Wyniki wyszukiwania
Prace objęły modernizację ponad 12 km torów oraz wymianę rozjazdów pomiędzy stacjami w Piechowicach i Szklarskiej Porębie Górnej. Remontowane były obiekty inżynieryjne oraz przejazdy kolejowo-drogowe.
PRZECZYTAJFeroco. Spółka otrzymała sygnały, w tym od podwykonawców Feroco, że firma ta, nie płaci im za wykonane prace. Ponieważ PLK na bieżąco reguluje wszystkie płatności wobec blisko 100 wykonawców z którymi współpracuje
PRZECZYTAJodcinka Skierniewice – Koluszki o długości ok. 42 km Koluszki – Łódź Widzew o długości ok. 20 km . Prace będą przebiegać w dwóch fazach: 1. Analizy porealizacyjnej w ramach której należy wykonać badania
PRZECZYTAJodcinku Krzyż - Kostrzyn i linii nr 367 Zbąszynek - Gorzów Wielkopolski. Planowany termin zakończenia prac - koniec 2011 roku. Uczestniczący w uroczystości Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Infrastruktury
PRZECZYTAJWkrótce szybciej z Łowicza do Łodzi
31.03.2010
czasu przejazdu pociągów na odcinku Łowicz – Łódź Kaliska z ok. 2,3 godziny do około 1 godziny. Zakres prac na odcinku o długości 47 km obejmuje kompleksową wymianę nawierzchni torowej, wymianę 12 kompletów
PRZECZYTAJwiodła nowo-zmodernizowanym szlakiem Lot A, gdzie dziennikarze mogli obejrzeć efekty zakończanych prac w grudniu 2007 r. W czasie przejazdu zaprezentowano również maszyny torowe realizujące roboty na szlaku
PRZECZYTAJ150 lat Runowa Pomorskiego!
09.06.2009
promujące kampanię "Bezpieczny przejazd". Bardzo szczere, bo dziecięce spojrzenie na kolej przedstawiały prace plastyczne uczniów eksponowane w pobliskiej szkole podstawowej. Przez cały czas imprezy świeciło słońce
PRZECZYTAJWrocław Leśnica - czas zmian
22.03.2013
zapewniona będzie informacja dla kierowców i pieszych. Przebudowa stacji zakończy się we wrześniu br. Prace odbywają się przy zachowaniu regularnego kursowania pociągów na trasie E 30 Wrocław - Legnica - Zgorzelec
PRZECZYTAJzostała na umowy z wykonawcami nadzoru inwestorskiego oraz innego rodzaju działania wspierające. Prace prowadzone w ramach projektu zakładają wymianę ponad 200 km torów, przebudowę, remont i budowę ponad
PRZECZYTAJSzybciej po „Nadodrzance”
01.10.2012
listopada 2012 r. Koszt inwestycji finansowanych z budżetu państwa wyniesie ponad 24 mln PLN. Planowane prace stanowią kontynuację modernizacji prowadzonej na „Nadodrzance” w latach 2010 - 2011 r. W 2010 r. kosztem
PRZECZYTAJ