Wyniki wyszukiwania
Wielka Ofensywa Inwestycji Kolejowych
08.09.2015
zadanie: do 2023 r. efektywnie wydać 67 mld zł na polskie tory tak, aby przez kolejne dziesięciolecia kolej była konkurencyjnym i dochodowym środkiem transportu – mówi Andrzej Filip Wojciechowski prezes PKP
PRZECZYTAJSystem) drugiego poziomu to system bezpiecznego sterowania ruchem kolejowym, który ma ujednolicić kolej na terenie państw unijnych. Składa się z podsystemu ETCS, czyli Europejskiego Systemu Sterowania Pociągiem
PRZECZYTAJpoziomu to rozwiązanie należące do systemu bezpiecznej kontroli jazdy pociągiem, który ma ujednolicić kolej na terenie państw unijnych. Składa się z podsystemu ETCS, czyli Europejskiego Systemu Sterowania Pociągiem
PRZECZYTAJpociągów ). Dodatkowymi efektami realizacji inwestycji będą przeniesienie ruchu samochodowego na kolej (zmniejszenie kosztów zewnętrznych, tj. kosztów zanieczyszczenia środowiska, wydłużenie żywotności
PRZECZYTAJm przez PLK zmianom organizacyjnym udało się wykorzystać do tej pory 60 % środków przyznanych na kolej przez Komisję Europejską. WZMACNIAMY RATOWNICTWO TECHNICZNE PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. dbają
PRZECZYTAJmożliwych prędkości przewozów, likwidacji wąskich gardeł na tej linii oraz przenoszeniu ruchu z dróg na kolej, jest zgodny z trzecim celem horyzontalnym Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007 – 2013 (NSRO)
PRZECZYTAJpociągami), co może przyczynić się do przeniesienia części regionalnego transportu drogowego na kolej. Przeprowadzenie kompleksowej modernizacji na całym odcinku Warszawa Zachodnia – Łódź Fabryczna umożliwi
PRZECZYTAJKolejowe S.A. efektywnie wykorzystują unijne współfinansowanie z instrumentu CEF „Łącząc Europę”, aby kolej stawała się coraz bardziej atrakcyjnym, dostępnym i konkurencyjnym środkiem transportu – powiedział
PRZECZYTAJin. na międzynarodowej trasie Rail Baltica podróże i przewozy ładunków są sprawniejsze. Budujemy kolej coraz bardziej bezpieczną, komfortową i przewidywalną – powiedział Andrzej Bittel, sekretarz stanu
PRZECZYTAJmieszkańców. Efektem inwestycji jest coraz bardziej komfortowa, bezpieczna i przewidywalna polska kolej – powiedział Andrzej Bittel, sekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury. – Cieszy dobra współpraca
PRZECZYTAJ