• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 5h. Rezultatów: 732, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsza-i-wygodniejsza-podroz-koleja-z-gdyni-do-slupska-2799

Krótsza i wygodniejsza podróż koleją z Gdyni do Słupska

21.05.2015

zostanie zrealizowana w ciągu 4 – 5 lat. Jej głównym celem będzie skrócenie czasu przejazdu dzięki podwyższeniu maksymalnej prędkości pociągów z 100 - 120 km/h do 160 km/h. Studium wykonalności uwzględni [...] poszczególnych odcinkach. PLK zakłada, że czas przejazdu z Gdyni do Słupska, który obecnie wynosi 1,5 – 2 godziny, dzięki pracom skróci się nie mniej niż 20 min. Inwestycja na trasie Słupsk – Gdynia uzupełni [...] zakończona w 2014 roku pozwoliła już na skrócenie czasu przejazdu pociągiem ze stolicy do Słupska z 8,5 – 9 godzin do niecałych 6 godzin. Prace na trasie do Słupska PLK planują zrealizować ze środków UE na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ze-slaska-do-portow-inwestycja-plk-za-300-mln-zl-usprawni-ruch-towarowy-3211

Ze Śląska do portów. Inwestycja PLK za 300 mln zł usprawni ruch towarowy

24.10.2016

obiektów inżynieryjnych. Prace obejmą m.in. 18 wiaduktów, 5 mostów. PLK wymienią również 31 rozjazdów oraz wyremontują 10 nastawni kolejowych. O 30 km/h szybciej Pociągi towarowe między stacjami Toszek Północ [...] Północ – Rudziniec Gliwicki zwiększą prędkość z 60 do 90 km/h, a na trasie Rudziniec Gliwicki – Kędzierzyn Koźle z 50 do 80 km/h. Dzięki nowym urządzeniom sterowania możliwe będzie także zwiększenie liczby [...] 2014-2020. Na Śląsku modernizacją objętych jest ok. 600 km torów. PLK już przeznaczyły na ten cel ponad 2,5 mld zł, a w najbliższych latach planowane są kolejne przedsięwzięcia. Dzięki realizowanym i przygotowywanym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/informacja-prasowa-1-139

Informacja Prasowa

25.09.2006

efektami w postaci: - zwiększenia prędkości do 160km/h dla pociągów pasażerskich i 120km/h dla pociągów towarowych - skrócenia czasu przejazdu na tym odcinku o 9,5 min - wzrostem bezpieczeństwa ruchu - poprawą [...] Żmigród - 5 miesięcy od dnia podpisania umowy. - zadanie III: opracowanie dokumentacji przetargowej. Czas na realizację tego etapu to 13 miesięcy od podpisania umowy. Dla odcinka Skokowa – Żmigród - 5 miesięcy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-najwiekszego-kontraktu-w-historii-plk-136

Podpisanie największego kontraktu w historii PLK

09.08.2006

Podstawowym założeniem modernizacji jest dostosowanie linii do prędkości 140km/h, a dla taboru z wychylnym nadwoziem do 160km/h. Zakończenie robót przewidywane jest na dzień 30 czerwca 2008 r. Umowa realizowana [...] następujące efekty: 1. Umożliwienie jazdy pociągów z prędkością 140-160km/h, a w przypadku taboru z wychylnym nadwoziem - 160km/h 2. Skrócenie czasu jazdy: - po zrealizowaniu I etapu modernizacji linii, [...] (Poznań) 3. Zakład Napraw Infrastruktury w Warszawie Sp. z o.o. (Warszawa) 4. Torpol Sp. z o.o. (Poznań) 5. Zakład Napraw Infrastruktury w Stargardzie Szczecińskim Sp. z o.o. 6. Zakład Napraw Infrastruktury

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/warszawa-lublin-wiele-do-zwiedzenia-6017

Warszawa - Lublin: wiele do zwiedzenia!

zakończeniu wszystkich prac, pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, przez co przejazd między miastami zajmie około 1,5 godziny. Podróżowanie po regionach będzie samą przyjemnością – szybko, wygodnie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybszy-transport-towarow-ze-slaska-na-polnoc-polski-2448

Szybszy transport towarów ze Śląska na północ Polski

09.06.2014

2007-2013. Inwestycja w liczbach: 100 – km/h to prędkość rozkładowa na linii 160 80 – km/h to prędkość rozkładowa na linii 80 57 – rozjazdów zostało wymienionych 32,5 – km wyremontowanych torów 32 – obiekty [...] odcinku Zawiercie – Dąbrowa Górnicza Ząbkowice, PLK przywróciły prędkość rozkładową 100 km/h na linii nr 160 oraz 80 km/h na linii nr 186, wykorzystywanych głównie do transportu ładunków. Dzięki temu skraca

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebudowa-wiaduktu-kolo-inowroclawia-sprawniejszy-przejazd-pociagow-5162

Przebudowa wiaduktu koło Inowrocławia - sprawniejszy przejazd pociągów

17.11.2020

km/h – pociągi towarowe (przed pracami 80 km/h), a to podnosi efektywność transportu towarów koleją. Z linii mogą również korzystać pociągi pasażerskie z prędkością 160 km/h (przed pracami 100 km/h). Wartość [...] Wartość zadania to blisko 2,5 mln zł netto ze środków własnych PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Roboty realizowano od kwietnia do końca października. Dzięki pracom PLK przewozy towarowe bardziej kon

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-podpisuja-umowy-na-odcinek-deblin-lublin-w-kwietniu-prace-4161

PLK podpisują umowy na odcinek Dęblin – Lublin, w kwietniu prace

29.03.2019

najszybszego pociągu między stolicami Mazowsza i Lubelszczyzny skróci się do 1,5h. Pociągi pojadą z prędkością do 160 km/h. Sprawniejsze przejazdy zapewni drugi tor między Otwockiem a Pilawą. Powstanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowych-w-woj-zachodnio-pomorskim-631

Modernizacja linii kolejowych w woj. zachodnio-pomorskim

23.09.2009

zakończenie nastąpi 30 listopada br. szacuje się na ok. 22,5 mln PLN. Dzięki poniesionym nakładom zwiększy się rozkładowa prędkość pociągów do 120 km/h, poprawi się bezpieczeństwo i zmniejszą bieżące koszty [...] rozjazdy w Worowie i wymieniono sygnalizatory drogowe (na diodowe, bardziej widoczne dla kierowców) na 5 przejazdach kolejowo-drogowych. Koszt prac wyniósł ok. 25,6 mln PLN. 14 września br. rozpoczęto prace [...] prace na odcinku Łobez-Runowo Pomorskie. Zgodnie z podpisaną 2 lipca 2009r. umową, firma Schweerbau GmbH na długości 12,8 km wykona kompleksową wymianę nawierzchni, wzmocni skarpy, odnowi rowy odwadniające

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/drugi-tor-miedzy-otwockiem-a-pilawa-4433

Drugi tor między Otwockiem a Pilawą

07.11.2019

na linii lubelskiej będzie skrócenie czasów podróży. Zwiększy się prędkości pociągów z 100 km/h do 160 km/h oraz wzrośnie przepustowości linii kolejowej. Pozwoli to przewoźnikom na uruchomienie większej [...] najszybszego pociągu między stolicami Mazowsza i Lubelszczyzny skróci się do około 1h 30 min. Pociągi pojadą z prędkością do 160 km/h. Powstanie 77 nowych peronów i 11 nowych podziemnych przejść dla pieszych, które [...] pociągów na dwutorowej trasie. W ramach inwestycji przebudowywane są obiekty inżynieryjne, w tym: 3 mosty, 5 wiaduktów, 6 przepustów. Największa konstrukcja o długości 15 m powstaje nad linią kolejową Skierniewice

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 51 do 60 z 732.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook