Wyniki wyszukiwania
Otwarcie ofert w przetargu na linii E30
02.08.2010
1. Oferta nr 1 : • Trakcja Polska S.A (lider), Warszawa • Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o. na kwotę 363 381932,00 PLN netto; 443 325 957,04 PLN brutt
PRZECZYTAJ1. Oferta nr 1 : • Torpol Sp. z o.o. (lider), Poznań • FEROCO S.A., Poznań • „Przedsiębiorstwo Usług Technicznych INTERCOR” Sp. z o.o., Zawiercie • Zakład Robót Komunikacyjnych – DOM w Poznaniu Sp. z
PRZECZYTAJWartość zamówienia została określona na kwotę 683 740 460,00 zł brutto. Oferty na realizację tego zadania złożyło pięć firm: 1. Konsorcjum w składzie : - Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Inżynieryj
PRZECZYTAJKolejny przetarg na E30
22.07.2010
rządowej i samorządowej oraz organizacji pozarządowych. Działania informacyjne i promujące maja na celu: • zapewnienie kompleksowej, rzetelnej i stałej informacji o projekcie, roli Unii Europejskiej w jego
PRZECZYTAJUmowa na linię E 30
18.10.2010
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi, polegającej na opracowaniu dwóch analiz post-realizacyjnych, obejmujących weryfikację pierwotnego oszacowania kosztów i korzyści sporządzonego na etapie
PRZECZYTAJPrzedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami, administrowanie oraz koordynację realizacji umów zawartych na wykonanie prac projektowych i robót, objętych zakresem prze
PRZECZYTAJW wyniku badania i oceny ofert złożonych w postępowaniu przetargowym za najkorzystniejszą ofertę została uznana oferta nr 1 złożona przez konsorcjum w składzie : Thales Rail Signalling Solutions Sp. z
PRZECZYTAJlinii nr 201 w następujących latach: Gdańsk Osowa – Gdynia Główna w ramach 1 kontraktu w latach 2026-2031 (zakończenie całego projektu w tym pozyskanie wymaganych pozwoleń do 2032 r.) oraz Kościerzyna –
PRZECZYTAJKinga, przeszło 600 tonowa tarcza TBM, rozpoczęła drążenie tunelu ewakuacyjnego w ostatni dzień marca. Do dziś maszyna wybudowała niemal 300 metrów podziemnej budowli. Dystans ten rośnie z godziny na
PRZECZYTAJzakończeniu nauki mają możliwość zatrudnienia w spółce. Współpraca ze szkołami to jedno z działań w celu eliminacji luki pokoleniowej na kolei i zatrudniania przygotowanych specjalistów. Program stypendialny
PRZECZYTAJ