Wyniki wyszukiwania
do około 90 minut. Nowe tory umożliwią przejazd pociągów pasażerskich z prędkością do 160 km/h oraz pociągów towarowych z prędkością do 120 km/h. Modernizacja 24 przejazdów kolejowo-drogowych, budowa 4 wiaduktów
PRZECZYTAJodcinku między Ełkiem a Szczytnem zlikwidowane będzie m.in. ograniczenie prędkości do 30 km/h, a pociągi pasażerskie pojadą tam z prędkością maksymalną 120 km/h. Poprawią się warunki do przewozu ładunków – składy
PRZECZYTAJzatrzymywać się na granicach. Nie będzie też trzeba wymieniać lokomotyw. Kolejne korzyści to wyższa prędkość składów i bezpieczeństwo. Wszystko dzięki temu, że na najważniejszych szlakach kolejowych w całej [...] linii, częstotliwość oraz punktualność realizowanych połączeń. Pociągi pasażerskie będą osiągały prędkość 160 km/h, a towarowe 120 km/h. Pasażerowie zyskają lepszą ofertę przewozową. Skróci się czas podróży
PRZECZYTAJCyfrowa rewolucja na kolei
15.10.2014
obsługą techniczną oraz służy do przekazywania informacji do lokomotyw np. nt. maksymalnej dozwolonej prędkość na danym odcinku czy położenia innych pociągów na trasie. Drugim kluczowym elementem systemu ERTMS [...] reagując w przypadku zignorowania komunikatów i ostrzeżeń. Jeśli pociąg przekroczy dopuszczoną prędkość, ETCS automatycznie go wyhamuje – wyjaśnia Jarosław Kozłowski, dyrektor projektu, PKP Polskie Linie
PRZECZYTAJbudynku nastawni. W wyniku realizacji inwestycji nastąpi: • likwidacja ograniczeń prędkości pociągów, • przywrócenie prędkości rozkładowej na przebudowanym odcinku do V = 100 km/h., • skrócenie czasu jazdy
PRZECZYTAJpogłębiającej się degradacji istniejącej infrastruktury kolejowej. Na trasie istniało wiele ograniczeń prędkości od 20 do 40 km/h. Powodowało to znaczne wydłużenie czasu jazdy pociągów. Przed rozpoczęciem modernizacji [...] zrealizowaniu całego zakresu prac budowlanych inwestycja przyniesie następujące efekty: podniesienie prędkości jazdy pociągów pasażerskich do 120 km/h (skrócenie czasu jazdy o około 30 min.); poprawa bezpieczeństwa
PRZECZYTAJOgłoszono kolejne dwa przetargi na E 30
30.04.2010
ruchu pasażerskiego o długości pociągów 400 m z prędkością 160 km/h oraz prowadzenia pociągów towarowych o długości 750 m (120 osi) i ciężarze 3200 t z prędkością 120 km/h. Całość zamówienia obejmuje 4 przetargi
PRZECZYTAJprzejazdu; podniesienie parametrów ciągów towarowych poprzez podniesienie prędkości handlowej oraz eliminację ograniczeń prędkości i nacisku osi; optymalizacja wykorzystania parametrów infrastruktury w wyniku
PRZECZYTAJch, tj. do kursowania pociągów pasażerskich z taborem klasycznym z prędkością maksymalną 160 km/h i pociągów towarowych z prędkością maksymalną 120 km/h. www.pois.gov.pl Projekt ubiega się o finansowanie
PRZECZYTAJch, tj. do kursowania pociągów pasażerskich z taborem klasycznym z prędkością maksymalną 160 km/h i pociągów towarowych z prędkością maksymalną 120 km/h. www.pois.gov.pl Projekt ubiega się o finansowanie
PRZECZYTAJ