Wyniki wyszukiwania
modernizacji linii kolejowej E 59 na tym odcinku. Teletechniczne roboty budowlane prowadzone będą na terenach stacji i szlakówkolejowych, a w nielicznych przypadkach poza terenem kolejowym. W ramach modernizacji [...] wykonanie kompleksowej przebudowy sieci i urządzeń telekomunikacji oraz urządzeń automatyki kolejowej na linii kolejowej E 59, odcinek Wrocław Grabiszyn – granica województwa dolnośląskiego z wprowadzeniem do [...] dostosowanie urządzeń srk oraz urządzeń kolejowych sieci telekomunikacyjnych do jazdy pociągów z prędkością 160km/h. Stacyjne i liniowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym muszą umożliwiać zabudowę w przyszłości
PRZECZYTAJdalekobieżnego, regionalnego, aglomeracyjnego i kolei dużych prędkości, budowę stacji kolejowej i dworca kolejowego Łódź Fabryczna, jako stacji podziemnej dla czterech peronów i ośmiu torów. Tory i perony [...] Dojazd do dworca kolejowego Łódź Fabryczna zapewniony będzie ulicami: P.O.W, Składową i Węglową. Ponadto zostanie zrealizowana przebudowa linii tramwajowych w obrębie dworca kolejowego wraz z budową przystanków [...] wykonanie przebudowy stacji Łódź Widzew i części szlaku Łódź Fabryczna – Łódź Widzew od km 2,250 do km 7,200 wraz z urządzeniami sterowania ruchem kolejowym i telekomunikacji dla całego odcinka Łódź Fabryczna
PRZECZYTAJinfrastruktura kolejowa na odcinku ok. 40 kilometrów pomiędzy Pruszczem Gdańskim i Gdynią Chylonią. W ramach projektu, w Gdańsku, powstanie również lokalne centrum sterowania ruchem kolejowym. W ramach robót [...] systemu odwodnienia, wyposażenie linii w urządzenia sterowania ruchem kolejowym warstwy podstawowej, ułożenie wzdłuż modernizowanych szlaków kabla światłowodowego wyposażonego w cyfrowe urządzenia teletransmisyjne [...] oświetlenie, urządzenia elektrycznego ogrzewania rozjazdów, modernizację istniejących przejazdów kolejowych na szlaku Pruszcz Gdański – Gdańsk Południowy, na stacji Gdańsk Południowy. modernizację obiektów i
PRZECZYTAJoferta na kwotę 21.983.552,18 PLN brutto . 8. Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o. - oferta na kwotę 18.081.260,76 PLN brutto . 9. Trakcja Polska S.A. Warszawa [...] przy torze nr 1, na długości ponad 200 m. Informacje dla mediów Dorota Szalacha PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Krakowie tel. 12/393-54-00, e-mail: d.szalacha@plk-sa
PRZECZYTAJmodernizacja infrastruktury kolejowej na około 40 kilometrowym odcinku linii kolejowej między Pruszczem Gdańskim i Gdynią Chylonią oraz budowa lokalnego centrum sterowania ruchem kolejowym w Gdańsku. Zakres robót [...] systemu odwodnienia, wyposażenie linii w urządzenia sterowania ruchem kolejowym warstwy podstawowej, ułożenie wzdłuż modernizowanych szlaków kabla światłowodowego wyposażonego w cyfrowe urządzenia teletransmisyjne [...] oświetlenie, urządzenia elektrycznego ogrzewania rozjazdów, modernizację istniejących przejazdów kolejowych na szlaku Pruszcz Gdański – Gdańsk Południowy, na stacji Gdańsk Południowy, modernizację obiektów i
PRZECZYTAJ7.1-11.1 „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków” polega na kompleksowej modernizacji wszystkich elementów infrastruktury kolejowej linii E 30, na odcinku Sosnowiec [...] zasilania kolejowej trakcji elektrycznej przez PKP Energetyka S.A. (trwa procedura uzgodnienia treści porozumienia i umowy). Celem modernizacji linii E 30 jest dostosowanie stacji i szlaków do warunków [...] Jęzor – Kraków Główny Towarowy) wzięło udział aż 12 firm. Komisja Przetargowa PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wybrała firmę, która będzie pełniła funkcję inżyniera kontraktu, a decyzję tę zatwierdził zarząd
PRZECZYTAJ– informuje Janusz Pluta, dyrektor projektu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Realizacja projektu POIiŚ 7.1-11.1 „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków” polega na [...] modernizacji wszystkich elementów infrastruktury kolejowej linii E 30, na odcinku Sosnowiec Jęzor – Jaworzno Szczakowa – Kraków Główny Towarowy (dotyczy linii kolejowych nr 134 i nr 133). Zakończenie realizacji [...] zasilania kolejowej trakcji elektrycznej przez PKP Energetyka S.A. (trwa procedura uzgodnienia treści porozumienia i umowy). Celem modernizacji linii E 30 jest dostosowanie stacji i szlaków do warunków
PRZECZYTAJLCS Malbork dla konsorcjum Trakcji Polskiej
17.02.2011
y nie kolejowej i instalacji przemysłowych oraz sanitarnych. Modernizacja Lokalnego Centrum Sterowania Ruchem Kolejowym Malbork to kolejny etap przebudowy ponad 350 kilometrowej linii kolejowej E-65 łączącej [...] obejmować: układy torowe stacji i szlaków, nawierzchnię torową z poprawą geometrii toru, podtorze, odwodnienie, stacyjne, liniowe przejazdowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym warstwy podstawowej, urządzenia [...] wymogów umów międzynarodowych AGC (o głównych międzynarodowych liniach kolejowych) i AGTC (o głównych międzynarodowych liniach kolejowych transportu kombinowanego). Informacje dla mediów: Robert Kuczyński
PRZECZYTAJKraków Mydlniki – tłumaczy Janusz Pluta, dyrektor projektu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Teraz PKP Polskie Linie Kolejowe analizują przedstawiony harmonogram prac i czekają na dwa pozostałe, które p [...] pierwszym etapie muszą powstać mapy geodezyjne, bez którym trudno byłoby przystąpić do prac projektowych. Realizacja projektu POIiŚ 7.1-11.1 „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Zabrze – [...] modernizacji wszystkich elementów infrastruktury kolejowej linii E 30 na odcinku Sosnowiec Jęzor – Jaworzno Szczakowa – Kraków Główny Towarowy (dotyczy linii kolejowych nr 134 i nr 133). Zakończenie realizacji
PRZECZYTAJprzebudowie infrastruktury kolejowej m.in. w zakresie nawierzchni i podtorza, sieci trakcyjnej, elektroenergetyki, obiektów inżynieryjnych, peronów, przejść i przejazdów kolejowych. Wykonane zostaną także [...] dalekobieżnego, regionalnego, aglomeracyjnego i kolei dużych prędkości, budowę stacji kolejowej i dworca kolejowego Łódź Fabryczna, jako stacji podziemnej dla czterech peronów i ośmiu torów. Tory i perony [...] Hiszpania TOR-KAR-SSON Sp. z o.o., Warszawa Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie na kwotę 287 272 683,00 PLN netto; 353 345 400,09 PLN brutto Kwota, jaką zamawiający
PRZECZYTAJ