Wyniki wyszukiwania
Polskich Linii Kolejowych S.A. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. obecnie prowadzą już prace za ponad 150 mln zł na trasie Tunel – Charsznica – Wolbrom – Jaroszowiec Olkuski. Z pierwszych efektów inwestycji
PRZECZYTAJane przejazdy. W 2015 r. Polskie Linie Kolejowe S.A. na terenie Wielkopolski wyremontowały prawie 150 takich miejsc. Na wielu skrzyżowaniach kolejowo – drogowych zainstalowano nową samoczynną sygnalizację
PRZECZYTAJWłaściciele posesji i ogródków działkowych przy ul. Lotniskowej mają do dyspozycji tymczasowy łącznik. To 150 m odcinek, łączący ul. Lotniskową z drogą k/Kotry. Przejazd w ciągu ul. Orlej będzie funkcjonował do
PRZECZYTAJmasy brutto pociągu. Obowiązujący cennik obecnie zawiera sześć przedziałów o rozpiętości od 90 do 150 ton, zaś propozycja przewiduje stworzenie aż 300 przedziałów o rozpiętości 10 ton. W praktyce oznacza
PRZECZYTAJci Nikielkowo . Tuż obok linii kolejowej Olsztyn – Korsze powstaje konstrukcja pierwszego z dwóch 150-metrowych peronów wraz z dojściem na wiadukt drogowy na ul. Lawendowej. Na linii Olsztyn – Korsze (lk
PRZECZYTAJnowych lokalizacjach. Na przystankach objętych postępowaniem przetargowym powstaną perony o długości 150 metrów, wraz z ciągami komunikacyjnymi i parkingami. Platformy peronowe będą odpowiednio wysokie, by
PRZECZYTAJW Podchojnach (linia kolejowa Kielce Główne – Kraków Główny) wybudowaliśmy dwa perony o długości 150 metrów. Przystanek powstał w sąsiedztwie przejazdu kolejowo-drogowego. Mieszkańcy miejscowości sąsiadującej
PRZECZYTAJNowa kolej w stolicy Dolnego Śląska
21.11.2014
mogłaby dojechać do Wrocławia. Tymczasowy z szansą na przyszłość Przystanek ma dwa perony o długości 150 m i szerokości 4 m. Bez problemów zatrzymają się obok nich składy aglomeracyjne i regionalne. Perony
PRZECZYTAJwymieniono tory oraz przebudowano 112 obiektów inżynieryjnych, w tym 5 wiaduktów o długości od 50 do 150 m – m.in. w Jedlinie Zdroju tzw. Olszyniec, Jugowicach i Lubachowie. Sprawny ruch pociągów umożliwią
PRZECZYTAJrealizację projektu wynosi: 36 180 250,00 PLN. Dofinansowanie ze środków RPO WL (60 %) wynosi: 21 708 150,00 PLN . Bezpośrednim efektem realizacji projektu będzie modernizacja linii kolejowej Nr 203 Tczew-Kostrzyn
PRZECZYTAJ