Wyniki wyszukiwania
jest podziemne przejście na perony. Trwają w nim jeszcze prace wykończeniowe, które zakończą się montażem platform przyporęczowych dla osób o ograniczonych możliwościach ruchowych. Z peronami sąsiaduje
PRZECZYTAJświadczy wymiana aż 285 rozjazdów (Szczecin – 177 i Świnoujście – 108). Poziom bezpieczeństwa podniesie montaż nowoczesnych urządzeń sterowania ruchem kolejowym oraz przebudowa 12 przejazdów kolejowo-drogowych
PRZECZYTAJprzebudowę 45 peronów na 21 stacjach i przystankach oraz modernizację 48 przejazdów kolejowo-drogowych. Montaż nowoczesnych urządzeń sterowania i Lokalne Centra Sterowania w Poznaniu i Stargardzie, zapewnią
PRZECZYTAJWygodniej pociągiem z Włoszczowy
10.10.2018
są również słupy i sieć trakcyjna. Sprawny przejazd przez tory na stacji Kielce Herbskie zapewni montaż elektrycznego systemu ogrzewania. Trwa remont nastawni na stacjach: Kielce Herbskie, Rykoszyn, Małogoszcz
PRZECZYTAJplatformy przyporęczowe. W Przemyślu remont przejścia poprawi komunikację między peronami, natomiast montaż platform przyporęczowych umożliwi lepszy dostęp do pociągów osobom o ograniczonych możliwościach
PRZECZYTAJblokowy montaż nowych rozjazdów Większość rozjazdów dostarczana jest na miejsce budowy na specjalnych wagonach – platformach, w kilku blokach – tzw. blokowa wymiana rozjazdów. Przyspiesza to ich montaż i zapewnia
PRZECZYTAJtemu pasażerowie wygodnie dostaną się na peron zarówno od strony dworca kolejowego jak i miasta. Montaż dodatkowego urządzenia w Sopocie to 680 tys. zł. Na stacji w Gdańsku Głównym zarządca infrastruktury
PRZECZYTAJcharakterystyczne elementy wizerunku linii E 30 . Obecnie na stacji kończy się plantowaniu skarp i montaż ogrodzenia. Na przejazdach kolejowo drogowych instalowane są nowe sygnalizatory. W Zgorzelcu, poza
PRZECZYTAJcałkowitego zakończenia prac pozostało już niewiele czasu, a prace, które trzeba wykonać to między innymi montaż wind dla osób z ograniczoną możliwością poruszania się, wykończenie przejść pod peronami itp. Zobacz
PRZECZYTAJinżynieryjne na modernizowanej magistrali z Warszawy do Gdyni. Kolejne miesiące będą poświęcone montażowi systemowi ERTMS, który pozwoli, między innymi, na podwyższenie maksymalnej prędkości pociągów do
PRZECZYTAJ