Wyniki wyszukiwania
zauważenia nieprawidłowości w działaniu portalu, informacje na ten temat można zgłaszać za pomocą zakładki Kontakt . Zapraszamy do korzystania z nowych funkcjonalności Portalu Pasażera.
PRZECZYTAJZakład Maszyn Torowych Formularz kontaktu ul. Spławy 2a 31-987 Kraków tel. (12) 393-43-00 fax (12) 393-43-56
PRZECZYTAJłączących Kraków z Zakopanem, Nowym Sączem, Krynicą i Muszyną” - Włodzimierz Zembol – Dyrektor Zakładu Linii Kolejowych PKP PLK S.A w Nowym Sączu. „Układ Komunikacyjny Podhala w świetle perspektyw ro
PRZECZYTAJMedia o tunelu średnicowym
01.02.2007
tunelu średnicowego w Warszawie, prezentujemy Państwu wypowiedź prof. Miroława Kosiorka Kierownika Zakładu Badań Ogniowych Instytutu Techniki Politechniki Warszawskiej na temat bezpieczeństwa w Tunelu. Wywiad
PRZECZYTAJgranicy. Pięć z dziewięciu peronów jest już gotowych. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. zakłada ponadto unowocześnienie 30 przejazdów, sześciu nastawni, czterech wiaduktów oraz dwóch podziemnych
PRZECZYTAJ- Dzięki podjętej decyzji rządu polska kolej zyska możliwość planowania prac utrzymaniowych i remontowych w cyklu wieloletnim. Zagwarantowanie znacznych środków finansowych na ten cel pozwoli na nadro
PRZECZYTAJPLK SA opracowały wielowariantową koncepcję przebudowy stacji Niedźwiedź. Zakłada ona przygotowanie nowych peronów i udogodnień dla podróżnych. W planach zarządcy infrastruktury stacja ma się stać w pełni
PRZECZYTAJoraz poprawę bezpieczeństwa prowadzenia ruchu kolejowego – powiedział Krzysztof Wałdowski, dyrektor Zakładu Linii Kolejowych w Olsztynie, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Rozpoczęcie i zakończenie prac w ramach
PRZECZYTAJRemont mostów
10.01.2012
zmieniona trasą przez Krotoszyn, Zduny. Prace realizowane są w terminie 9 – 16 stycznia br. przez Zakład Robót Komunikacyjnych - DOM w Poznaniu Sp. z o.o. Linia kolejowa Grabowno Wielkie - Ostrów Wielkopolski
PRZECZYTAJelementów: lamp (opraw oświetleniowych), czujników i urządzeń sterujących różnych producentów. Projekt zakłada zwiększenie efektywności energetycznej poprzez redukcję natężenia oświetlenia obiektów kolejowych
PRZECZYTAJ