Wyniki wyszukiwania
konsekwentnie podnoszą poziom zabezpieczeń na skrzyżowaniach kolejowo-drogowych m.in. poprzez modernizację przejazdów, budowę nowych bezkolizyjnych skrzyżowań czy podwyższanie kategorii przejazdów. Do
PRZECZYTAJ2 500 dróżników z dodatkowymi szkoleniami
16.06.2017
kwalifikacji pracowników odpowiedzialnych za ruch pociągów, dodatkowe urządzenia na posterunkach, modernizacja linii i przejazdów kolejowo–drogowych, to działania PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. na rzecz
PRZECZYTAJpotrwają prace na dalszym odcinku linii pomiędzy Ostrowitem, Biskupcem Pomorskim a Jamielnikiem. Modernizacją objęte zostało 33 km torów, przejazdy kolejowo-drogowe i obiekty inżynieryjne. Dobiega końca
PRZECZYTAJnymi źródłami światła oraz oświetlenie typu LED. Światło LED zastosowane jest w projektach na modernizacje linii. Perony i przejścia podziemne z LED-ami są jaśniejsze i dają pasażerom większe poczucie
PRZECZYTAJprzejazdów kolejowo- drogowych i prawie 130 obiektów i masztów GSM-R. Wraz z prowadzonymi przez PLK modernizacjami liczba miejsc objętych monitoringiem sukcesywnie wzrasta. Konsekwentnie na rzecz poprawy bez
PRZECZYTAJlepszą naukę zawodu m.in. technikom transportu kolejowego. - Sprzęt został zabezpieczony podczas modernizacji nastawni w Siedlcach i specjaliści z PLK zamontują pulpit w szkolnej pracowni. Dzięki takim działaniom
PRZECZYTAJsygnalizację przejazdową. Urządzenia podniosą poziom bezpieczeństwa w ruchu drogowym i kolejowym. Modernizacja nie tylko nie dopuści do pogorszenia parametrów trasy, ale pozwoli pociągom pasażerskim na pr
PRZECZYTAJSzybsze podróże na CMK
04.10.2016
Opoczno Południe. Budowa posterunku odgałęźnego Pilichowice jest jednym z elementów projektu pn. „Modernizacja linii kolejowej nr 4 – Centralna Magistrala Kolejowa etap II”, której celem jest dostosowanie
PRZECZYTAJInwestycja w Gliwicach obejmuje modernizację budynku dworca i stacji. Dla podróżnych dostępne są już trzy zmodernizowane perony z antypoślizgową nawierzchnią. Zamontowane zostały gabloty informacyjne,
PRZECZYTAJokoło 3 h i 30 min. Wartość projektu ponad 615 mln zł. 389,4 mln zł ze środków Unii Europejskiej. Modernizacja na trasie Koluszki – Częstochowa objęła: 43 perony, 30 mostów i 5 wiaduktów, 15 przepustów i mur
PRZECZYTAJ