• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-wracaja-na-linie-goleszow-cieszyn-nowe-perony-dla-wygodnych-podrozy-7397

Pociągi wracają na linię Goleszów - Cieszyn. Nowe perony dla wygodnych podróży

02.09.2022

ostatni został przesunięty około 1,5 km i znajduje się teraz w dogodniejszej dla uczniów i studentów lokalizacji. Na całym szlaku Goleszów – Cieszyn wymieniono prawie 10 km toru i sieci trakcyjnej. Pociągi [...] Pociągi pojadą z prędkością do 80 km/h. Przebudowa objęła 11 przejazdów kolejowo-drogowych i 2 przejścia dla pieszych wraz z urządzeniami zabezpieczającymi. Zostało zrewitalizowanych lub przebudowano prawie 40

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-na-zaprojektowanie-i-wykonanie-robot-budowlanych-na-linii-kolejowej-nr-91-krakow-glowny-8211-medyka-odcinek-lancut-rogozno-68

Przetarg na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na linii kolejowej nr 91 Kraków Główny – Medyka, odcinek Łańcut - Rogóźno

04.06.2010

Rzeszów – Jarosław”. Zakres robót budowlanych na odcinku Łańcut – Rogóżno, na długości ok. 8 km w torze nr 1 i 2 przewiduje między innymi: kompleksową wymianę nawierzchni torowej, odtworzenie rowów ziemnych [...] oraz peronów na stacjach i przystankach. Po rewitalizacji, linia byłaby przejezdna z prędkością V= 120 km/h z ograniczeniami wynikającymi z promieni łuków. Inwestycja planowana jest do realizacji ze środków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komputery-w-obsludze-stacji-brzeg-724

Komputery w obsłudze stacji Brzeg

12.03.2010

pociągów podczas modernizacji. W 2009 roku na stacji Brzeg wykonano: ponad 9 km robót torowych i sieciowych, zmodernizowano 2 przepusty, zabudowano 22 rozjazdy. Powstał nowy peron z odnowioną wiatą. Nadal [...] prowadzący na perony. W celu zwiększenia maksymalnej prędkość pociągów do 100 km/h, a na przyległych do stacji szlakach do 160 km/h poprawiana jest geometria toru. W ramach likwidacji barier architektonicznych [...] zastąpiła pracę nastawni dysponującej i dwóch nastawni wykonawczych. Obsługę urządzeń zapewnia ponad 20 km nowych kabli. Z eksploatacji wycofane są urządzenia mechaniczne obsługiwane ręcznie za pośrednictwem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kujawsko-pomorskie-sprawniejsze-podroze-koleja-na-polnocy-regionu-7527

Kujawsko-pomorskie: sprawniejsze podróże koleją na północy regionu

30.09.2022

pociągi pasażerskie na wyremontowanym odcinku pojadą szybciej, do 100 km/h (wcześniej 50-70 km/h), a towarowe do 60 km/h (wcześniej 40 km/h). Dla sprawniejszych podróży koleją i przewozu towarów Przeprowadzone [...] sprawniej i bezpieczniej dzięki wymianie nawierzchni na przejeździe kolejowo – drogowym (ul. Bydgoska) i 2 przejściach dla pieszych (ul. Wierzbowa i Topolowa) w Tleniu. Na moście kolejowym na rzece Wdzie w Tleniu [...] Wielka – Gdynia Port z linią nr 131 Chorzów Batory – Tczew). Pociągi pasażerskie jeżdżą szybciej, do 100 km/h, na odcinkach Czersk Świecki – Osie oraz Tleń – Śliwice. Na ten cel PLK przeznaczyły ponad 12 mln

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/drugi-nowy-wiadukt-na-linii-warszawa-gdynia-oddany-do-uzytku-1351

Drugi nowy wiadukt na linii Warszawa – Gdynia oddany do użytku

30.06.2011

infrastruktury kolejowej do prowadzenia ruchu z prędkością 160 km/h dla pociągów osobowych (200 km/h dla pociągów z tzw. wychylnym pudłem) i 120 km/h dla pociągów towarowych oraz wybudowania nowoczesnych obiektów [...] roku. W grudniu 2010 roku ukończono prace torowe na odcinku 28 km między Szymankowem i Pruszczem Gdańskim. Podczas prac, wymieniono prawie 80 km torów i podtorza, wybudowano nową sieć trakcyjną i 16 nowych [...] Budowa wiaduktu trwała od maja 2010 r. i kosztowała ok. 13 mln zł (2,7 mln euro). Jest to obiekt jednoprzęsłowy ze zjazdem łączącym się bezpośrednio z drogą krajową nr 91 i drogą równoległą wybudowaną

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-nieco-ponad-dwie-godziny-koleja-z-warszawy-do-czestochowy-2500

W nieco ponad dwie godziny koleją z Warszawy do Częstochowy

03.07.2014

ie prędkości 120 km/h dla pociągów osobowych i do 100 km/h dla pociągów towarowych. Dziś w wielu miejscach pociągi muszą zwalniać nawet do 50 km/h, dlatego na pokonanie całego 125-km odcinka składy regionalne [...] pory wykonawca pracujący dla PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. wymienił tory na odcinku o długości 52 km. Wymienił również 35 rozjazdów i przebudował już 25 z 43 objętych projektem peronów. Nowe perony zostaną [...] 30 minut. Oznacza to również przyśpieszenie podróży ze stolicy, która nie będzie dłuższa niż około 2 godzin i 15 minut. Koszt projektu „Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu technicznego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-z-krakowa-do-niepolomic-dzieki-programowi-kolej-plus-9110

Pociągiem z Krakowa do Niepołomic dzięki programowi Kolej Plus

11.12.2023

prędkością do 80 km/h i zatrzymają się na trzech przystankach: MAN, Boryczów i Niepołomice. Podróż z tej miejscowości do centrum Krakowa zajmie ok. 30 minut. Koszt budowy nowego toru o długości 6 km oszacowano [...] Ministerstwo Infrastruktury program Kolej + jest wart 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki Budżetu Państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Zrealizowane projekty przyczynią

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tarnow-stroze-podpisanie-umowy-na-modernizacje-odcinka-linii-kolejowej-w-ramach-rpo-malopolski-1102

Tarnów – Stróże - podpisanie umowy na modernizację odcinka linii kolejowej w ramach RPO Małopolski

31.12.2010

PKP PLK S.A. w Krakowie, 2. Piotr Jendrzejczyk – Zastępca Dyrektora Oddziału. w imieniu Przedsiębiorstwa Napraw Infrastruktury Sp. z o.o. w Warszawie 1. Jerzy Jóźwik - Prezes, 2. Janusz Rutkowski - Członek [...] (rozpoczęcie robót – maj 2011 r.) Zakres prac obejmuje między innymi: wymianę nawierzchni na długości ok.13 km, przebudowę 5 mostów i 4 przepustów, wymianę 9 rozjazdów, wymianę 80 słupów sieci trakcyjnej. W ramach [...] samoczynnej sygnalizacji przejazdowej na 4 przejazdach kolejowych oraz przebudowę urządzeń rogatkowych na 2 przejazdach. Celem projektu jest poprawa i usprawnienie systemu transportu publicznego na obszarze

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybko-koleja-ze-zdunskiej-woli-lasku-i-pabianic-do-lodzi-6053

Szybko koleją ze Zduńskiej Woli, Łasku i Pabianic do Łodzi

26.08.2021

Dobroń, Kolumna 2 – przejścia podziemne wyposażone w windy na stacjach Pabianice i Zduńska Wola 34 – przebudowane przejazdy kolejowo-drogowe m.in. z dodatkową sygnalizacją 80 km – wymienionych km torów i sieci [...] 1/3, tj. z 45 minut przed modernizacją do nawet 28 minut obecnie. Prędkość pociągów wzrosła do 120 km/h. Inwestycja zapewnia możliwość szybkich połączeń międzyregionalnych: do Krakowa, Poznania i Szczecina [...] Zduńskiej Woli, Łasku i Pabianic W Zduńskiej Woli do podróży koleją zachęcają wygodniejsze perony nr 1 i 2 wyposażone w nowe ławki i wiaty. Mieszkańcy korzystają z podziemnego przejścia na perony. Obiekt połączył

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-czasy-na-kolei-krotsza-podroz-w-nowym-rozkladzie-jazdy-2687

Nowe czasy na kolei – krótsza podróż w nowym rozkładzie jazdy

12.12.2014

się do 3 godzin 42 minut. Z Warszawy do Katowic będzie można dojechać w 2h 34 minuty, do Krakowa w 2h 28 minut, a do Gdańska w 2h 58 minut. Z południa na północ Polski podróż potrwa około 5h 30 minut. [...] prędkość 160 km/h, z którą jeździmy w Polsce od 25 lat. Tym samym, będziemy pierwszym krajem spośród nowych członków Unii Europejskiej, w którym prędkość zostanie podniesiona do 200 km/h. - W tym roku [...] połączenia w stałym rozłożeniu - czyli np. w godzinach szczytu co godzinę, a poza szczytem co ok. 2 godziny. Ważne są również skomunikowania, czyli możliwość sprawnych przesiadek między pociągami dal

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...74757677787980818283...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 781 do 790 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook