Wyniki wyszukiwania
konstrukcja obiektów jest żelbetowa i spoczywa na 29 podporach. Natomiast nad korytem Odry konstrukcję stanowią stalowe przęsła. Całkowita długość mostu wynosi blisko pół kilometra, z czego 131 m przypada na
PRZECZYTAJprzywróceniu ruchu pociągów. W Krakowie zapewnione zostaną również dodatkowe składy, które będą stanowić rezerwę taborową. Wygodne pociągi dla pielgrzymów Pielgrzymów będą woziły nowoczesne pociągi zespolone
PRZECZYTAJ80 minut. W poniedziałek 1 sierpnia planowany jest odjazd z Krakowa 828 pociągów z czego 80 będą stanowić pociągi specjalne ŚDM w tym osiem z nich to będą dodatkowe PKP Intercity. W tej chwili na dworcach
PRZECZYTAJrannych spadła o 35 % (17 osób, o 9 mniej niż w ub. roku). Zdarzenia na przejazdach kolejowo-drogowych stanowią około 0,7 procent wszystkich wypadków drogowych. 30 tysięcy bezpieczniejszych kierowców PKP Polskie
PRZECZYTAJOlsztyna, ale także studentów i turystów odwiedzających stolicę Warmii i Mazur. Budowa przystanku może stanowić pierwszy krok do bezpośredniego skomunikowania koleją centrum miasta z sąsiednimi miastami i gminami
PRZECZYTAJPLK dla ochrony kolejowego dziedzictwa
15.12.2016
Karola Ludwika. Most nie doznał uszczerbku zarówno podczas I i II wojny światowej, dlatego będzie stanowił cenne źródło wiedzy o historii kolejnictwa na terenie południowo – wschodniej Polski, w szczególności
PRZECZYTAJDobre relacje Wielkopolska – Dolny Śląsk
07.02.2017
projektu, współfinansowanego przez Unię Europejską wynosi ponad 940 mln zł, z czego przeszło 667 mln zł stanowią fundusze unijne. Kontakt dla mediów: Zbigniew Wolny Zespół Prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S
PRZECZYTAJWystawa w wagonie, urządzenia do muzeum
02.05.2017
lnych m.in. na wystawie zabytkowych przedmiotów związanych z kolejnictwem. Wnętrza wagonów mogą stanowić również sale do prezentacji multimedialnych. Towarzystwo Miłośników Braniewa otrzymało od PLK urządzenia
PRZECZYTAJNietoperz nad torem kolejowym
06.06.2017
dokonanie oceny wpływu transportu kolejowego na populacje nietoperzy było niezbędne. Wyniki badań stanowią istotne wsparcie w projektowaniu inwestycji prowadzonych przez PLK w zakresie ich oddziaływania
PRZECZYTAJPoznań, Etap III, odcinek Czempiń – Poznań” (Faza II) to około 428,2 mln zł, z czego 320,8 mln zł stanowią fundusze unijne. Kontakt dla mediów: Zbigniew Wolny Zespół Prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S
PRZECZYTAJ