• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy minuta. Rezultatów: 794, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przyspieszenie-na-trasie-kalety-kluczbork-2535

Przyspieszenie na trasie Kalety – Kluczbork

21.07.2014

przejazdu pociągiem na tej trasie skróci się aż o 1,5 godziny, z 6 godzin do około 4 godzin i 30 minut. Rewitalizacja, czyli w skrócie przywrócenie parametrów technicznych linii kolejowej po długim okresie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zmieniony-rozklad-jazdy-na-linii-warszawa-lodz-utrzymany-do-konca-sierpnia-2585

Zmieniony rozkład jazdy na linii Warszawa – Łódź utrzymany do końca sierpnia

08.08.2014

chce jak najszybciej dokończyć modernizację, której efektem będzie szybka i bezpieczna podróż, w 70 minut z Łodzi do Warszawy. Remont zakończy się w 2015 roku, ale zauważalną poprawę pasażerowie odczują w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-polaczenie-kolejowe-do-portu-lotniczego-w-pyrzowicach-2572

Nowe połączenie kolejowe do portu lotniczego w Pyrzowicach

01.08.2014

lotnisko proponowanym połączeniem od strony Zawiercia wyniesie ok. 45 minut, a przy założeniu, że pociąg zatrzyma się także w Zawierciu, 55 minut. Wartość projektu związanego z przygotowaniem dokumentacji wyniesie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/160-km-nowych-torow-na-trasie-z-koluszek-do-czestochowy-2574

160 km nowych torów na trasie z Koluszek do Częstochowy

05.08.2014

około dwóch godzin. Po zakończeniu wszystkich prac przejazd z Koluszek do Częstochowy skróci się o 30 minut. Koszt realizacji projektu „Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu technicznego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kujawsko-pomorskie-liderem-zmian-na-kolei-2568

Kujawsko-pomorskie liderem zmian na kolei

31.07.2014

pociągi na odcinku Chełmża - Grudziądz pojadą 20 minut krócej, a czas przejazdu na trasie z Inowrocławia do Jabłonowa Pomorskiego skróci się o 25 minut. Ponadto, pojawi się ponad 100 nowych rozjazdów na [...] od kilku miesięcy pokonują odcinek z Torunia do Bydgoszczy w niecałe trzy kwadranse (wcześniej 60 minut), a połączenia pośpieszne są realizowane jeszcze szybciej. Rewitalizacja, która kosztowała 225 mln

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-40-minut-pociagiem-z-rybnika-do-chalupek-2558

W 40 minut pociągiem z Rybnika do Chałupek

30.07.2014

pasażerskich. Zrewitalizowaną trasę Rybnik – Wodzisław Śląski – Chałupki pociągi regionalne pokonają w 40 minut. - Rewitalizacja to najszybsza i najtańsza metoda usprawnienia ruchu na linii kolejowej, pozwalająca

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-mniej-niz-3-godziny-z-warszawy-do-trojmiasta-2555

W mniej niż 3 godziny z Warszawy do Trójmiasta

28.07.2014

Krótka podróż Nowe tory umożliwią komfortową podróż pociągiem z Warszawy do Gdańska w 2 godziny i 58 minut. Taki czas przejazdu będzie obowiązywał od grudnia 2014 roku. W porównaniu z obecnym rozkładem jazdy [...] o godzinę. Zakładany czas przejazdu pod koniec 2015 roku będzie jeszcze krótszy – 2 godziny i 37 minut. Półtora miliona nowych podkładów Modernizacja linii z Warszawy do Gdyni wiązała się z rozbiórką całej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zmiany-na-trasie-warszawa-lodz-do-10-sierpnia-2537

Zmiany na trasie Warszawa – Łódź, do 10 sierpnia

23.07.2014

Skierniewic i Żyrardowa z dodatkowym postojem na przystanku Mokra. Przejazd wydłuży się o około 25 minut. Za 3 pociągi Kolei Mazowieckich (Grodzisk Mazowiecki – Żyrardów, Żyrardów – Skierniewice, Skierniewice

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-po-nowych-torach-miedzy-kluczborkiem-a-ostrzeszowem-2533

Szybciej po nowych torach między Kluczborkiem a Ostrzeszowem

17.07.2014

nych będzie krótszy o około 20 minut. Natomiast w przypadku pociągów regionalnych, które zatrzymują się na każdym przystanku, czas przejazdu skróci się o około 11 minut. Wykonane prace przyczynią się także

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-technologie-usprawniaja-zarzadzanie-w-plk-2531

Nowe technologie usprawniają zarządzanie w PLK

16.07.2014

ch. Teraz wykorzystanie w pracy nawet kilkuset dokumentów zostało wielokrotnie skrócone do kilku minut, a w niektórych przypadkach nawet kilku sekund. Możliwe jest również tworzenie raportów „na żądanie” [...] ale też umożliwiała tworzenie wielu rozbudowanych i szczegółowych raportów w ciągu kilku sekund lub minut, nie obciążając przy tym pracy systemów transakcyjnych. Użytkownicy mogą także zamawiać nowe raporty

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...55565758596061626364...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 591 do 600 z 794.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook