Wyniki wyszukiwania
nasypu, budowane są estakady, na których zaplanowano cztery tory. Po pierwszym już jeżdżą pociągi. Teraz wznoszone są konstrukcje pod kolejne tory. Widać już wszystkie podpory estakad. Układane są kolejne
PRZECZYTAJjuż skrócił się czas przejazdu, a na peronach zwiększył komfort obsługi dla wszystkich podróżnych. Teraz dzięki nowym przystankom Poznań Podolany, Złotniki Grzybowe, Złotkowo i Bogdanowo będą jeszcze lepsze
PRZECZYTAJprzedłużeniem przejścia na druga stronę stacji, objął również modernizację środkowego peronu nr 2. Teraz obiekt jest wyższy i ułatwi podróżnym wsiadanie i wysiadanie z pociągów. Winda gwarantuje dogodny
PRZECZYTAJkolejowe. W 2015 r. PLK odrestaurowały już most „północny”. Dzięki PLK obie konstrukcje zapewniają teraz dobre podróże – pociągi kursują już z prędkością nawet 120 km/h i zachowany jest historyczny charakter
PRZECZYTAJpomiędzy Grodziskiem a Żyrardowem. Wykonawca zdemontował już całą starą sieć trakcyjną i tor nr 2. Teraz trwają prace przygotowawcze do montażu nowych elementów infrastruktury kolejowej wraz z przebudową
PRZECZYTAJczasowo wyłączony z ruchu. 2. W kolejnych latach będzie możliwość powrotu do korzystania z wyłączanych teraz odcinków. 3. Część linii kolejowych została przywrócona z listy odcinków przeznaczonych do czasowego
PRZECZYTAJKolej zbliży Toruń z Bydgoszczą
10.10.2013
Pierwsze efekty rewitalizacji linii kolejowej pomiędzy Toruniem i Bydgoszczą widać już teraz. Na kilku fragmentach trasy, pociągi mogą już jeździć z maksymalną prędkością do 120 km/h. Nowy rozkład jazdy
PRZECZYTAJpasażerowie mogą korzystać z „odlotowego” połączenia pomiędzy centrum Warszawy a Lotniskiem Chopina. Teraz śladem stolicy idą inne miasta. Już w 2015 r. Kraków będzie mógł pochwalić się bezpośrednim połączeniem
PRZECZYTAJKolej na wschód!
09.12.2015
stycznia br. na odcinku Łochów – Sadowne. Zamknięcie linii pozwoliło skrócić czas robót o 10 miesięcy. Teraz pociągi wracają na trasę. Będą jeździły mi.in. po nowym moście nad rzeką Liwiec. Modernizacja linii
PRZECZYTAJTrzebinia i Kraków Mydlniki – tłumaczy Janusz Pluta, dyrektor projektu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Teraz PKP Polskie Linie Kolejowe analizują przedstawiony harmonogram prac i czekają na dwa pozostałe, które
PRZECZYTAJ