Wyniki wyszukiwania
minister infrastruktury i budownictwa. Tunel średnicowy w Łodzi otworzy miasto Tunel średnicowy to przedłużenie linii kolejowej z Łodzi Fabrycznej na zachód. Pod miastem tunel rozdzieli się na dwa kierunki:
PRZECZYTAJo w pobliżu dworca kolejowego i integrację systemu transportowego. Druga z inwestycji dotyczy przedłużenia tunelu o dodatkowe 25 metrów, aż do ulicy Towarowej. Dzięki tym pracom podróżni zyskają wygodne [...] pociągów do autobusów oraz wygodny tunel łączący dwie części Zielonej Góry. Przebudowa wiaduktu, przedłużenie tunelu i budowa zadaszenia rozpocznie się w 2017 roku. Łączny koszt wszystkich inwestycji wyniesie
PRZECZYTAJRozpoczęła się przebudowa stacji Olsztyn Główny. Przed budową nowych peronów, które będą wyposażone w windy i schody ruchome, zdemontowane będą stare konstrukcje. Rozbierane są tory: szyny i podkłady.
PRZECZYTAJNa Hel po nowych torach
24.04.2014
pasażerskiej. Prace będą polegały, między innymi na zbudowaniu nowego peronu wyspowego na stacji Hel, przedłużeniu infrastruktury światłowodowej na całą trasę oraz na montażu nowych rozjazdów na torach bocznych
PRZECZYTAJszeroką i wygodną pochylnię wyposażone zostało przejście prowadzące na peron z ulicy Kolejowej. Przedłużone o dodatkowe 28 metrów, po całkowitym zakończeniu inwestycji, będzie zapewniało wygodną drogę pod
PRZECZYTAJZmieniają się perony. Zachowana jest dawna kostka i rekonstruowane charakterystyczne leśnickie drewniane wiaty. Są już widoczne podjazdy dla niepełnosprawnych, elementy informacji wizualnej, nowe lata
PRZECZYTAJprzedsięwzięcia badawczo-rozwojowego do 100 mln zł (po 50 mln od każdego z Partnerów). Współpracę przedłużono do 2033 r. – Realizacja pierwszego konkursu BRIK i planowany kolejny, pozwolą na opracowanie a
PRZECZYTAJpozwalają nowe konstrukcje nad przejściem tunelowym. Przejście w Jaworzynie Śląskiej zostanie przedłużone i wygodnie połączy dwie części miejscowości. Piesi bezpiecznie przejdą pod stacją lub dostaną się
PRZECZYTAJOsoby o ograniczonych możliwościach poruszania się mogą korzystać z wind. Jedno przejście jest przedłużeniem tunelu do dworca i prowadzi na perony 4 i 5. Przejście pod wiaduktem wschodnim jest łącznikiem
PRZECZYTAJŁatwiejsze dojście do pociągów ułatwiają dwa nowe przejścia podziemne. Pierwsze z nich jest przedłużeniem istniejącego tunelu do dworca i prowadzi na perony 4 i 5. Drugie przejście pod wiaduktem wschodnim
PRZECZYTAJ