Wyniki wyszukiwania
Rawicz – Szewce prace i zamknięcia
13.04.2012
W ciągu czterech dni wykonawca zamierza m.in. zamontować przebiegające ponad dwoma torami konstrukcje o kształcie bramki oraz konstrukcje na obiektach mostowych. Na bramkach montowane są później semaf
PRZECZYTAJNysa – Brzeg nocne naprawy
11.04.2012
Nie potrzeba było również uruchamiać autobusowej komunikacji zastępczej. Zimowe warunki pogorszyły stan jednotorowej linii. Konieczne było wprowadzenia ograniczenia prędkości , istniało zagrożenie zam
PRZECZYTAJNowym torem do Gdańska i Gdyni
06.04.2012
Linia Warszawa – Gdynia została podzielona na osiem odcinków inwestycyjnych nazwanych LCS (Lokalne Centrum Sterowania – czyli skomputeryzowana nastawania z której można zarządzać ruchem kolejowym na d
PRZECZYTAJRemont przejścia na stacji Opole Główne
03.04.2012
Aktualnie naprawiane są ściany. Zdejmowana jest stara zniszczona okładzina z cegły klinkierowej, zastąpi ją nowa cegła. Przejście utrzyma charakter podobnych obiektów na stacjach w Brzegu i Wrocławiu
PRZECZYTAJRozpoczęcie prac w rejonie Płocka
02.04.2012
Umowę podpisano z konsorcjum w składzie: Salcef Polska Sp. z o.o oraz: Salcef Costruzioni Edili e Ferroviarie S.p.A z siedzibą w Rzymie, z Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie S.p.A. Spółka Akcyjna
PRZECZYTAJPozostałymi oferentami są następujące konsorcja i firmy: Konsorcjum Firm: ARCADIS Sp. z o.o. z Warszawy – Lider; Movares Polska Sp. z o.o. z Warszawy; Biuro Projektów Kolejowych i Usług Inwestycyjnych
PRZECZYTAJW wyniku badania i oceny ofert złożonych w postępowaniu przetargowym, za najbardziej korzystną uznano ofertę przedstawioną przez firmę PORR (Polska), Warszawa, na kwotę 14 883 910,83 PLN netto; 18 307
PRZECZYTAJGroźne wypalania przy torach
29.03.2012
W środę wieczorem 28 marca podpalenie traw wzdłuż toru stacji Wrocław Brochów spowodowało półtoragodzinna przerwę w ruchu pociągów na trasie Wrocław-Opole i opóźnienie 12 składów. Wyłączone zostało na
PRZECZYTAJNowy most na Nysie Łużyckiej
29.03.2012
Most przez Nysę Łużycką położony jest na linii Węgliniec – Horka. Łączy sieci kolejowe PKP PLK S.A. oraz DB Netz AG. Projekt modernizacji obejmuje jego przebudowę oraz elektryfikację do punktu styku s
PRZECZYTAJPLK w debacie o automatyce kolejowej
27.03.2012
Bezpieczeństwo prowadzenia ruchu kolejowego zapewnia współdziałanie dwóch czynników: techniki i procedur. Nawet w sytuacji wystąpienia usterki urządzenia muszą działać bezpiecznie, a dalsze prowadzeni
PRZECZYTAJ