Wyniki wyszukiwania
180. Konstrukcja została osadzona wyżej od poprzedniej oraz bez filarów w nurcie rzeki. W drugiej połowie kwietnia most zostanie oświetlony. W czerwcu rozpoczną się ostatnie prace związane z usuwaniem filarów
PRZECZYTAJtowarów ze Śląska na północ kraju. Koszty rewitalizacji to ok. 37 mln zł. Prace rozpoczną się w I połowie kwietnia 2016 r. i zakończą w IV kwartale 2016 r. W grudniu 2015 roku PKP Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJinfrastruktury i budownictwa Piotr Stomma zapowiedział aktualizację Krajowego Programu Kolejowego do połowy tego roku. W planach są m.in. inwestycje na tzw. Magistrali Wschodniej, modernizacja linii Wrocław-Poznań
PRZECZYTAJPoczątek prac na stacji Piaseczno
10.03.2016
i urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Zagwarantuje to bezpieczny i płynny przejazd pociągów. Od połowy marca, PLK i wykonawca, Trakcja PRKiI, rozpoczną także przebudowę przystanku Zalesie Górne oraz jednego
PRZECZYTAJtrakcyjnej zapewniając tym samym płynny i bezpieczny przejazd pociągów z prędkością nawet 160 km/h. Od połowy marca PLK i wykonawca, firma Trakcja PRKiI, rozpoczną przebudowę kolejnego odcinka linii w kierunku
PRZECZYTAJPLK modernizuje perony w Poznaniu
09.02.2016
stacji, rozjazdy i sieć trakcyjna. Prace modernizacyjne zachodniej części stacji rozpoczęły się w połowie października zeszłego roku i będą zakończone w III kwartale 2017 r. Wykonawcą robót jest firma TORPOL
PRZECZYTAJ974 068 zł strat w infrastrukturze kolejowej w 2012, których pokrycie kosztowało 22 mln zł. W I połowie 2013 r. straty wyniosły ponad 8,5 mln zł.
PRZECZYTAJtowarów. Do 2023 r. planowane są inwestycje za 9 mld zł, poprawiające obsługę śląskiej kolei. W połowie 2016 r. zakończy się przebudowa stacji i dworca w Gliwicach Będą przebudowane dwa przejścia pod torami
PRZECZYTAJjuż po 10-11 latach. Pierwszą mikroinstalację fotowoltaiczną o mocy 3 kW PLK zamontowały w drugiej połowie roku 2014 na budynku nastawni w Katowicach Stawiskach. Obecnie zarządca infrastruktury zbiera do
PRZECZYTAJOsobowicach to najdłuższy most kolejowy we Wrocławiu. Pierwotna przeprawa została wybudowana w drugiej połowie XIX w., a po wojnie, w latach 1947-61, przeprowadzono jej odbudowę. Mostem biegną dwa tory na niezależnej [...] Koszt inwestycji: ok. 21 mln zł 8. Most w Suchej Beskidzkiej w 6 tygodni Powstał w 6 tygodni i od połowy czerwca zapewnia sprawniejszą, szybszą oraz bezpieczniejszą jazdę pociągów. Nowy most kolejowy w [...] Most w Dębicy - krótsza podróż z Krakowa do Rzeszowa i Przemyśla Przeprawa przez Wisłokę w Dębicy od połowy grudnia usprawnia ruch kolejowy na modernizowanej trasie E30 Kraków – Rzeszów. Nowy czteroprzęsłowy
PRZECZYTAJ