Wyniki wyszukiwania
transportu kolejowego dla mieszkańców i podmiotów gospodarczych, m. in. przez likwidację ograniczeń prędkości jazdy pociągów i modernizację peronów na stacjach i przystankach. - PKP Polskie Linie Kolejowe S
PRZECZYTAJZielona Góra. Roboty zostaną zakończone w III kwartale 2018 r. a ich efektem będzie podniesienie prędkości z 40 km/h do 120 km/h. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. prowadzą także prace, które poprawią komunikacje
PRZECZYTAJna trasie Ełk – Olecko – Suwałki – Trakiszki jest skrócenie czasu przejazdu dzięki podwyższeniu prędkości pociągów, zwiększenie komfortu podróżowania przez przebudowę stacji i przystanków, zwiększenie
PRZECZYTAJSprawne podróże zapewnią nowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 100 km/h, m.in. dzięki przebudowie 4 mostów i 8 wiaduktów – łącznie 47 obiektów inżynieryjnych
PRZECZYTAJruchem oraz 75 km sieci trakcyjnej zapewniając tym samym płynny i bezpieczny przejazd pociągów z prędkością nawet 160 km/h. Od połowy marca PLK i wykonawca, firma Trakcja PRKiI, rozpoczną przebudowę kolejnego
PRZECZYTAJrównież na budowę wiaduktów drogowych nad Centralną Magistralą Kolejową, co pozwoli na podniesienie prędkości powyżej 160 km/h na kolejnych odcinkach tej linii i dalsze skrócenie czasu przejazdu z Warszawy
PRZECZYTAJGliwice – Katowice kursuje prawie 100 pociągów. To efekt przebudowanej infrastruktury i zwiększenia prędkości pociągów do 100 km/h. Odcinek Katowice – Chorzów Batory był ostatnim wyremontowanym odcinkiem na
PRZECZYTAJna stacjach i przystankach oraz możliwość szybszej jazdy pociągów. Po zakończeniu prac wzrośnie prędkość pociągów pasażerskich z 90 km/h do 120 km/h. Na przystankach: Warszawa Ursus, Pruszków, Piastów
PRZECZYTAJKolej ułatwia obsługę Portu Gdańsk!
10.08.2016
drogowych oraz urządzenia sterowania ruchem. Dzięki inwestycji pociągi będą mogły też zwiększyć prędkość z 20-40 km/h do 100 km/h, co znacznie usprawni przewóz towarów. Projekt, o wartości 370 mln zł,
PRZECZYTAJzwiększy bezpieczeństwo podróżnych. Po zakończeniu prac pociągi pasażerskie będą mogły jeździć z prędkością rozkładową do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Efektem tego będzie dalsze skrócenie czasu przejazdu
PRZECZYTAJ