• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy Prace. Rezultatów: 4141, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plan-dla-nowego-polaczenia-do-zakopanego-1937

Plan dla nowego połączenia do Zakopanego

15.05.2013

innymi część trasy z Krakowa do Rzeszowa, oraz obecne połączenia do Zakopanego oraz Nowego Sącza. Prace studialne będą również polegały na dokładnym oszacowaniu kosztów budowy nowych torów na trasie Podłęże [...] Wartość zamówienia, które według umowy zostanie wykonane w ciągu 35 miesięcy wynosi 4 835 130 PLN. Prace obejmujące studium wykonalności zajmą 20 miesięcy, 15 miesięcy zajmie postępowanie na wybór partnerstwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-200-mln-zlotych-na-poprawe-stanu-technicznego-polaczenia-kolejowego-opole-groszowice-blotnica-strzelecka-1936

Ponad 200 mln złotych na poprawę stanu technicznego połączenia kolejowego Opole Groszowice – Błotnica Strzelecka

13.05.2013

Prace rewitalizacyjne obejmą wykonanie dokumentacji projektowej, rewitalizację dwóch torów na odcinku 35 km wraz z siecią trakcyjną, przystosowanie peronów do potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z dojściami [...] wagonów. Planowane roboty budowlane polegają na odtworzeniu pierwotnego stanu linii kolejowej. Efektem prac będzie podwyższenie bezpieczeństwa ruchu pociągów, przywrócenie parametrów technicznych linii, a także

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/240-mln-na-modernizacje-polaczenia-kolejowego-z-balicami-1935

240 mln na modernizację połączenia kolejowego z Balicami

13.05.2013

firmę Astaldi S.p.A. Wykonawca po podpisaniu umowy będzie miał 18 miesięcy na realizację zadania. Prace budowlane rozpoczną się po sprawdzeniu przebiegu postępowania przetargowego i podpisaniu umowy z wykonawcą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-ursus-niedzwiadek-prace-na-torach-podmiejskich-1934

Warszawa Ursus Niedźwiadek – prace na torach podmiejskich

09.05.2013

pozwoliła ograniczyć czas niezbędnego zamknięcia torów do minimum. Prace trwały w okresie od 14 kwietnia do 5 maja 2013 roku. Kolejne prace w obrębie torów podmiejskich zaczynają się 10 maja i potrwają do

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pkp-plk-nie-beda-zawieszac-linii-kolejowych-w-lodzkiem-1932

PKP PLK nie będą zawieszać linii kolejowych w Łódzkiem

09.05.2013

wykorzystać na utrzymanie funkcjonujących linii w jak najlepszym stanie technicznym. Cele jakie podczas prac nad optymalizacją sieci postawił przed sobą zarządca infrastruktury były następujące: stabilne stawki [...] bezpiecznej infrastruktury zbilansowanie PLK jako spółki będącej własnością skarbu państwa. Podczas tych prac PKP PLK nie kierowały się jedynie wynikiem ekonomicznym analizowanych linii. W trakcie gruntownej [...] połączeń alternatywnych, w tym czasy przejazdu ceny połączeń alternatywnych liczbę dużych zakładów pracy i firm produkcyjnych oraz wiele innych czynników. Założenia optymalizacji sieci są następujące: 1

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nie-wahal-sie-pomoc-zostal-nagrodzony-1930

Nie wahał się pomóc – został nagrodzony

06.05.2013

przechodzenia przez tory w miejscach niedozwolonych”. Wśród naszych pracowników propagowana jest postawa pracy zorientowanej na bezpieczeństwo jako bezwzględnego priorytetu działania. Spółka jest również zaangażowana

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pkp-plk-w-pelnej-gotowosci-przed-dlugim-weekendem-1928

PKP PLK w pełnej gotowości przed długim weekendem

29.04.2013

Zarządca infrastruktury kolejowej przygotował się do pracy w warunkach wzmożonych przewozów pasażerskich podczas weekendu majowego. W całym kraju nad sprawnością techniczną przez całą dobę czuwają 174

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/skrj-elektroniczna-konstrukcja-rozkladu-jazdy-1927

SKRJ - elektroniczna konstrukcja rozkładu jazdy

26.04.2013

pozwoliło na stopniowe eliminowanie tradycyjnych dokumentów i systematyczne wdrażanie pracowników do pracy z programem komputerowym i sprawnej wymiany informacji. SKRJ nadal jest unowocześniany. Wprowadzane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-stacji-katowice-na-ostatniej-prostej-1925

Modernizacja stacji Katowice na ostatniej prostej

25.04.2013

ruchomych, które są już w fazie rozruchu i testów. Dodatkowo na perony można wjechać windą. Koniec prac w sierpniu Z w pełni odnowionego peronu 4 zakrytego halą pasażerowie, skorzystają w połowie maja 2013

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kontynuacja-modernizacji-nadodrzanki-2-1924

Kontynuacja modernizacji „Nadodrzanki”

25.04.2013

kolejowym, pięć przepustów, cztery przejazdy kolejowe oraz urządzenia elektroenergetyczne. Zakończenie prac planowane jest na grudzień 2013 roku. W latach 2013 – 2016 przewidywana jest modernizacja na dalszych

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...58596061626364656667...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 621 do 630 z 4141.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook