• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mny. Rezultatów: 79, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dobre-swiatlo-na-peronach-i-przejazdach-3710

Dobre światło na peronach i przejazdach

23.04.2018

LED-ami są jaśniejsze i zapewniają większe poczucie bezpieczeństwa. Nowoczesne oprawy oświetleniowe to mniejsze zużycie energii elektrycznej i ok. 250 tys. zł uzyskanych oszczędności w skali roku. Technologia [...] porównaniu z tradycyjnymi oprawami nowe urządzenia mają pięciokrotnie dłuższą żywotność i nawet do 50% mniejsze zużycie energii elektrycznej, przez co są tańsze w eksploatacji. Wymiana w 2018 r. 1697 sztuk spowoduje

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsza-maszyna-do-drazenia-tuneli-dla-kolei-juz-w-lodzi-4540

Pierwsza maszyna do drążenia tuneli dla kolei już w Łodzi

06.02.2020

przyjechało na specjalnej 14-osiowej naczepie. Przewóz był organizowany głównie nocą, z uwagi na mniejsze natężenie ruchu. Części maszyny zgromadzone są na placu przy ul. Długosza. Jest tam m.in.: dolna [...] mapy) na stronie projektu: www.tunel-laczypolske.pl INWESTYCJA W LICZBACH Największe elementy mniejszej tarczy drążącej tunel: łożysko napędowe głowicy - 102 tony dolna część płaszcza obudowy TBM - 70 [...] h 13,04 m i 8,76 m – średnice tarcz maszyn TBM 1560 ton – waga większej maszyny 650 ton – waga mniejszej maszyny 10 m – szacowany dzienny postęp drążenia 25 m – największa głębokość, na jakiej znajdzie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/drazenia-tuneli-kolejowych-pod-lodzia-5354

Drążenia tuneli kolejowych pod Łodzią

29.01.2021

kontynuowane są prace ważne dla budowy tuneli. Na ulicy Skarpowej budowana jest komora demontażowa dla mniejszej tarczy TBM. Prace są prowadzone przy komorze rozgałęźnej pomiędzy tunelem dwutorowym a jednotorowymi [...] jednotorowymi przy ul. Włókniarzy. Przy ul. Stolarskiej i Odolanowskiej budowana jest komora dla mniejszej tarczy TBM, która dojdzie tu z ul. Długosza. Na budowach są zgromadzone pierwsze potrzebne do startu partie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-fabryczna-zaswiecila-w-sylwestra-6557

Łódź Fabryczna zaświeciła w sylwestra

31.12.2021

12,5 m – jest nad głównymi wejściami do budynku, od strony wschodniej i zachodniej. Cztery nieco mniejsze napisy 0,8 metra umieszczono nad bocznymi wejściami. Oprawa napisów ma kolor antracytowy, podobnie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dwie-maszyny-tbm-w-lodzi-kolejny-etap-prac-by-kolej-zapewniala-lepsze-podroze-4774

Dwie maszyny TBM w Łodzi, kolejny etap prac, by kolej zapewniała lepsze podróże

24.06.2020

maszyny TBM będzie miała 26,5 m głębokości oraz do 30 m szerokości. Przy komorze startowej dla mniejszego TBM w rejonie ul. Długosza prace obejmują m.in. ściany szczelinowe i przygotowanie ścian komory [...] h 13,04 m i 8,76 m – średnice tarcz maszyn TBM 1560 ton – waga większej maszyny 650 ton – waga mniejszej maszyny 10 m – szacowany dzienny postęp drążenia 25 m – największa głębokość, na jakiej znajdzie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/aktualnosci/szczegoly/ponad-37-tys-lamp-led-na-kolei-bezpieczenstwo-oszczednosc-ochrona-srodowiska-1-6833

Ponad 37 tys. lamp LED na kolei – bezpieczeństwo, oszczędność, ochrona środowiska

Polskie Linie Kolejowe S.A. Wprowadzane rozwiązania to dobre zmiany dla środowiska – nowe oprawy to mniejsze zużycie energii i niższa emisja CO2. Dla podróżnych jasne oświetlenie zapewnia wyższy poziom be [...] na nowych kładkach. Energooszczędne światło o dłuższej żywotności Główne zalety opraw typu LED to mniejsze zużycie energii, dłuższa żywotność i bezawaryjność. LED-y mogą pracować bezawaryjnie przez ok. 12

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-37-tys-lamp-led-na-kolei-bezpieczenstwo-oszczednosc-ochrona-srodowiska-6811

Ponad 37 tys. lamp LED na kolei – bezpieczeństwo, oszczędność, ochrona środowiska

24.03.2022

Polskie Linie Kolejowe S.A. Wprowadzane rozwiązania to dobre zmiany dla środowiska – nowe oprawy to mniejsze zużycie energii i niższa emisja CO2. Dla podróżnych jasne oświetlenie zapewnia wyższy poziom be [...] na nowych kładkach. Energooszczędne światło o dłuższej żywotności Główne zalety opraw typu LED to mniejsze zużycie energii, dłuższa żywotność i bezawaryjność. LED-y mogą pracować bezawaryjnie przez ok. 12

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniej-i-jasniej-na-peronach-ponad-62-tysiace-lamp-led-na-kolei-9482

Bezpieczniej i jaśniej na peronach: ponad 62 tysiące lamp LED na kolei

13.03.2024

stacji i przystanków. Wprowadzane rozwiązania to także dobre zmiany dla środowiska – nowe oprawy to mniejsze zużycie energii i niższa emisja CO2. Porównując do wcześniej używanych opraw rtęciowych czy sodowych [...] Energooszczędne światło to inwestycja w trwałość i oszczędność Główne zalety opraw typu LED to mniejsze zużycie energii, dłuższa żywotność i bezawaryjność. Dzięki możliwości regulacji intensywności świecenia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ruszyly-tarcze-do-drazenia-tuneli-kolejowych-w-lodzi-5284

Ruszyły tarcze do drążenia tuneli kolejowych w Łodzi

30.12.2020

Uruchomienie tarcz – dużej o średnicy ponad 13 m i mniejszej o średnicy ponad 8 m, to gotowość maszyn do drążenia tuneli kolejowych pomiędzy stacją Łódź Fabryczna a Łodzią Kaliską i Łodzią Żabieniec. [...] Łodzi. Katarzyna, imię patronki kolejarzy św. Katarzyny Aleksandryjskiej otrzymała większa tarcza. Mniejszej maszynie nadano imię Faustyna, takie jakie ma patronka Łodzi św. Faustyna Kowalska. Przygotowanie [...] dolanowskiej, w której mniejszy „kret” zakończy drążenie pierwszego tunelu. Kolejna komora dla mniejszego TBM powstaje w okolicy ul. Skarpowej, gdzie będzie się kończył jednotorowy tunel w kierunku Łodzi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-wprowadzaja-nowe-wytyczne-zwiekszajace-efektywnosc-i-bezpieczenstwo-ruchu-kolejowego-10647

PLK SA wprowadzają nowe wytyczne zwiększające efektywność i bezpieczeństwo ruchu kolejowego

16.04.2025

efektywniejsze wykorzystanie dostępnych torów, co przyczyni się do większej przepustowości oraz mniejszego zakłócania regularnego ruchu pociągów. Nowe wytyczne to kolejny krok w dążeniu do zwiększenia

PRZECZYTAJ
12345678Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1 do 10 z 79.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook