Wyniki wyszukiwania
informacji. Dzięki zastosowaniu systemu GSM-R możliwa jest łączność głosowa równocześnie w obu kierunkach oraz przesyłanie wiadomości tekstowych. – Przekazywanie komunikatów stało się szybsze i sprawniejsze
PRZECZYTAJBezpieczeństwo na kolei najwyższe od lat
28.02.2015
przekazywaną przez profesjonalistów i uczestniczą w praktykach na stanowiskach związanych z obranym kierunkiem. PLK przeznaczyła też ponad 300 tys. zł na stypendia dla uczniów i studentów – przyszłych pracowników
PRZECZYTAJkolejowej zarządzanej przez PLK. Opracowany przez spółkę raport wskazał potrzebę działań, idących w kierunku wypracowania nowych kompetencji kadry odpowiedzialnej za prowadzenie ruchu, dalsze wzmocnienie kontroli
PRZECZYTAJPomiędzy Męciną a Mordarką budujemy najdłuższy tunel kolejowy w Polsce, który skróci podróże w kierunku Limanowej. Przebudowywana jest również stacja Limanowa. Na końcowym etapie jest także modernizacja
PRZECZYTAJdrogowej w mieście. Kierowcy od dziś (21 czerwca) korzystają z dwóch pasów ruchu, po jednym w każdym kierunku. Piesi zyskali bezpieczny, odseparowany od jezdni chodnik. Przygotowana jest ścieżka rowerowa. –
PRZECZYTAJBudowa wiaduktu całkowicie wyeliminuje ryzyko kolizji w ruchu drogowym i kolejowym oraz usprawni system komunikacji. Nowy obiekt zastąpi dotychczasowy przejazd na ul. Wojska Polskiego. Inwestycja obej
PRZECZYTAJpieszych. Drugi tor Otwock – Pilawa ułatwi podróże Likwidowane jest tzw. „wąskie gardło” z Otwocka w kierunku Pilawy. Na 25 km trasie będą dwa tory podstawowe i tory do obsługi pociągów na stacjach. Wykonano
PRZECZYTAJkolejowym na linii Kraków – Skawina z której korzystają pociągi towarowe i osobowe, jadące m.in. w kierunku Zakopanego, Bielska-Białej, czy Oświęcimia. Przy ul. Blokowej powstanie tunel pod liniami kolejowymi
PRZECZYTAJj usprawni komunikację w dzielnicy. Na obiekcie powstanie jezdnia z jednym pasem ruchu w każdym kierunku. Po obu stronach obiektu znajdzie się chodnik, a po jednej dodatkowo ścieżka rowerowa. Przy wiadukcie
PRZECZYTAJObiekt będzie mieć ok. 34 m długości. Dla kierowców powstaną dwa pasy ruchu, po jednym w każdym kierunku. Rowerzyści i piesi zyskają bezpieczne, odgrodzone od jezdni, ścieżki i chodniki. Dogodną komunikację
PRZECZYTAJ