• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy I pod 3. Rezultatów: 1948, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/17-mln-zl-na-modernizacje-przejazdow-kolejowych-w-wojewodztwie-warminsko-mazurskim-2675

17 mln zł na modernizację przejazdów kolejowych w województwie warmińsko - mazurskim

24.11.2014

pociągu. Modernizacja obejmuje m.in. 7 przejazdów na linii Olsztyn - Iława, 3 skrzyżowania pomiędzy Olsztynem a Działdowem oraz 3 w okolicach Ełku. Na wszystkich przejazdach zamontowana zostanie sygnalizacja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/grupa-pkp-gotowa-do-zimy-1-2676

Grupa PKP gotowa do zimy

26.11.2014

ruchu pasażerskiego. Czasy przejazdu od 14 grudnia 2014: Warszawa – Gdańsk 2h58min Warszawa – Wrocław 3h42min Warszawa – Kraków 2h28min Warszawa – Katowice 2h34min Warszawa – Łódź 1h26min Zapraszamy do śledzenia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-kolej-w-stolicy-dolnego-slaska-2674

Nowa kolej w stolicy Dolnego Śląska

21.11.2014

urządzenia sterowania ruchem kolejowym, gwarantujące bezpieczną obsługę pociągów. Koszt budowy wyniósł 3,23 mln zł. Zapewnienie, w czasie przebudowy wiaduktu, sprawnego i bezpiecznego przejazdu pociągów d [...] Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego”. Ogólny koszt wynosi ponad 1,3 miliarda złotych, z czego prawie 800 milionów złotych pochodzi ze środków Funduszu Spójności w ramach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-11-mln-zl-na-modernizacje-przejazdow-kolejowych-w-wojewodztwie-opolskim-2683

Ponad 11 mln zł na modernizację przejazdów kolejowych w województwie opolskim

08.12.2014

przez nadjeżdżający pociąg. Modernizacja obejmuje m.in. 6 przejazdów na linii Opole - Fosowskie oraz 3 skrzyżowania pomiędzy Oleśnicą a Kluczborkiem. Wszystkie ze względu na ilość przejeżdżających pociągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/debica-zyskuje-lepszy-dostep-do-kolei-2684

Dębica zyskuje lepszy dostęp do kolei

09.12.2014

Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Koszt, wyniesie ok. 3,4 mld PLN, z czego kwota dofinansowania z UE to ok. 2.3 mld PLN. Kontakt dla mediów: Dorota Szalacha Zespół prasowy rzecznik@plk-sa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-2-godz-28-min-z-warszawy-do-krakowa-2685

W 2 godz. 28 min. z Warszawy do Krakowa

11.12.2014

oraz około 8 km sieci trakcyjnej. Bezpieczniej na małopolskiej trasie jest również dzięki modernizacji 3 przejazdów kolejowo-drogowych na szlakach Miechów – Słomniki oraz Zastów – Niedźwiedź. Nowoczesne urządzenia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiadukt-w-rogowie-juz-otwarty-2686

Wiadukt w Rogowie już otwarty

11.12.2014

na odcinku Skierniewice – Koluszki do 140 km/h. Zobacz film z budowy wiaduktu Projekt POIiŚ 7.1-24.3 „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II, LOT C – pozostałe roboty“ współfinansowany przez

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-czasy-na-kolei-krotsza-podroz-w-nowym-rozkladzie-jazdy-2687

Nowe czasy na kolei – krótsza podróż w nowym rozkładzie jazdy

12.12.2014

przejazdu Obecnie ze stolicy do Wrocławia podróż trwa ponad 5h. W nowym rozkładzie czas ten skróci się do 3 godzin 42 minut. Z Warszawy do Katowic będzie można dojechać w 2h 34 minuty, do Krakowa w 2h 28 minut [...] oszczędzą pasażerowie podróżujący z Warszawy do Wrocławia. Od połowy grudnia pociągi pokonają ten dystans w 3 godziny i 42 minuty, co będzie najlepszym w historii czasem przejazdu na tej trasie. Od niedzieli krótsze [...] będą dostępne nie tylko na głównych trasach, dedykowanych najszybszym pociągom. W czasie nieco ponad 3 godziny, przejedziemy pociągiem z Poznania do Trójmiasta, a o blisko 2 godziny krócej potrwa podróż

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-w-nowych-czasach-2689

Kolej w nowych czasach!

15.12.2014

dotrzeć już w niecałe trzy godziny. Bezkonkurencyjna jest podróż do Wrocławia, która trwa niewiele ponad 3,5 godziny. Do Krakowa i do Katowic natomiast po raz pierwszy w historii rejsowe pociągi pojechały 200 [...] Malborku, Tczewie, Gdańsku i Sopocie. Czasy przejazdu: Warszawa – Gdańsk 2h58min Warszawa – Wrocław 3h42min Warszawa – Kraków 2h28min Warszawa – Katowice 2h34min Pendolino to pociągi na każdą kieszeń. Ceny

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pendolino-juz-na-torach-2688

Pendolino już na torach!

14.12.2014

Składy, które od rana do godz. 12.00 dotarły do swoich stacji docelowych, pokonały w tym czasie prawie 3 tysiące kilometrów. Na podróż nowoczesnymi składami decydują się kolejni pasażerowie. „Kolej wraca do [...] rowery. Nowe pociągi jeżdżą w rekordowo krótkich czasach: Warszawa – Gdańsk 2h58min Warszawa – Wrocław 3h42min Warszawa – Kraków 2h28min Warszawa – Katowice 2h34min 10:20 14.12.2014 Od godziny 6 do 10, pociągi [...] składów PKP Intercity są atrakcyjne czasy przejazdu: Warszawa – Gdańsk 2h58min Warszawa – Wrocław 3h42min Warszawa – Kraków 2h28min Warszawa – Katowice 2h34min Dzięki skróceniu czasów podróży między głównymi

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...50515253545556575859...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 541 do 550 z 1948.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook