Wyniki wyszukiwania
przystanek Łódź Koziny (robocza nazwa). Przy ulicy Skarpowej budowana jest komora demontażowa dla mniejszej tarczy TBM. Prace są prowadzone przy komorze rozgałęźnej pomiędzy tunelem dwutorowym a jednotorowymi
PRZECZYTAJ04 m i 8,76 m – średnice dwóch tarcz maszyn TBM 1560 ton – waga większej maszyny 650 ton – waga mniejszej maszyny 10 m – szacowany dzienny postęp drążenia 25 m – największa głębokość, na jakiej znajdzie
PRZECZYTAJtakie jak budowa linii Podłęże-Piekiełko czy modernizacja Warszawskiej Linii Średnicowej. To także mniejsze inwestycje, dzięki którym zwiększą się możliwości prowadzenia ruchu kolejowego – powiedział minister
PRZECZYTAJinwestycji znacznie poprawi się stan środowiska naturalnego. Odciążenie dróg lokalnych przez kolej, to mniejsze korki i zmniejszona emisja gazów cieplarnianych, w tym CO². Nowoczesny bezstykowy tor i ekrany
PRZECZYTAJprzejazdu to efekt prowadzonych prac na sieci kolejowej, reorganizacji siatki połączeń kolejowych oraz mniejszej liczby miejsc zatrzymań po drodze. Podróże z nowych przystanków Od 1 września lepszy dostęp do kolei
PRZECZYTAJplanowania podróży przez pasażerów, ale również dla pracy maszynistów – im mniej zmian w rozkładach, tym mniejsze szanse na pomyłki w prowadzeniu ruchu. To osiągnięcie, które usprawnia prowadzenie krótkich prac
PRZECZYTAJKozinach wybieramy ziemię na najniższym poziomie przystanku -3. Budowana jest tzw. kołyska dla mniejszej tarczy TBM Faustyny, w której zatrzyma się po wydrążeniu trzeciego tunelu jednotorowego. Przy Dworcu
PRZECZYTAJDworce gotowe na przyjęcie pielgrzymów
05.07.2016
angielskim będą pracować całodobowo. Bezpieczeństwo na dworcach Przygotowania do ŚDM objęły również mniejsze dworce. W kilkudziesięciu obiektach w całej Polsce przeprowadzone zostały prace estetyzacyjne, m
PRZECZYTAJwypadków i kolizji. To o 1 zdarzenie mniej niż w analogicznym okresie 2015 r. lecz skutki są znacznie mniejsze niż rok temu. Zginęło o 17 % mniej osób niż rok wcześniej (35 osób, o 7 mniej niż w 2015 r.), a
PRZECZYTAJ(robocza nazwa). Przy ulicy Skarpowej i ul. Żniwnej budowane są komory (demontażowa i startowa) dla mniejszej tarczy TBM. Przy komorze rozgałęźnej pomiędzy tunelem dwutorowym a jednotorowymi przy ul. Włókniarzy
PRZECZYTAJ