• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 11 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisano-umowe-na-rewitalizacje-i-modernizacje-polaczenia-kolejowego-do-stadionu-w-letnicy-1443

Podpisano umowę na rewitalizację i modernizację połączenia kolejowego do stadionu w Letnicy

26.09.2011

obejmuje: - opracowanie niezbędnej dokumentacji wykonawczej i powykonawczej, - kompleksową wymianę 3,5 km nawierzchni kolejowej , - wymianę 1 szt. rozjazdu, - wbudowanie nowego przejścia rozjazdowego pomiędzy [...] Towarowa (dobudowa przebiegów, przestawienie semaforów i tarcz ostrzegawczych), - zabudowa rogatek z 2 napędami elektrycznymi wraz z telewizją przemysłową TVu, - przebudowę sieci trakcyjnej (4 słupy na długości [...] wznowienie ruchu pociągów pasażerskich (zawieszonego od 2005 r.) i uzyskanie prędkości rozkładowej 80 km/h oraz umożliwienie wykorzystania toru linii kolejowej 227 do jazd pociągów pasażerskich. Usprawni

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-na-nadzor-nad-modernizacja-linii-kolejowej-e-65-565

Podpisanie umowy na nadzór nad modernizacją linii kolejowej E-65

04.06.2009

podpisano umowę inwestycyjną na nadzór nad modernizacją linii kolejowej E-65 na odcinku od km 131,100 do km 184,800 obszar LCS Działdowo, w ramach projektu nr 2005/PL/16/C/PT/001 "Modernizacja linii kolejowej [...] S.A. oraz Pan Paweł Dziwisz – Członek Zarządu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Wartość umowy wynosi: 2 489 800,00 EUR Data zakończenia umowy: 30.11.2011 r. Modernizacja linii E-65 zobacz prezentację

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-2-godz-28-min-z-warszawy-do-krakowa-2685

W 2 godz. 28 min. z Warszawy do Krakowa

11.12.2014

Żmudzką i Nad Strugą. W bieżącym roku PLK wymieniła 16 km torów między Krakowem Batowicami a Krakowem Głównym, tory na stacji w Kozłowie oraz około 8 km sieci trakcyjnej. Bezpieczniej na małopolskiej trasie [...] dzięki temu od nowego rozkładu (14 grudnia) czas przejazdu między Krakowem a Warszawą skraca się do 2 godz. 28 min. Koszt prac rewitalizacyjnych i modernizacyjnych w br. między Kozłowem a Krakowem, wynosi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gladkie-przejazdy-po-wyszlifowanych-torach-cmk-10434

Gładkie przejazdy po wyszlifowanych torach CMK

20.01.2025

poziomu 2. Nowe urządzenia zapewnią wymagany poziom bezpieczeństwa dla szybkich pociągów. Po wykonaniu wszystkich niezbędnych prac, uruchomieniu systemu ERTMS/GSM-R, systemu ERTMS/ETCS poziomu 2 oraz p [...] Szlifowanie szyn w torze nr 1 i 2 oraz rozjazdów na całej 224-kilometrowej trasie od Grodziska Mazowieckiego do Zawiercia jest elementem dostosowania CMK do najwyższych prędkości na polskiej sieci kolejowej [...] CMK Kluczowym przedsięwzięciem na Centralnej Magistrali Kolejowej jest budowa systemu ETCS poziomu 2 na 200-kilometrowym odcinku Szeligi – Zawiercie oraz budowa nowoczesnych urządzeń sterowania ruchem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-nr-96-na-odcinku-tarnow-stroze-podpisane-umowy-na-dofinansowanie-w-ramach-regionalnego-programu-operacyjnego-wojewodztwa-malopolskiego-1089

Modernizacja linii kolejowej nr 96 na odcinku Tarnów – Stróże - podpisane umowy na dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego

22.12.2010

PLK S.A. w Krakowie 2. Piotr Jendrzejczyk – Zastępca Dyrektora Oddziału, w imieniu Zarządu Województwa Małopolskiego: 1. Roman Ciepiela - Wicemarszałek Województwa Małopolskiego. 2. Stanisław Sorys - Członek [...] rozwoju gospodarczego Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Działania 4.2. Zwiększenie roli transportu zbiorowego w obsłudze regionu, Schematu C: Regionalna sieć kolejowa. Całkowita [...] przewozów pasażerskich. Zakres prac obejmuje między innymi: wymianę nawierzchni na długości ok.13 km, przebudowę 5 mostów i 4 przepustów, wymianę 9 rozjazdów, wymianę 80 słupów sieci trakcyjnej. W ramach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowych-w-woj-zachodnio-pomorskim-631

Modernizacja linii kolejowych w woj. zachodnio-pomorskim

23.09.2009

rozpoczęto prace na odcinku Łobez-Runowo Pomorskie. Zgodnie z podpisaną 2 lipca 2009r. umową, firma Schweerbau GmbH na długości 12,8 km wykona kompleksową wymianę nawierzchni, wzmocni skarpy, odnowi rowy [...] kwietnia do czerwca 2009 r. przeprowadzono modernizację odcinka linii Świdwin-Łobez. Na długości 10,9 km została wykonana kompleksowa wymiana nawierzchni wraz ze wzmocnieniem skarp, odnowiono rowy odwadniające [...] się na ok. 22,5 mln PLN. Dzięki poniesionym nakładom zwiększy się rozkładowa prędkość pociągów do 120 km/h, poprawi się bezpieczeństwo i zmniejszą bieżące koszty utrzymania infrastruktury kolejowej. Zakres

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-zgierzu-i-lodzi-zabiencu-podrozni-korzystaja-z-nowych-peronow-i-przejsc-podziemnych-z-windami-5915

W Zgierzu i Łodzi Żabieńcu podróżni korzystają z nowych peronów i przejść podziemnych z windami

14.07.2021

przyspieszą z 90 km/h do 120 km/h, a towarowe z 60 km/h do 100 km/h. Zadanie pn. „Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych na liniach kolejowych nr 15, 16 na odcinku Łódź Kaliska – Zgierz od km 56,773 do [...] do km 66,664 linii kolejowej nr 15 i od km 12,980 do km 14,204 linii kolejowej nr 16” zostanie zrealizowane do końca III kwartału 2021 roku. Wartość to 219 225 163,91 mln zł netto. Inwestycja jest finansowana [...] monitoring. Taki sam standard posiada przejście podziemne na stacji Łódź Żabieniec, w którym uruchomiono 2 windy. Na stacji Zgierz podróżni mają do dyspozycji trzy perony, na Łodzi Żabieńcu – dwa , które zapewniają

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-perony-w-leczycy-ozorkowie-i-sierpowie-zapewnia-wygodne-podroze-do-lodzi-i-kutna-6191

Nowe perony w Łęczycy, Ozorkowie i Sierpowie zapewnią wygodne podróże do Łodzi i Kutna

30.09.2021

na całym odcinku Łódź Kaliska – Zgierz – Ozorków – Łęczyca przyspieszą ze 100 km/h do 120 km/h, a towarowe z 60 km/h do 100 km/h. Planowane przywrócenie ruchu na odcinku Zgierz – Ozorków – Łęczyca nastąpi [...] uporządkuje teren. Dzięki przebudowie torów pociągi pasażerskie przyspieszą z obecnych 70-90 km/h do 120 km/h. Skróci się czas podróży w regionie i w kierunku Wielkopolski, Kujaw i Pomorza. Wzrost poziomu [...] Ozorków i Łęczyca oraz przystanku Sierpów 17 km – wymienionych torów i sieci trakcyjnej 17 – wymienionych rozjazdów 8 – przebudowanych przejazdów kolejowo-drogowych 2 – wyremontowane mosty 1 – zmodernizowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-i-modernizacja-polaczenia-kolejowego-do-stadionu-arena-w-gdansku-1435

Rewitalizacja i modernizacja połączenia kolejowego do stadionu Arena w Gdańsku

16.09.2011

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie komórki organizacyjnej Zamawiającego w Gdańsku, ul. Dyrekcyjna 2-4, Centrum Realizacji Inwestycji w Warszawie Oddział w Gdańsku, w dniu 30.09.2011r. Jedynym kryterium [...] wznowienie ruchu pociągów pasażerskich (zawieszonego od 2005 r.) i uzyskanie prędkości rozkładowej 80 km/h. oraz umożliwienie wykorzystania toru linii kolejowej 227 do jazd pociągów pasażerskich. Usprawni [...] ter PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Gdańsku ul. Dyrekcyjna 2-4 80-958 Gdańsk tel. 058 721 92 07, 694 480 211 e-mail:e.symonowicz-ginter@plk-sa.pl

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/konferencja-prasowa-modernizacja-linii-kolejowej-nr-8-427

Konferencja prasowa-Modernizacja linii kolejowej nr 8

13.08.2008

i budowa łącznicy Warszawa Służewiec-Lotnisko Okęcie. Faza 2: roboty na odcinku Warszawa Zachodnia-Warszawa Okęcie" Inwestycja kosztowała 226,2 milionów złotych, w tym 210,5 miliona złotych stanowiły wydatki [...] nawierzchni kolejowej, budowie dwóch nowych przystanków osobowych oraz przebudowie wiaduktów na ponad 8 km linii. Obecnie trwają prace wykończeniowe i procedury odbioru technicznego. Prace budowlane realizowało

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...71727374757677787980...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 751 do 760 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook