• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 4.2. Rezultatów: 958, czas wyszukiwania 11 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zmiany-na-stacji-wroclaw-glowny-1409

Zmiany na stacji Wrocław Główny

26.08.2011

a i odprawiania pociągów. Na dworcu czynne będą tylko perony: 4 (dwa tory,) 5 (jeden tor), tymczasowy 6 (jeden tor). Pozostałe perony 1,2, (cztery tory) już objęte są kompleksowa przebudową. Wobec wniosku [...] września 2011 r . zmieni się rozkład jazdy niektórych pociągów korzystających ze stacji Wrocław Główny. 2 pociągi obejmie zmiana rozkładu jazdy. 10 pociągów będzie miało skrócone relacje czyli nie na Wrocław

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-i-modernizacja-tzw-helskiego-korytarza-kolejowego-1034

Rewitalizacja i modernizacja tzw. „Helskiego korytarza kolejowego"

18.11.2010

er PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Gdańsku ul. Dyrekcyjna 2-4 80-958 Gdańsk tel. 058 721 92 07, 694 480 211 e-mail: e.symonowicz-ginter@plk-sa.pl Projekt współf [...] szt. wraz z ustawieniem wiat i wymianą oświetlenia; - modernizację 5 obiektów inżynieryjnych, w tym 2 wiaduktów kolejowych i 3 mostów; - modernizację urządzeń sterowania ruchem kolejowym; - modernizację

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-otwiera-nowy-rozdzial-w-historii-lodzi-1403

Kolej otwiera nowy rozdział w historii Łodzi

18.08.2011

doświadczenia oraz potencjału technicznego i kadrowego umożliwiającego wykonanie zadania. W efekcie 4 listopada 2010 r. ogłoszono listę pięciu konsorcjów zaproszonych do złożenia ofert cenowych, a 24 maja [...] projektów podstawowych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, zadanie 7.1- 24.2 - Modernizacja linii kolejowej Warszawa Łódź, etap II, Lot B - odcinek Łódź Widzew - Łódź Fabryczna

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-najwiekszego-kontraktu-w-historii-plk-136

Podpisanie największego kontraktu w historii PLK

09.08.2006

z o.o. (Warszawa) - lider konsorcjum 2. Przedsiębiorstwo Robót Komunikacyjnych S.A. (Poznań) 3. Zakład Napraw Infrastruktury w Warszawie Sp. z o.o. (Warszawa) 4. Torpol Sp. z o.o. (Poznań) 5. Zakład Napraw [...] w tym ich nawierzchni, odwodnienia, oświetlenia i urządzeń przejazdowych, - modernizacja 1 mostu, 2 kładek dla pieszych (w tym na st. Gałkówek z dostosowaniem do korzystania przez osoby niepełnosprawne) [...] Umożliwienie jazdy pociągów z prędkością 140-160km/h, a w przypadku taboru z wychylnym nadwoziem - 160km/h 2. Skrócenie czasu jazdy: - po zrealizowaniu I etapu modernizacji linii, minimalny czas przejazdu pociągu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pila-wygoda-dla-podroznych-i-historyczny-styl-stacji-4155

Piła – wygoda dla podróżnych i historyczny styl stacji

25.03.2019

2014-2020. Modernizacja linii Poznań – Piła w liczbach: 4 nowe przystanki 34 nowe lub zmodernizowane perony 2 przebudowane przejścia pod torami 4 przebudowane mosty 8 przebudowanych wiaduktów 134 km zm

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rosnie-pierwszy-nowy-przystanek-na-top-ie-10596

Rośnie pierwszy nowy przystanek na TOP-ie

21.03.2025

Kolejowej przygotowujemy już grunt pod budowę budynku. Będzie on mieć ok. 1800 m 2 i niejednolity kształt: częściowo z 4, a częściowo z 10 kondygnacjami o maksymalnej wysokości ok. 40 m. Przeszklona elewacja [...] przystosowanie kolejowej obwodnicy Poznania do przejazdów pociągów pasażerskich przeznaczyliśmy ok. 1,4 mld zł (netto). Inwestycję prowadzimy ze środków budżetowych. Realizuje je konsorcjum Zakładu Robót

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/warunki-udostepniania-infrastruktury-i-regulaminy/informacja-na-temat-opisow-oiu-polaczonych-z-siecia-plk

Informacja na temat opisów OIU połączonych z siecią PLK

art. 4 rozporządzenia 2017/2177 , w celu opublikowania odnośnika do strony internetowej w załączniku do Regulaminu sieci. W celu ułatwienia przygotowania lub weryfikacji opracowanych zgodnie z art. 4 ro [...] Obiektów Infrastruktury Usługowej połączonych z siecią PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zgodnie z art. 4 rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2017/2177 w sprawie dostępu do obiektów infrastruktury usługowej [...] umieszczenia w regulaminie sieci. Ponieważ PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w swoim Regulaminie sieci (zał. 2.9) publikuje wykaz OIU połączonych z siecią zarządcy wraz z adresami stron internetowych, pod którymi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-linii-z-otwocka-do-lublina-wiecej-informacji-dla-pasazerow-10261

Na linii z Otwocka do Lublina więcej informacji dla pasażerów

03.12.2024

będzie ich 4, w Pilawie 42, na peronach w Dęblinie 52, w Puławach Miasto 21, w Nałęczowie 31, w Czesławicach 2, Sadurkach 2, Miłocinie Lubelskim 2, Motyczu Leśnym 2, Motyczu 4, Stasinie Polnym 2, Lublinie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiecej-informacji-dla-podroznych-na-warszawie-zachodniej-7948

Więcej informacji dla podróżnych na Warszawie Zachodniej

30.01.2023

ekranom z rozkładami jazdy. Dotychczas zamontowano 94 urządzenia na czterech czynnych peronach nr: 2, 6, 7 i 8. Uruchomiono także nowy, lepiej słyszalny system zapowiedzi głosowych. Nowe urządzenia zapewniają [...] i odjazdami pociągów. Prace we wszystkich branżach Prowadzone są prace przy demontażu peronów nr 5, 4 oraz 3. Wykonawca przygotowuje teren pod budowę betonowej płyty na której powstaną nowe obiekty, a pod [...] linii średnicowej w Warszawie na odcinku Warszawa Wschodnia – Warszawa Zachodnia, etap I” wart jest ok. 2 mld zł netto. Więcej informacji o projekcie na stronie stolicadobrychrelacji.pl . GALERIA ZDJĘCIOWA

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-na-prototyp-systemu-informatycznego-zarzadzajacego-kodyfikacja-linii-kolejowych-1284

Podpisanie umowy na prototyp systemu informatycznego zarządzającego kodyfikacją linii kolejowych

09.05.2011

środków przeznaczonych na działania 1.4 - 4.1 Wsparcie projektów celowych oraz wsparcie wdrożeń wyników prac B+R. Projekt został podzielony na dwa etapy: Etap I (Działanie 1.4) - Rezultatem części badawczej projektu [...] kolejowych. 2. Opracowanie metodyki budowy przestrzennego modelu wektorowego infrastruktury skrajni kolejowej. 3. Automatyczne teksturowanie elementów przestrzeni opisujących skrajnie linii kolejowych. 4. Opracowanie [...] interaktywny pomiar szczegółów na modelu przestrzennym infrastruktury pasa kolejowego. Etap II (Działanie 4.1) - Rezultatem części wdrożeniowej projektu będzie utworzenie bazy danych dla wybranej tranzytowej

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...65666768697071727374...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 691 do 700 z 958.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook