• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 58,2. Rezultatów: 97, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prace-plk-skroca-przejazd-z-rzeszowa-do-jasla-2339

Prace PLK skrócą przejazd z Rzeszowa do Jasła

02.04.2014

urządzenia, usprawniające prowadzenie ruchu na podkarpackiej linii. Poziom bezpieczeństwa jest wyższy na 58 przejazdach kolejowo-drogowych m.in. Rzeszowie, Babicy, Żarnowej oraz na 24 obiektach inżynieryjnych [...] środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2 „Infrastruktura Techniczna”. Kontakt dla mediów: Dorota Szalacha PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zespół

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ostatnia-korekta-rozkladu-jazdy-pociagow-2639

Ostatnia korekta rozkładu jazdy pociągów

10.10.2014

skrócą się czasy przejazdów na najważniejszych liniach: Warszawa – Gdańsk: 2:58 Warszawa – Katowice: 2:34 Warszawa-Kraków: 2:28 Warszawa-Wrocław: 3:42 Maciej Dutkiewicz Zespół Prasowy PKP Polskie Linie [...] Intercity Busem. Autobusy na trasie Warszawa Centralna - Małkinia – Warszawa Centralna będą odjeżdżać co 2 godziny i będą skomunikowane z pociągami zatrzymującymi się w Czyżewie, Szepietowie i Łapach. Podróż

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-torow-z-zabrza-przez-katowice-do-krakowa-1632

Modernizacja torów z Zabrza przez Katowice do Krakowa

20.01.2012

„INFRAKOL” S.C., Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o. 2. Przetarg nr 2: Modernizacja odcinka: Trzebinia – Krzeszowice (km 29,110-46,700 linii nr 133); wykonawca – [...] Jaworzna Szczakowej, gdzie już od października ubiegłego roku trwają roboty związane z rozbiórką toru nr 2. Za dwa, trzy miesiące zaczną się tu prace stricte budowlane: montaż słupów trakcyjnych, wymiana podtorza [...] – Jaworzno Szczakowa – Kraków Główny Towarowy (dotyczy linii kolejowych nr 134 i nr 133) o długości 58,237 km. Przewidywany koszt modernizacji to około 1,4 mld zł netto. Zakończenie robót, prowadzonych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-lepsze-polaczenie-kolejowe-tomaszowa-mazowieckiego-z-kielcami-8460

Kolej+: Lepsze połączenie kolejowe Tomaszowa Mazowieckiego z Kielcami

19.06.2023

pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni się do eliminowania [...] Koneckim a Skarżyskiem-Kamienną. Łączna długość przedmiotowych odcinków linii kolejowej nr 25 wynosi 58 kilometrów. Prace projektowe umożliwią przygotowanie dokumentacji umożliwiającej przyszłą elektryfikację

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-limanowej-rzadzic-bedzie-kolej-10497

W Limanowej rządzić będzie kolej!

17.02.2025

którą pociągi wjeżdżać będą do Limanowej od strony Łososiny Górnej. Konstrukcję o długości przeszło 2 km i średniej wysokości 9 m zaprojektowano tak, by sprawnie i z odpowiednią prędkością przekroczyć dolinę [...] dolinę potoku Sowlinka. Natomiast pomiędzy Tymbarkiem a Koszarami zaplanowano tunel o długości niemal 2 km. Dzięki nowemu przebiegowi linii kolejowej, skrócimy podróże regionalne i dalekobieżne na południu [...] południu Polski składa się z modernizacji i elektryfikacji 75 km trasy Chabówka – Nowy Sącz i budowy 58 km nowej linii, łączącej docelowo Podłęże z Tymbarkiem i Mszaną Dolną. Dzięki temu powstanie nowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poznan-warszawa-kolejarze-szlifuja-szyny-miedzy-swarzedzem-a-kolem-4182

Poznań – Warszawa: kolejarze szlifują szyny między Swarzędzem a Kołem

10.04.2019

Specjalny pociąg firmy Speno rozpoczął szlifowanie torów na 58 km odcinku z Podstolic do Konina. Ważąca 270 ton i długa na 80 m maszyna bada ultradźwiękami powierzchnię szyn, a następnie metr po metrze [...] Po zakończeniu wszystkich prac pociągi przejadą z Poznania do Warszawy z prędkością 160 km/h w ok. 2:20 h. Modernizacja zwiększy bezpieczeństwo. W ramach inwestycji montowane są nowoczesne urządzenia [...] kolejowej E20 na odcinku Warszawa – Poznań pozostałe roboty, odcinek Sochaczew – Swarzędz” warty jest 2 mld złotych. Inwestycja jest współfinansowana przez Unię Europejską z instrumentu „Łącząc Europę” (CEF)

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/malopolska-krok-do-rozwoju-kolejowych-polaczen-5864

Małopolska – krok do rozwoju kolejowych połączeń

01.07.2021

„Podłęże – Piekiełko” , składa się z modernizowanej 75-km linii między Chabówką a Nowym Sączem oraz nowej 58-km trasy Podłęże – Szczyrzyc – Tymbark/ Mszana Dolna. Realizacja przedsięwzięcia oznacza lepsze połączenia [...] projektu umożliwi wygodne i bezpieczne podróżowanie na trasie Kraków – Zakopane, w czasie krótszym niż 2 godziny, a na odcinku Kraków Główny - Nowy Sącz, poniżej 1 godziny. Inwestycja znacząco wpłynie także

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wypadek-kolejowy-w-leborku-1270

Wypadek kolejowy w Lęborku

28.04.2011

Wejherowie ul. Jagalskiego 10, Tel. 58 572 74 89, 58 572 72 00, w Lęborku ul. Zwycięstwa 12, Tel. 59 863 52 02, 59 863 52 00. PKP Intercity uruchomiło specjalny numer telefonu 58 721 95 47, pod którym udzielane [...] Katowice - Gdynia wjechała ciężarówkascania z ładunkiem cegieł. Doszło do zderzenia. Śmierć poniosły 2 osoby, 2 osoby odniosły poważne obrażenia.18 osób, w tym kierowca ciężarówki, jest lżej rannych.Na miejscu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-zmienia-regiony-kolej-zmienia-polske-2673

Kolej zmienia regiony, kolej zmienia Polskę

20.11.2014

330-kilometrową trasę z Warszawy do Trójmiasta pociągi pasażerskie pokonają w rekordowym czasie 2 godziny i 58 minut. Dzięki wielomiliardowym inwestycjom PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. pociągi na Centralnej [...] Znacznemu skróceniu ulegną również czasy przejazdu pomiędzy Warszawą a Krakowem (2 godz. 28 min.) i Warszawą a Katowicami (2 godz. 34 min.). Tym samym transport kolejowy staje się bardziej konkurencyjny względem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/umowa-na-pelnienie-nadzoru-nad-modernizacja-linii-krakow-rzeszow-podpisana-1415

Umowa na pełnienie nadzoru nad modernizacją linii Kraków – Rzeszów podpisana

01.09.2011

wiaduktów i przepustów do warunków ujętych w decyzjach środowiskowych - około 44 szt., budowę około 58 km ekranów akustycznych, modernizacje układu torowego na długości 138,7 km, wraz z siecią trakcyjna [...] to 4 672,08 mln PLN, z czego szacunkowa kwota dofinansowania z funduszów Unii Europejskiej wyniesie 2 181 018 096 PLN. Głównymi celami modernizacji linii kolejowej E30 / C-E 30 są: pobudzenie rozwoju g

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 81 do 90 z 97.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook