Wyniki wyszukiwania
Peron w Kościanie z nowymi wiatami
03.04.2019
jedna część platformy. Trwa wykończenie drugiej. Wkrótce zacznie się układanie kostki peronowej i montaż małej architektury. Podwyższony do 76 cm peron z antypoślizgową nawierzchnią, energooszczędnym o
PRZECZYTAJnajwiększy w historii program inwestycyjny, który dzięki wymianie, remontom i budowie nowych torów, montażu nowoczesnych urządzeń sterowania ruchem, bezpośrednio wpływa na wzrost poziomu bezpieczeństwa. Poza
PRZECZYTAJtworzy linię kolejową. Oczyszczanie tłucznia to pierwszy i niezbędny etap prac, po którym następuje montaż nowych torów. Działająca na odcinku Pruszków – Włochy oczyszczarka, to jedna z największych tego
PRZECZYTAJprojekt wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce oraz na odcinku Legnica – Wrocław – Opole trwa montaż ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R (łącznie ponad 220 mln zł). 2,5 miliarda zł – to kwota przewidywana przez
PRZECZYTAJroboty związane z rozbiórką toru nr 2. Za dwa, trzy miesiące zaczną się tu prace stricte budowlane: montaż słupów trakcyjnych, wymiana podtorza, modernizacja obiektów inżynieryjnych, układanie nowych torów
PRZECZYTAJm peronów, przejazdów oraz obiektów kubaturowych, składowanie materiałów nawierzchni kolejowej, montaże i demontaże nawierzchni kolejowej wraz z transportem oraz segregacją materiałów. Naprawy maszyn:
PRZECZYTAJwzmacnianiu podłoża poprzez palowanie, pracach zbrojarsko-betoniarskich, wykonywaniu izolacji i montażu stalowych konstrukcji. W kolejnych miesiącach będziemy kontynuować prace zmierzające do kompleksowej
PRZECZYTAJzostały stalowe przęsła kratownicowe oraz betonowe podpory. Ułożono nowe szyny i podkłady. Postępuje montaż sieci trakcyjnej. Remont przeprawy zapewni bezpieczniejszy przejazd większej liczby składów. Po
PRZECZYTAJnajwiększy w historii program inwestycyjny, który dzięki wymianie, remontom i budowie nowych torów, montażu nowoczesnych urządzeń sterowania ruchem, bezpośrednio wpływa na wzrost poziomu bezpieczeństwa. Poza
PRZECZYTAJPrzebudowa 22 kilometrów linii kolejowej (łącznie 43 km torów) Przebudowa 22 kilometrów sieci trakcyjnej Montaż 15 nowych rozjazdów Przebudowa 7 mostów i wiaduktów Przebudowa 5 przejść podziemnych oraz budowa
PRZECZYTAJ