Wyniki wyszukiwania
Łódź Fabryczna – połowa dachu gotowa
27.04.2015
peronach nr 3 i 2 powstały już klatki schodowe, a na peronach 3 i 4 - zamontowano windy techniczne. W dwóch nawach tunelu, na odcinku od ulicy Niciarnianej do Kopcińskiego jest już zainstalowane po 2/3 torów [...] wniosek o dofinansowanie inwestycji ze środków UE. Budowa dworca Łódź Fabryczna w liczbach 750 tys. m3 - tyle betonu, które pomieściłoby ok. 100 tysięcy standardowych samochodów - betoniarek trzeba przeznaczyć
PRZECZYTAJNowa strategia to przede wszystkim nowe podejście do sposobu zarządzania. Wprowadzone w ostatnich 3 latach zmiany korzystnie wpłynęły na poprawę efektywności w tym obszarze. Uporządkowano strukturę, [...] konsultingową. Eksperci PwC przeanalizowali strategię i zmiany wprowadzone w Grupie PKP w ciągu ostatnich 3 lat. Do największych osiągnięć zaliczyli m.in. udaną prywatyzację PKP Cargo, która umożliwiła spłatę
PRZECZYTAJpracowników drużyny konduktorskiej. Podniesieniu komfortu podróży pociągami PKP Intercity służy wart 4,3 mld zł netto program inwestycyjny. Udogodnienia dla osób o ograniczonej mobilności są uwzględnione we
PRZECZYTAJKolei Aglomeracyjnej na małopolskim odcinku trasy kolejowej Warszawa – Kraków. Dodatkowe perony za 3 mln zł w Słomnikach i Miechowie PLK wybuduje również dodatkowe perony w Słomnikach i Miechowie. Zapewnią [...] na ósemce rozwiązania podniosą poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym. Koszt przebudowy peronów to 3 mln zł. Konsekwentna poprawa obsługi podróżnych na trasie Kraków – Warszawa W 2014 r. na małopolskim
PRZECZYTAJremontował konstrukcję, a w nocy pociągi techniczne zapewnią dostawę materiałów. Wymienione zostanie niemal 3 km torów, ponad 1500 mostownic, czyli podkładów stosowanych na moście oraz prawie 700 podkładów na dojazdach
PRZECZYTAJlinii Panewniki – Radoszowy między stacjami Katowice Ligota i Zabrze Makoszowy zostanie przebudowany 3 kilometrowy odcinek toru, przejazd kolejowy i dwa rozjazdy. Zarządca infrastruktury planuje na ten cel
PRZECZYTAJKomfortowo w Karkonosze
14.05.2015
inwestycji jest skrócenie czasu przejazdu pociągów ze stolicy Dolnego Śląska do Jeleniej Góry z ponad 3,5 h do nieco ponad 2 h. Projekt „Modernizacja regionalnej linii kolejowej nr 311 Jelenia Góra – Szklarska
PRZECZYTAJodcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego” Koszt, ponad 1,3 miliarda zł., z czego prawie 800 milionów złotych pochodzi ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu
PRZECZYTAJdziałalności Spółki za rok obrotowy 2014. Andrzej Filip Wojciechowski z koleją związany jest od ponad 3 lat. W styczniu 2013 r. został powołany na stanowisko Wiceprezesa Zarządu – dyrektora ds. restrukturyzacji
PRZECZYTAJJeszcze w październiku ubiegłego roku trwała ona 3,5 godziny. W grudniu ten czas został skrócony o kwadrans. Obecnie pociąg pokonuje tę trasę w niespełna 3 godziny. Tak zdecydowane przyspieszenie jest przede
PRZECZYTAJ