [...] podróży pociągiem między tymi aglomeracjami. Docelowo najszybsze pociągi pokonają ten odcinek w ok. 2 godziny i 45 minut. Rewitalizacja jest najszybszą i najtańszą metodą usprawnienia ruchu na linii kolejowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-mniej-niz-3-godziny-z-warszawy-do-trojmiasta-2555

W mniej niż 3 godziny z Warszawy do Trójmiasta

28.07.2014

jej od nowa. Pociągi przyśpieszą, początkowo do 160 km/h, a docelowo do 200 km/h. Będzie to możliwe między innymi dzięki kompleksowej przebudowie 842 km torów, montażowi 820 rozjazdów i budowie 600 mostów [...] ułożenia ok. 15 km torów, prowadzone są w okolicach Malborka i Iławy i na stacji Gdańsk Wrzeszcz. Na pozostałych odcinkach trasy pociągi jeżdżą po dwóch nowych torach z prędkością do 160 km/h. Lepsza obsługa [...] w 2015 roku, na odcinku ok. 200 km system przekazujący drogą radiową sygnały z semaforów do kabiny prowadzącego pociąg, pozwoli na bezpieczną jazdę z prędkością do 200 km/h. Część zadań maszynisty będzie

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...89909192939495969798...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 931 do 940 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook