• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy I pod 3. Rezultatów: 1948, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rosnie-wiadukt-drogowy-w-dzialdowie-ale-nie-tylko-1983

Rośnie wiadukt drogowy w Działdowie. Ale nie tylko…

17.07.2013

Całkowity koszt inwestycji to ponad 50 mln złotych. Odcinki, na których powstają wiadukty: Mława – Iłowo 3 wiadukty kolejowe w miejscowościach Działdowo oraz Mławka, 2 wiadukty drogowe w miejscowościach Mławka

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-tory-z-warszawy-do-grodziska-mazowieckiego-rusza-projektowanie-2018

Nowe tory z Warszawy do Grodziska Mazowieckiego. Rusza projektowanie

06.09.2013

modernizacji linii kolejowej Warszawa Włochy – Pruszków – Grodzisk Mazowiecki. Koszt zadania wynosi blisko 3 mln 690 tys. złotych. 25-kilometrowy odcinek linii Warszawa Włochy – Grodzisk Mazowiecki przeznaczony

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-zblizy-torun-z-bydgoszcza-1-2041

Kolej zbliży Toruń z Bydgoszczą

10.10.2013

typu w Europie. Waży około 430 ton. W ciągu dnia urządzenie może oczyścić tłuczeń na dystansie od 2 do 3 km. Projekt rewitalizacji linii kolejowej od odcinku Toruń – Bydgoszcz zakłada, między innymi, wymianę

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-sopot-historia-i-nowoczesna-obsluga-podroznych-2058

Stacja Sopot – historia i nowoczesna obsługa podróżnych

28.10.2013

Sopocie rozpoczęła się w marcu 2011 r., a zakończenie planowane jest I kwartale 2014 r. Koszt przekracza 3,1 mln zł. Prace prowadzone są w ramach projektu 7.1-1.2 „Modernizacja linii kolejowej E-65/CE65 na odcinku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zmiana-czasu-na-sieci-kolejowej-2057

Zmiana czasu na sieci kolejowej

25.10.2013

ne o godzinie 3.00 zatrzymają się na około 60 minut na najbliższej stacji. Składy ruszą zgodnie z rozkładem według „nowego” czasu. Pociągi wyjeżdżające już 27 października po godzinie 3.00 nowego czasu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/remont-odcinka-lodz-zabieniec-zgierz-2079

Remont odcinka Łódź Żabieniec - Zgierz

03.12.2013

nowych rozjazdów. Remont odcinka Łódź Żabieniec – Zgierz, zakłada przebudowę torów na odcinku niemal 3 km oraz wymianę rozjazdu na stacji Łódź Żabieniec. Przebudowany zostanie także przejazd kolejowy w Zgierzu [...] prędkością 90 km/h. Prace budowlane rozpoczną się jeszcze w 2013 r. Całkowity koszt inwestycji to ponad 7,3 mln zł. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel. +

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-koleja-z-warszawy-do-wroclawia-2073

Szybciej koleją z Warszawy do Wrocławia

19.11.2013

i trasy Częstochowa – Fosowskie jest skrócenie czasu podróży na trasie Warszawa – Wrocław do około 3 godz. i 30 min. Odnowione tory pozwolą na przyśpieszenie podróży do innych miast. Podróż na trasie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczenstwo-na-kolei-to-priorytet-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa-2090

Bezpieczeństwo na kolei to priorytet PKP Polskich Linii Kolejowych S.A.

11.12.2013

około 500 przejazdach kolejowo-drogowych w całym kraju, projekt rozjazdowy obejmujący zabudowę około 3 100 nowych rozjazdów kolejowych w tym około 700 o podwyższonym standardzie konstrukcyjnym. W przyszłym [...] 101 , przy czym od lipca monitoring ten obejmuje przypadki jazd na sygnały zastępcze także powyżej 3 dni. Długoterminowym celem jest dalsze ograniczenie liczby takich posterunków. Oprócz tego wprowadzono

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-15-grudnia-nowy-rozklad-jazdy-na-sieci-kolejowej-plk-2086

Od 15 grudnia nowy rozkład jazdy na sieci kolejowej PLK

13.12.2013

mld zł. W nadchodzącym roku nastąpi kumulacja prac na torach. Zarządca infrastruktury planuje ponad 3 tys. zamknięć torów, w tym 450 całodobowych. Miejscami czasy przejazdu dla wybranych pociągów mogą się

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiadukt-w-dzialdowie-gotowy-na-osiem-miesiecy-przed-terminem-2148

Wiadukt w Działdowie gotowy na osiem miesięcy przed terminem!

17.12.2013

zbrojeniowe oraz betonowanie płyty, a także elementów wyposażenia obiektu. Długość wiaduktu wynosi 184,3 m a szerokość przęseł 12,5 m. W efekcie wiadukt drogowy przy ul. Lidzbarskiej został oddany do eksploatacji

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...43444546474849505152...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 471 do 480 z 1948.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook