Wyniki wyszukiwania
Na początku listopada 2015 r. zakończono realizację zakresu rzeczowego projektu pn. "Modernizacja linii kolejowej Warszawa Włochy – Grodzisk Mazowiecki – prace przygotowawcze". Prace przygotowawcze do
PRZECZYTAJwięcej prac remontowych, takich jak: wymiany podkładów, naprawy przejazdów i naprawy bieżące torów. Wyższa efektywność utrzymania w 2015 r. jest wynikiem reorganizacji terenowych struktur PLK, lepszej logistyki
PRZECZYTAJ- PLK konsekwentnie ogłasza kolejne przetargi. Efektem inwestycji realizowanych w stolicy będzie wyższa jakość, niezawodność oraz dostępność komunikacji kolejowej w całej aglomeracji. To także szansa dla
PRZECZYTAJej mobilności, którzy skorzystają z nowych wind i odnowionego przejścia podziemnego. Perony będą wyższe, wyposażone w wiaty i ławki, tak jak na peronie nr 3. Na stacji wymienionych zostanie 14 km torów
PRZECZYTAJMontaż nowych rozjazdów rozpoczął się w 2013 roku i objął swoim zasięgiem 31 linii kolejowych oraz 142 posterunki ruchu na terenie całego kraju. Celem projektu było zwiększenie bezpieczeństwa oraz zap
PRZECZYTAJ500 zł. Co ważne, wsparcie finansowe może zostać przedłużone. Zainteresowani kontynuacją nauki na wyższych uczelniach o kierunkach kolejowych, nadal będą otrzymywać stypendia – jeśli po zakończeniu studiów
PRZECZYTAJNowy peron na stacji w Radomiu gotowy
10.09.2015
ej mobilności, którzy skorzystają z nowych wind i odnowionego przejścia podziemnego. Perony będą wyższe, wyposażone w wiaty i ławki, tak jak na peronie nr 3. Na stacji wymienionych zostanie 14 km torów
PRZECZYTAJCelem modernizacji jest podwyższenie parametrów technicznych mostów i dostosowanie ich do coraz wyższych parametrów użytkowych linii kolejowych w zakresie maksymalnej prędkości pociągów, nacisku osi i
PRZECZYTAJświetlnej. 30 km torów zostanie wyprofilowanych tzn. dokładnie ułożonych wg planów i przygotowanych do wyższych prędkości. Przebudowana zostanie także sieć trakcyjna. Po wyremontowanych torach pociągi pojadą
PRZECZYTAJi 4. Zdjęto już ich starą nawierzchnię i przygotowywane są konstrukcje nowych peronów, które będą wyższe, co ułatwi pasażerom dostęp do pociągów. Odnawiane są także wiaty. Ich metalowe konstrukcje zostaną
PRZECZYTAJ