• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 58,2. Rezultatów: 97, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-czasy-na-kolei-krotsza-podroz-w-nowym-rozkladzie-jazdy-2687

Nowe czasy na kolei – krótsza podróż w nowym rozkładzie jazdy

12.12.2014

się do 3 godzin 42 minut. Z Warszawy do Katowic będzie można dojechać w 2h 34 minuty, do Krakowa w 2h 28 minut, a do Gdańska w 2h 58 minut. Z południa na północ Polski podróż potrwa około 5h 30 minut. W [...] połączenia w stałym rozłożeniu - czyli np. w godzinach szczytu co godzinę, a poza szczytem co ok. 2 godziny. Ważne są również skomunikowania, czyli możliwość sprawnych przesiadek między pociągami dal [...] roku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczą 7 mld zł na inwestycje w infrastrukturę kolejową i 2 mld zł na utrzymanie i remonty sieci kolejowej. Efektem prac jest 1400 kilometrów zmodernizowanych torów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cztery-oferty-na-przebudowe-mostu-na-linii-kolejowej-krakow-mydlniki-gaj-1328

Cztery oferty na przebudowę mostu na linii kolejowej Kraków Mydlniki – Gaj.

10.06.2011

Przedsiębiorstwo Usług Technicznych INTERCOR Sp z o.o. Zawiercie - oferta na kwotę 23 313 784,04 PLN brutto 2. INTOP TARNOBRZEG Sp. z o.o. - oferta na kwotę 22 396 228,74 PLN brutto 3. Konsorcjum: HEKO MOST Sp [...] Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp z o.o. Aror Sp. z o.o. Kraków - oferta na kwotę 18 282 899,58 PLN brutto. Konieczność przebudowy mostu na linii kolejowej nr 100 Kraków Mydlniki – Gaj wynika ze [...] technicznego obiektu. Od 1.05.2005 r. most został wyłączony z eksploatacji w torze nr 1 a w torze nr 2 wprowadzono ograniczenie prędkości do 20 km/h. Informacje dla mediów Dorota Szalacha PKP Polskie Linie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rozwoj-kolei-we-wroclawiu-i-na-dolnym-slasku-8373

Rozwój kolei we Wrocławiu i na Dolnym Śląsku

31.05.2023

Do 2023 roku zrealizowane zostały inwestycje o łącznej wartości około 2 mld złotych. Dzięki Krajowemu Programowi Kolejowemu realizowanemu na terenie województwa dolnośląskiego mieszkańcy wielu miast i [...] program Kolej Plus i przywrócenie stacji Wrocław Świebodzki do eksploatacji. Mam nadzieję, że w ciągu 2-3 miesięcy ogłoszone będą kolejne przetargi związane z koleją aglomeracyjną na obwodnicę towarową Wrocławia [...] prezes PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Większe bezpieczeństwo zapewnia 175 przebudowanych przejazdów, 58 zmodernizowanych wiaduktów kolejowych i drogowych oraz nowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-standard-podrozy-koleja-na-dolnym-slasku-2484

Nowy standard podróży koleją na Dolnym Śląsku

26.06.2014

infrastruktury kolejowej oddał do eksploatacji m.in. peron nr 1 na przystanku Świniary oraz peron nr 2 wraz z oświetleniem na przystanku Szewce. Na szlaku Wrocław Osobowice – Pęgów ulepszono blisko 9 km [...] użytku trzy przepusty oraz dwa mosty, w tym nad Widawą. Tym samym wykonawca zakończył prace na liczącym 58 km odcinku. Objęły one modernizację łącznie 119 km torów, na których położono nowe szyny, a drewniane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-kolej-w-stolicy-dolnego-slaska-2674

Nowa kolej w stolicy Dolnego Śląska

21.11.2014

Wałbrzycha i Świdnicy. Podczas kluczowego etapu przebudowy wiaduktu nad ul. Grabiszyńską – (demontaż 2 torów i starego przęsła) od marca 2015 r. będzie on końcowym przystankiem niektórych pociągów. PKP Polskie [...] Podobny obiekt powstaje na sąsiedniej stacji Popowice. Na wiadukcie nad ul. Starogroblową zdjęte są już 2 ostatnie stare konstrukcje, które zostaną zastąpione nowymi. Prowadzona przez PLK przebudowa pozwala [...] najszybszym pociągiem z Wrocławia do Poznania zajmie około 1 godziny i 40 min. Liczby Modernizacja 58 km linii dwutorowej, 12 przebudowywanych stacji i przystanków z dostępem dla osób o ograniczonej mobilności

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dostepniejsza-i-wygodniejsza-kolej-miedzy-lukowem-a-lublinem-9850

Dostępniejsza i wygodniejsza kolej między Łukowem a Lublinem

27.06.2024

Sarnów i Grabów Szlachecki między Łukowem a Dęblinem (lk26), Chotyłów na trasie Łuków - Terespol (lk2), Wólka Niedzieliska, Niedzieliska Kolonia, Szczebrzeszyn Miasto, Długi Kąt i Żurawnica między Rejowcem [...] prowadzimy na przystanku Chełm Miasto (lk7). Wartość Programu Przystankowego w woj. lubelskim to ponad 58 mln zł. Rządowy program dla lepszej komunikacji kolejowej Celem „Rządowego programu budowy lub modernizacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-peron-na-stacji-gdansk-wrzeszcz-juz-dostepny-dla-podroznych-2816

Nowy peron na stacji Gdańsk Wrzeszcz już dostępny dla podróżnych

15.06.2015

tyle metrów kwadratowych kostki położono na peronie nr 1 i 2 434 – tyle metrów kwadratowych płyt antypoślizgowych zabudowano na peronie nr 1 i2 75 – w tyle sztuk słupów do podtrzymywania sieci trakcyjnej [...] kursowaniu pociągów pasażerowie słyszą dzięki nowemu nagłośnieniu. 5 wind – po dwie na peronie 1 i 2 oraz jedna w budynku dworca, to tylko część udogodnień dla osób niepełnosprawnych. System oznakowania [...] Biuro Komunikacji i Promocji PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ewa.symonowicz-ginter@plk-sa.pl T: +48 58 721 92 07 T: +48 694 480 211 Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Funduszu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawniej-po-torach-i-drogach-dzieki-modernizacji-wiaduktow-w-ostrowie-i-radymnie-3969

Sprawniej po torach i drogach dzięki modernizacji wiaduktów w Ostrowie i Radymnie

23.10.2018

także komunikację drogową, gdyż zostały poszerzone. W Radymnie, prawie dwukrotnie szerszy wiadukt (z 5,8 m na 11,05 m), pozwolił wyeliminować ruch wahadłowy. Szersze jezdnie zapewniają płynny i bezpieczniejszy [...] podróże. Ważny zakres prac na odcinku Munina - Żurawica dotyczy obiektów inżynieryjnych – 8 wiaduktów i 2 mostów. Poza tym obejmuje tory, perony, urządzenia sterowania ruchem kolejowym i sieć trakcyjną. Na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/znamy-wykonawce-drugiego-projektu-w-ramach-regionalnego-programu-operacyjnego-wojewodztwa-lodzkiego-1404

Znamy wykonawcę drugiego projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego

19.08.2011

Województwa Łódzkiego w wysokości 85% kosztów kwalifikowanych (koszty netto). Koszt projektu wynosi 58,2 mln PLN. Zadanie realizowane jest m.in. z oszczędności powstałych po wyłonieniu wykonawcy robót dla

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ruszyla-maszyna-jadwiga-rozpoczela-drazenie-najdluzszego-tunelu-kolejowego-w-polsce-10821

Ruszyła maszyna: Jadwiga rozpoczęła drążenie najdłuższego tunelu kolejowego w Polsce

24.06.2025

Męciną i Mordarką. Realizuje je większa z dwóch tunelownic pracujących w tym miejscu. Jadwiga waży ponad 2,5 tys. ton i ma 90 metrów długości. Przed maszyną i obsługującymi ją specjalistami nie lada wyzwanie [...] „Podłęże-Piekiełko” składa się z modernizacji i elektryfikacji 75 km trasy Chabówka–Nowy Sącz i budowy 58 km nowej linii, łączącej docelowo Podłęże z Tymbarkiem i Mszaną Dolną. Dzięki temu powstanie nowe

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 51 do 60 z 97.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook