Wyniki wyszukiwania
Głównym celem zaplanowanych prac jest zwiększenie prędkości pociągów z 50 km/h do 80 - 100 km/h i likwidacja ograniczeń prędkości. Czas przejazdu skróci się o ok. 20 minut (z 60 do 40 minut). Wykonane
PRZECZYTAJSpotkanie odbyło się wczoraj (11 września 2012r.) w siedzibie Parlamentu Europejskiego w Strasburgu. Celem debaty było przedstawienie szans i ograniczeń funkcjonowania kolei w centralnej i wschodniej części
PRZECZYTAJlinii dużej prędkości w Polsce wynika z uchwały nr 276/2008 Rady Ministrów z dn. 19 grudnia 2008 r. Celem opracowania studium wykonalności jest dostarczenie rozwiązań i koncepcji niezbędnych do rozpoczęcia
PRZECZYTAJprzejazdowej na 4 przejazdach kolejowych oraz przebudowę urządzeń rogatkowych na 2 przejazdach. Celem projektu jest poprawa i usprawnienie systemu transportu publicznego na obszarze województwa małopolskiego
PRZECZYTAJPoznań Thales Rail Signalling Solutions GmbH - Stuttgart, Niemcy na kwotę 78 617 000,00 PLN netto . Celem modernizacji tej linii jest dostosowanie korytarza E 30 do warunków technicznych wynikających z umów
PRZECZYTAJkolejowych i obowiązujących na nich prędkości rozkładowych. W latach 2004 – 2006 podpisano 13 kontraktów celem realizacji projektu. Łączna wartość dotychczas podpisanych kontraktów wynosi – 97 874 095,69 EUR.
PRZECZYTAJInfrastruktury Sp. z o.o. Warszawa: Lucjan Cieplik – Dyrektor, Marek Witkiewicz – Zastępca Dyrektora. Celem projektu jest poprawa i usprawnienie systemu transportu publicznego na obszarze województwa małopolskiego
PRZECZYTAJGiżycko - Korsze, ale także zapewniające coraz lepsze przejazdy pociągami w regionie. Taki jest też cel prac na trasie z Malborka do Elbląga – powiedział Krzysztof Wałdowski, dyrektor Zakładu Linii Kolejowych
PRZECZYTAJm Sp. z o.o. porozumienie o współpracy w zakresie przygotowania i realizacji tunelu KDP w Łodzi. Celem współpracy jest zarówno wsparcie przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. inwestycji budowy Centralnego
PRZECZYTAJpasażerskie jeżdżą szybciej, do 100 km/h, na odcinkach Czersk Świecki – Osie oraz Tleń – Śliwice. Na ten cel PLK przeznaczyły ponad 12 mln zł netto. Realizacja prac na odcinku Osie – Tleń wraz z efektami prac
PRZECZYTAJ