• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 26,3. Rezultatów: 200, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/67-mld-zl-na-kolej-rada-ministrow-przyjela-krajowy-program-kolejowy-2881

67 mld zł na kolej. Rada Ministrów przyjęła Krajowy Program Kolejowy

15.09.2015

postępowań są m.in. przetarg na linię Warszawa – Lublin (wartość prac – 3,5 mld zł), Wrocław – Poznań (1,5 mld zł), Warszawa – Poznań (2,6 mld zł), czy prace na linii obwodowej w Warszawie (260 mln zł). Część

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejarze-udrozniaja-polaczenie-z-glucholaz-przez-granice-10125

Kolejarze udrożniają połączenie z Głuchołazów przez granicę

10.10.2024

służby techniczne PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w szybkim tempie przywróciły przejezdność na 26 odcinkach lokalnych tras kolejowych. Zgodnie z deklaracjami, do końca tygodnia udrożniony zostanie [...] na linii podsudeckiej, łączącej Legnicę z Katowicami. Na realizację wymienionych prac przeznaczono 3 mln złotych. Na terenie Opolszczyzny wielka woda uszkodziła 17 mostów i 18 wiaduktów, m.in. w gminach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejni-podwykonawcy-astaldi-spa-otrzymali-naleznosci-wyplacone-przez-pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-3950

Kolejni podwykonawcy Astaldi S.p.A otrzymali należności wypłacone przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

10.10.2018

wypłaciły dziś, 10 października około 4 mln zł należności dla kolejnych podwykonawców Astaldi S.p.A. Ponad 3,1 mln zł trafiło do trzech kolejnych podwykonawców na linii Dęblin – Lublin, natomiast ok. 1 mln zł [...] podwykonawców na linii Leszno – Rawicz. PLK na rzecz podwykonawców Astaldi S.p.A wypłaciły już ok. 26 mln zł. Należności zostały wypłacone łącznie 12 podwykonawcom. PLK nie pozostawiły bez wsparcia po

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/umowa-na-budowe-urzadzen-zapewniajacych-bezpieczenstwo-ruchu-pociagow-na-linii-warszawa-gdansk-podpisana-1530

Umowa na budowę urządzeń zapewniających bezpieczeństwo ruchu pociągów na linii Warszawa – Gdańsk podpisana

16.12.2011

Europejskiej. Linia przebiega na terenie 3 województw tj. mazowieckiego, warmińsko-mazurskiego i pomorskiego. Wartość zamówienia to 21 215 679,00 PLN netto, 26 095 285,17 PLN brutto . Wykonawca zobowiązuje

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-regionalnej-linii-kolejowej-nr-403-walcz-8211-kalisz-pomorski-ulikowo-otwarcie-ofert-705

Modernizacja regionalnej linii kolejowej Nr 403 Wałcz – Kalisz Pomorski - Ulikowo - otwarcie ofert

03.02.2010

Poznań - Kolejowe Zakłady Automatyki Katowice S.A. 18 985 463,20 PLN netto, 23 162 265,10 PLN brutto. 3. Konsorcjum TRAKCJA POLSKA - Trakcja Polska S.A. Warszawa - APEX – ROBOZIEM Sp. z o.o. Stargard Szczec [...] Schweerbau GmbH&Co.KG Bauunternehmen Niemcy - VolkerRail Polska Sp. z o.o. Wrocław 21 698 619,00 PLN netto, 26 472 315,18 PLN brutto. 5. Konsorcjum DOM – ATE - Zakład Robót Komunikacyjnych – DOM Poznań - Zakład

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisano-umowy-warszawa-zachodnia-warszawa-okecie-218

Podpisano umowy Warszawa Zachodnia-Warszawa Okęcie

28.06.2007

objętych umową będzie: wymiana podtorza na długości 16,2 tkm. wymiana torów 16,2 tkm. wymiana rozjazdów 26 kpl. wymiana sieci trakcyjnej, urządzeń sterowania ruchem kolejowym i łączności na długości 21,5 tkm [...] tkm. wybudowanie dwóch dodatkowych torów pomiędzy Warszawa Al. Jerozolimskie a Warszawa Zachodnia 5,3 tkm. remont i przebudowa obiektów inżynieryjnych wybudowanie 2 dodatkowych przystanków osobowych Warszawa

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/akty-prawne-i-przepisy/instrukcje-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa/linie-kolejowe

Linie kolejowe

pliku: 3 MB Id-3 Warunki techniczne utrzymania podtorza kolejowego Id-3 - wersja dostosowana do zasad WCAG POBIERZ PDF rozmiar pliku: 8 MB Warunki techniczne utrzymania podtorza kolejowego Id-3 POBIERZ [...] do zasad WCAG - obowiązuje od 26.01.2023 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 754 KB Instrukcja zgrzewania szyn zgrzewarkami torowymi poza zgrzewalnią Id-6 - obowiązuje od 26.01.2023 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: [...] badaniach technicznych i utrzymaniu rozjazdów Id-4 - wersja dostosowana do zasad WCAG - obowiązywała od 26.11.2019 r. do 15.05.2024 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 8 MB Instrukcja o oględzinach, badaniach te

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wszczecie-postepowania-kwalifikacyjnego-na-czlonkow-zarzadu-pkp-plk-sa-336

Wszczęcie postępowania kwalifikacyjnego na członków Zarządu PKP PLK S.A.

07.04.2008

Linie Kolejowe S.A. jest ustalane zgodnie z ustawą z dnia 3 marca 2000r. o wynagradzaniu osób kierujących niektórymi podmiotami prawnymi (Dz. U. Nr 26, poz. 306 ze zm.). [...] Członka Zarządu - dyrektora ds. utrzymania infrastruktury, 2) Członka Zarządu - dyrektora ds. sprzedaży, 3) Członka Zarządu - dyrektora ds. strategii i rozwoju, spółki PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. z siedzibą [...] wykształcenie wyższe techniczne (kierunkowe), b) co najmniej 5-letni staż pracy, w tym nie mniej niż 3-letnie udokumentowane doświadczenie na stanowisku kierowniczym technicznym w podmiocie gospodarczym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsza-podroz-z-lublina-do-deblina-i-warszawy-4953

Krótsza podróż z Lublina do Dęblina i Warszawy

27.08.2020

Lublin inwestycja PLK zwiększy komfort obsługi podróżnych. Pasażerowie korzystają już z nowego peronu nr 3 i jednej krawędzi peronu nr 2. Budowana jest druga krawędź peronu nr 2 oraz nowy wyższy peron nr 1. [...] odcinka przejścia podziemnego między peronem nr 2 a dworcem. Gotowe są 2 szyby windowe na peronach nr 2 i 3. Po zakończeniu prac stacja Lublin Główny będzie w pełni dostępna dla osób o ograniczonych możliwościach [...] sierpnia pociągi pojadą po pierwszym z dwóch nowych torów. Podróżni wygodniej wsiądą do pociągów na 3 stacjach - Otwock, Celestynów i Pilawa oraz 7 przystankach: Śródborów, Pogorzel Warszawska, Stara Wieś

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/budowa-lacznicy-na-polmetku-3190

Budowa łącznicy na półmetku

28.09.2016

kształcie żagli. Dla inwestycji wykorzystanych będzie w sumie: 3,1 tys. ton stali zbrojeniowej; 6,7 tys. ton stali konstrukcyjnej; 25,5 tys. m3 betonu. Korzyści dla podróżujących koleją i dla mieszkańców [...] zmienia i ogranicza przejazd przez skrzyżowanie. Elementy przęseł były transportowane we fragmentach do 26 metrów długości. Na budowie wykorzystywany jest specjalistyczny sprzęt, w tym 250 – tonowy dźwig, który

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...3456789101112...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 71 do 80 z 200.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook