Wyniki wyszukiwania
Głównym celem wartej 260 mln zł inwestycji PLK było skrócenie czasu podróży, czyli lepsza oferta dla pasażerów i przewoźników towarowych. Przejazd pociągów dalekobieżnych pomiędzy Kluczborkiem a Ostrzeszowem
PRZECZYTAJzastępczej, która będzie funkcjonować na całej linii Warszawa - Białystok” - dodał Folejewski. Głównym celem zarówno dla PKP Polskich Linii kolejowych S.A. jak i wykonawcy prac, jest jak najszybsze zakończenie
PRZECZYTAJ15 czerwca - korekta rozkładu jazdy
14.06.2014
dostosowania tras, terminów i godzin kursowania składów do prowadzonych prac. Wśród inwestycji, których celem jest skrócenie czasu przejazdów pociągów i podniesienie komfortu podróży pasażerów, są m.in. te r
PRZECZYTAJ, bądź rewitalizacją, objętych będzie około 3 000 km torów i dziesiątki obiektów inżynieryjnych. Celem prowadzonych prac jest skrócenie czasu przejazdów i zwiększenie komfortu podróży pociągiem. Szczegółowe
PRZECZYTAJRemont odcinka Łódź Żabieniec - Zgierz
03.12.2013
odwodnienie. Efektem prac będzie zniesienie miejscowego ograniczenia prędkości pociągów. Głównym celem inwestycji jest zwiększenie bezpieczeństwa ruchu kolejowego i drogowego oraz przywrócenie parametrów
PRZECZYTAJdokumentacji, celem wyboru najkorzystniejszej oferty. Projekt modernizacji linii nr 94 będzie realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2007 – 2013.. Celem projektu
PRZECZYTAJRealizacji Inwestycji oraz wykonawcy firmy MGGP S.A. z Tarnowa 9 kwietnia br. dokonali objazdu linii. Celem przejazdu było dokonanie wizji lokalnej linii w tym obiektów inżynieryjnych, nawierzchni, odwodnienia
PRZECZYTAJposzerzeniem nasypów. Ponadto zmodernizowana zostanie nawierzchnia 13 przejazdów kolejowych. Głównym celem realizacji inwestycji jest podwyższenie standardu technicznego linii nr 223 na odcinku Orzysz - Ełk
PRZECZYTAJWielkopolskiego oraz Pani Agnieszka Safuta-Pawlak, członek zarządu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Celem konferencji była wymiana doświadczeń na przykładzie Poznańskiego Węzła Kolejowego związanych z realizacją
PRZECZYTAJJeleniej Góry jest głównym efektem prowadzonej od kilku lat modernizacji linii. PLK wydała na ten cel ponad 400 mln zł. Pociąg, który jeździł ponad 3,5 h pokonuje teraz tę trasę w ciągu 2 godz. 10 min
PRZECZYTAJ