Wyniki wyszukiwania
pn. „Zaprojektowanie i budowa nowego przystanku Pawłowice Studzionka wraz z budową dwóch nowych peronów zlokalizowanych na linii kolejowej nr 159 Żory – Pawłowice Śląskie ”, realizowaną w ramach „Rządowego
PRZECZYTAJBraille’a. Antypoślizgowa nawierzchnia i funkcjonalne oświetlenie umożliwią bezpieczne poruszanie się po peronach także po zmroku. Wiaty zostaną poddane renowacji i zachowają historyczny charakter. Przebudowa stacji
PRZECZYTAJBraille’a. Antypoślizgowa nawierzchnia i funkcjonalne oświetlenie umożliwią bezpieczne poruszanie się po peronach także po zmroku. Wiaty zostaną poddane renowacji i zachowają historyczny charakter. Budowa nowego
PRZECZYTAJsię pociągu zwiększa dostępność do kolei i możliwości podróży ekologicznym środkiem transportu. Peron zostanie wyposażony w wiaty, ławki, tablice informacyjne i oznakowanie. Jasne oświetlenie pomoże w
PRZECZYTAJgabloty z rozkładem jazdy. Bezpieczeństwo po zmroku zapewni jasne oświetlenie. Przy odnowionych peronach są stojaki rowerowe. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczyły na przedsięwzięcie „Odtworzenie
PRZECZYTAJKrakowa, Katowic, Trzebini, Oświęcimia, Tarnowa i Czechowic-Dziedzic. Podróżni mogą korzystać z dwóch peronów o długości 200 metrów. Są wiaty, ławki i tablice informacji pasażerskiej. Wykonawcy kończą prace
PRZECZYTAJramach realizowanej od 2023 roku modernizacji linii kolejowej z Chabówki do Nowego Sącza oprócz peronów, torów, tuneli i wiaduktów powstaje również nowa sieć trakcyjna, co pozwoli na kursowanie pociągów
PRZECZYTAJtransport towarów koleją od Chybia przez Żory i Rybnik do Nędzy. Podróżni korzystają z wygodnych peronów, sprawniej kursują pociągi po 60 km wymienionych torów. Inwestycja o wartości 375 mln zł netto była
PRZECZYTAJNowe przejścia podziemne dla pieszych zapewnią wygodniejszy dostęp do peronów przystanków kolejowych w Jabłoni Kościelnej, Zdrodach Nowych i Trypuciach. Budowa dodatkowych obiektów to efekt współpracy
PRZECZYTAJObiekty wyposażono w nowe wiaty, a zabytkowe zostały odnowione i znajdują się w południowej części peronów. Są ławki, informacja pasażerska, czytelne oznakowanie i jasne oświetlenie. Przejście podziemne w
PRZECZYTAJ