Wyniki wyszukiwania
konieczność zmiany kierunku jazdy. To pozwoli skrócić prawie o kwadrans podróże na trasie z Małopolski na Śląsk, z Krakowa do Wadowic, Andrychowa i Bielska-Białej. – Nowa łącznica kolejowa wpisuje się w strategię
PRZECZYTAJWybudowanie łącznicy wyeliminuje konieczność zmiany kierunku jazdy pociągów na stacji Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona i umożliwi bezpośredni przejazd na trasie Kraków – Bielsko-Biała - Kraków. To roz
PRZECZYTAJsystemem informacji wizualnej. Trwa również rewitalizacja linii kolejowych nr 143 i 272, które łączą Śląsk i Wielkopolskę. Po zakończeniu robót przejazd między Poznaniem a Katowicami skróci się z 6 godzin
PRZECZYTAJTuż przed Świętami Wielkanocnymi pierwsi kierowcy przejechali nowym wiaduktem drogowym wybudowanym w Młoszowej. Obiekt zastąpił przejazd kolejowo-drogowy przy ul. Szembeka. W ramach inwestycji, współf
PRZECZYTAJpodróże koleją między Wielkopolską a Dolnym Śląskiem Skraca się czas podróży między stolicami Dolnego Śląsk a Wielkopolski, gdyż zwiększa się prędkość pociągów. Po uzyskaniu niezbędnych pozwoleń najszybsze
PRZECZYTAJprac zaplanowane jest w 2023 roku. Większe możliwości transportowe kolei Śląsk - Bałtyk Przebudowa linii kolejowej numer 131 Śląsk - Bałtyk podzielona jest na odcinki. Na „starcie” południowego odcinka Chorzów [...] Karsznice z prędkością 100-120 km/h bez zwolnień to bardziej ekonomiczny przewóz ładunków na trasie Śląsk – Bałtyk. Płynną zmianę kierunku jazdy pociągów z torów głównych zasadniczych na tory główne zapewnią
PRZECZYTAJzaplanowane jest w I kwartale 2023 roku. Większe możliwości transportowe kolei Śląsk – Bałtyk linia 131 Przebudowa trasy kolejowej Śląsk - Bałtyk podzielona jest na odcinki. Na odcinku Chorzów Batory - Bytom -
PRZECZYTAJEfektem prac PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. będzie sprawniejszy i szybszy przejazd pociągów towarowych inowrocławską obwodnicą kolejową. Dedykowana do przewozów towarowych linia Mimowola – Jaksice
PRZECZYTAJco ułatwia przewóz kruszyw oraz transport wielkogabarytowych ładunków np. generatorów przez Dolny Śląsk. Poprawa stanu przeprawy na jednotorowej, zelektryfikowanej linii daje teraz realną możliwość prz
PRZECZYTAJPolski odcinek ma długość 677 km, łączy najważniejsze centra i regiony południowej Polski: Dolny Śląsk, Górny Śląsk, Małopolskę i Podkarpacie. Na odcinku Kraków Główny Towarowy – Rudzice zmodernizowanych zostanie
PRZECZYTAJ