Wyniki wyszukiwania
Szybciej i wygodniej do Lublina Na trasie między Warszawą a Lublinem od marca br., dzięki podniesieniu prędkości przejazdu pociągów do 160 km/h, skrócił się czas przejazdu o około 20 min. Dobudowa drugiego toru
PRZECZYTAJmiędzy Sokołowem Podlaskim a Siedlcami wyniesie ok. 30 minut. Do Warszawy z Sokołowa pociągi z prędkością do 120 km/h pojadą w czasie nieco ponad półtorej godziny. Przewidziano budowę i odbudowę stacji
PRZECZYTAJmodernizacji będzie skrócenie czasu przejazdu z Poznania do Szczecina. Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h. Zwiększona zostanie przepustowość linii, na trasę będzie mogło wyjechać więcej pociągów
PRZECZYTAJMiliard na koleje w Polsce Wschodniej
22.11.2017
przesiadkowe. Wyremontowanymi torami pociągi pojadą szybciej. Możliwe będzie podróżowanie z maksymalną prędkością do 120 km/h i 80 km/h dla pociągów towarowych, przy zachowaniu standardów bezpieczeństwa ruchu
PRZECZYTAJPawłowski wymienił także priorytety Grupy PKP na najbliższe lata. Zaliczył do nich m.in. zwiększenie prędkości kolejowych przewozów towarowych oraz rozwój połączeń z polskimi portami morskimi Szczecin – Świnoujście
PRZECZYTAJprzystanek Białystok Słoneczny Stok. Wszystkie prace mają na celu dostosowanie infrastruktury do prędkości 160 km/h oraz skrócenie czasu przejazdu na trasie Warszawa – Białystok. W ramach inwestycji zostanie
PRZECZYTAJruchem oraz 75 km sieci trakcyjnej, zapewniając tym samym płynny i bezpieczny przejazd pociągów z prędkością nawet 160 km/h. Zmodernizowane zostaną 3 stacje oraz 6 przystanków między Warszawą Okęciem i C
PRZECZYTAJ2,3 km należy do Transeuropejskiej Sieci Transportowej (TEN-T). Inwestycja umożliwi zwiększenie prędkości oraz przepustowości infrastruktury kolejowej zarówno dla przewozów towarowych, jak i pasażerskich
PRZECZYTAJPodobnie, dzięki dobudowie dodatkowych torów na najbardziej obciążonych odcinkach oraz podniesieniu prędkości pociągów pasażerskich do 160 km/h, o 15 minut skróci się czas dojazdu na trasie Gdynia Główna –
PRZECZYTAJzakończyć się w grudniu 2015 r. Po modernizacji pociągi pasażerskie będą mogły jechać z maksymalną prędkością 160 km/godz., a towarowe do 120 km/godz. Zakres modernizacji: - 58 km linii dwutorowej wraz z siecią
PRZECZYTAJ