• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy praca. Rezultatów: 4164, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-do-zielonej-gory-szybko-jak-nigdy-dotad-1-1953

Koleją do Zielonej Góry szybko jak nigdy dotąd

05.06.2013

Wydłużało to nie tylko czas przejazdu, ale i generowało dodatkowe koszty dla przewoźników. W ramach prac powstał nowy tor o długości ponad 2 km wraz z towarzyszącą infrastrukturą oraz wybudowano dwa nowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rzeszow-medyka-szybciej-po-torach-wygodniej-na-przystankach-2012

Rzeszów – Medyka: szybciej po torach, wygodniej na przystankach

10.09.2013

rozpoczęła się w 2010 r. Poza pracami realizowanymi w 2013 r., planowane są kolejne w latach 2014-2016. Równocześnie trwa modernizacja trasy z Krakowa do Rzeszowa. Efektem prac Polskich Linii Kolejowych będzie [...] przebudowa sieci trakcyjnej oraz urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Na szlaku Łańcut – Rogóżno prace trwają na jednym z torów, po drugim jest prowadzony ruch. Poza przebudową toru modernizowanych jest [...] jest 10 obiektów inżynieryjnych, w tym 2 wiadukty i 2 mosty. 14 września wykonawca zakończy prace na jednym torze i rozpocznie na sąsiednim. Przystanki między Łańcutem, a Rogóżnem zyskają nowy standard obsługi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-tory-na-trasie-chelmza-grudziadz-2010

Nowe tory na trasie Chełmża - Grudziądz

03.09.2013

podwyższenie prędkości pociągów z 50 km/h do 80-100 km/h oraz skrócenie czasu przejazdu o około 20 min. Prace realizowane są w systemie „projektuj – buduj” przez firm NDI S.A. z Sopotu. Termin zakończenia planowany

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wrzesniowa-korekta-rozkladu-jazdy-wdrozona-2008

Wrześniowa korekta rozkładu jazdy wdrożona

03.09.2013

pociągów pasażerskich związane są z kontynuacją remontów i modernizacji linii oraz obiektów kolejowych. Prace trwają w ponad 250 miejscach i obejmują ponad 3200 km torów i dziesiątki obiektów inżynieryjnych.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wszystkie-perony-na-stacji-w-katowicach-gotowe-2006

Wszystkie perony na stacji w Katowicach gotowe

02.09.2013

Oddziałów Młodzieży Powstańczej. Poszczególne perony modernizowano bez wstrzymywania obsługi pasażerów i pracy eksploatacyjnej stacji. Koszt modernizacji stacji Katowice to ponad 70 mln zł. Zobacz fotogalerię

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/most-srednicowy-gotowy-pol-tysiaca-pociagow-wraca-od-poniedzialku-2002

Most średnicowy gotowy. Pół tysiąca pociągów wraca od poniedziałku

30.08.2013

Naprawa mostu została podzielona na dwa etapy. Zakończone prace to pierwsza część remontu obiektu. W kolejnym etapie planowanym na wiosnę 2014 roku, pracami zostaną objęte tory na linii dalekobieżnej. Koszt [...] Wykonane prace pozwoliły na przywrócenie prędkości eksploatacyjnej pociągów, jaka obowiązuje na całej trasie Warszawa Zachodnia – Warszawa Wschodnia. Prędkość pociągów na moście wzrosła z 40 km/h do 60

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybkie-tempo-prac-miedzy-opolem-a-blotnica-strzelecka-2000

Szybkie tempo prac między Opolem a Błotnicą Strzelecką

28.08.2013

trybie pracy, można całkowicie wyczyścić podłoże, a także wbudowywać w nie sztuczne tworzywo tzw. geowłókninę. Rewitalizację linii nr 132 rozpoczął nadzór geodezyjny. Dostosowano już do prac urządzenia [...] Rewitalizacja obejmuje odcinek 35 km. Prace rozpoczęły się w lipcu i planowane są do grudnia 2014 r. Koszt inwestycji to ponad 251,8 mln zł brutto. Szeroki zakres prac inwestycyjnych i remontowych PKP Polskich [...] Pociągi towarowe pojadą 70 km/h, co usprawni ruch towarowy ważny dla potencjału gospodarczego regionu. Prace polegają na pełnej wymianie nawierzchni torowej i sieci trakcyjnej. Nowe będą również urządzenia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-trasy-torun-bydgoszcz-na-polmetku-1999

Rewitalizacja trasy Toruń – Bydgoszcz na półmetku

27.08.2013

Szybkie tempo prac na torach z Torunia do Bydgoszczy to między innymi efekt zastosowania przez wykonawcę najnowocześniejszych maszyn. Od drugiej połowy sierpnia na odcinku między Solcem Kujawskim, a Toruniem [...] utrzymywanie odpowiedniego kształtu toru. Na rewitalizowanej trasie Toruń – Bydgoszcz w pierwszym etapie prac wyremontowany został 18-kilometrowy odcinek łączący Solec Kujawski i Cierpice, następnie do użytku [...] – Cierpice oraz 22 rozjazdy. W dalszej kolejności PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeprowadziły prace na odcinku Toruń Główny – Cierpice i Bydgoszcz Wschód – Bydgoszcz Leśna – Bydgoszcz Główna oraz na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stanowisko-pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-w-sprawie-decyzji-utk-1998

Stanowisko PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w sprawie decyzji UTK

23.08.2013

pracuje nad stworzeniem i udostępnieniem takiej usługi w internecie od grudnia 2013 r. O rozpoczęciu prac nad sieciowym rozkładem jazdy informowaliśmy po przeprowadzeniu ankiety wśród pasażerów. Starania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/druga-mlodosc-augusta-i-wlodzimierza-1997

Druga młodość „Augusta” i „Włodzimierza”

21.08.2013

na odcinku Kozłów – Tunel. Prace obejmują wymianę około 8 km toru i sieci trakcyjnej. Przebudowane będą również dwa wiadukty oraz przejazd kolejowo-drogowy. Zakończenie prac wartych ponad 60 mln zł pr [...] prowadzona jest renowacja dwóch ponad 700-metrowych tuneli „August” i „Włodzimierz”. Już widać efekty prac wykonanych przy „Włodzimierzu”. Obiekt otrzymał już nową, specjalna tzw. sztywną sieć trakcyjną. Jest

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...61626364656667686970...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 651 do 660 z 4164.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook