• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy oddziaływanie na środowisko. Rezultatów: 128, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trzebinia-dolacza-do-dostepniejszych-stacji-na-trasie-krakow-katowice-6065

Trzebinia dołącza do dostępniejszych stacji na trasie Kraków – Katowice

30.08.2021

kolejarzy w sprawnym i bezpiecznym prowadzeniu ruchu. Modernizacja linii ograniczyła oddziaływanie kolei na środowisko. Pomyślano również o zwierzętach. Przygotowane zostały odpowiednie przejścia pod torami

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/konsultacje-dotyczace-przebiegu-korytarzy-linii-duzych-predkosci-na-terenie-wojewodztwa-lodzkiego-1-1358

Konsultacje dotyczące przebiegu korytarzy linii dużych prędkości na terenie województwa łódzkiego

05.07.2011

zakończenie fazy trasowania ostatecznego, natomiast w sierpniu oddany będzie raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, we wrześniu zakończone zostaną analizy finansowe i ekonomiczne. Jak poinformował [...] wielokryterialnej Wykonawca zarekomenduje wariant przebiegu LDP oraz wariant najkorzystniejszy dla środowiska. Liczba uczestników spotkania świadczyła o dużym zainteresowaniu wśród przedstawicieli samorządów [...] dużych prędkości ubiega się o współfinansowanie ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. www.pois.gov.pl

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/konsultacje-dotyczace-przebiegu-korytarzy-linii-duzych-predkosci-na-mazowszu-1334

Konsultacje dotyczące przebiegu korytarzy linii dużych prędkości na Mazowszu

15.06.2011

jednym z głównych czynników branych pod uwagę jest jak największe zminimalizowanie negatywnego oddziaływania kolei dużych prędkości na okoliczny region: kolizji z zabudowaniami, istniejącą i projektowaną [...] dużych prędkości ubiega się o współfinansowanie ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-toruje-droge-nowoczesnym-technologiom-miedzy-legnica-a-opolem-2482

PLK toruje drogę nowoczesnym technologiom między Legnicą a Opolem

25.06.2014

Przyjazny Środowisku. System służyć będzie zwiększaniu udziału przewozów, prowadząc tym samym do lepszego zrównoważenia systemu transportowego i zmniejszenia negatywnego oddziaływania na środowisko – podkreśla [...] przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Zakładany koszt całkowity projektu wynosi 123,98 mln zł. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/druga-umowa-na-projekt-modernizacji-linii-radomskiej-1188

Druga umowa na projekt modernizacji linii radomskiej

16.02.2011

i linii kolejowej, • opracowanie projektów budowlanych, opracowanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko wraz z niezbędnymi załącznikami dla potrzeb drugiego postępowania oraz • przygotowanie [...] przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/najwieksza-tarcza-do-drazenia-tuneli-kolejowych-pojedzie-do-lodzi-4545

Największa tarcza do drążenia tuneli kolejowych pojedzie do Łodzi

13.02.2020

przy pomocy ciężarówek. W trakcie prowadzonych robót, wykonawca na bieżąco będzie monitorował oddziaływanie inwestycji na pobliską zabudowę. Sprawdzany będzie m.in. stan techniczny obiektów położonych w [...] Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec” jest współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Wartość projektu wynosi 1 764 333 383,70 zł, z czego dofinansowanie unijne to 1 434 417 385,13 [...] przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebieg-kolei-duzych-predkosci-przez-wojewodztwo-lodzkie-1446

Przebieg kolei dużych prędkości przez województwo łódzkie

26.09.2011

Dużych Prędkości Ciemny dodał, że podczas trasowania starano się przewidzieć wszystkie aspekty oddziaływania związane z budową nowej i późniejszym funkcjonowaniem linii tak, aby zminimalizować ich wpływy [...] dużych prędkości" ubiega się o współfinansowanie ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/konsultacje-spoleczne-koleje-duzych-predkosci-434

Konsultacje społeczne-Koleje Dużych Prędkości

22.08.2008

uruchomienia przewozów kolejami dużych prędkości w Polsce" oraz strategiczną "Prognozę oddziaływania na środowisko dla Programu budowy i uruchomienia przewozów kolejami dużych prędkości w Polsce" Ustawa [...] poz. 1658 oraz z 2007 r. nr 140, poz. 984) oraz ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2001 r. nr 62 poz. 627 oraz z 2008 r. nr 111, poz. 708), nakładają obowiązek przeprowadzenia [...] kierowane jest zwłaszcza do instytucji i organizacji społecznych zajmujących się tematyką ochrony środowiska naturalnego oraz organizacji pozarządowych, stowarzyszeń transportowych, technicznych, naukowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-jezdza-juz-po-dwoch-torach-miedzy-opolem-glownym-i-opolem-zachodnim-9270

Pociągi jeżdżą już po dwóch torach między Opolem Głównym i Opolem Zachodnim

17.01.2024

również komunikacja drogowa w obszarze Opola i w regionie. Wykonane prace ograniczą oddziaływanie kolei na środowisko. Montaż nowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym zwiększył poziom bezpieczeństwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zimowy-wyjazd-na-ferie-do-karpacza-dla-dzieci-z-lodzi-10491

Zimowy wyjazd na ferie do Karpacza dla dzieci z Łodzi

14.02.2025

przebywają poza miejscem swojego zamieszkania. Potrwa to do czasu wyjechania TBM Katarzyny ze strefy oddziaływania na te nieruchomości. Zdajemy sobie sprawę, że pobyt w hotelach i mieszkaniach opłacanych przez [...] organizacji wypoczynku. Wiemy, jak ważne jest zapewnienie dzieciom bezpiecznego i pełnego atrakcji środowiska. Cieszymy się, że możemy współpracować z PLK i PBDiM, aby stworzyć niezapomniane ferie zimowe dla [...] środków budżetu UE na lata 2021-2027 w ramach Funduszy Europejskich na Infrastrukturę, Klimat i Środowisko (FEnIKS).

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona234567891011...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 61 do 70 z 128.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook