Wyniki wyszukiwania
ury do kolei dużych prędkości Równocześnie na ukończeniu są prace o wartości 305 mln zł, których celem jest dostosowanie CMK do przejazdu pociągów z prędkością do 250 km/h. Wymieniane są tory pomiędzy
PRZECZYTAJstacji Psary rozjazd, jest wykonany ściśle według nowych wymagań PKP Polskie Linie Kolejowe S.A Ich celem jest m.in. zwiększenie efektywności modernizacji linii poprzez stosowanie rozjazdów bardziej trwałych
PRZECZYTAJstacjach Olszamowice i Włoszczowa Północ na odcinku CMK Opoczno Południowe – Knapówka. Zasadniczym celem jest dostosowanie stacji i linii do prędkości 200 km/h, a w przyszłości nawet do 230 km/h. Efektem
PRZECZYTAJSzybsze podróże na CMK
04.10.2016
projektu pn. „Modernizacja linii kolejowej nr 4 – Centralna Magistrala Kolejowa etap II”, której celem jest dostosowanie prędkości na CMK do 200, a następnie 230 km/h dla składów zespolonych. Inwestycja
PRZECZYTAJCelem prac jest poprawa stanu infrastruktury kolejowej. Prędkość pociągów na obiekcie zwiększy się z 40 km/h do 80 km/h. Skróci się czas przejazdu i zwiększy przepustowość. Przez most przejeżdżać będą
PRZECZYTAJ„Modernizacja linii kolejowej E 65/C-E 65 na odcinku Warszawa – Gdynia - obszar LCS Ciechanów”, którego celem jest zwiększenie komfortu podróżowania, podniesienie standardu bezpieczeństwa, a także skrócenie czasu
PRZECZYTAJZielonka. Udostępniono już dla podróżnych miejsca parkingowe przy nowym przystanku Błonie Rokitno. Celem „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025” jest przeci [...] budowę lub modernizację 207 przystanków kolejowych (dodatkowe 107 jest na liście rezerwowej). Na ten cel przeznaczono ponad 1 mld zł. Zaplanowano także realizację ponad 100 parkingów przy istniejących i nowo
PRZECZYTAJLinie Kolejowe S.A. jest kolejnym etapem modernizacji połączenia kolejowego z Warszawy do Gdyni. Celem projektu jest zwiększenie komfortu podróżowania, podniesienie standardu bezpieczeństwa, a także zasadnicze
PRZECZYTAJzostała podpisana 16 września 2009 roku i opiewała na kwotę 576 304 995,41 PLN brutto. Prace, których celem było uzyskanie docelowych prędkości pociągów 160/200 km/h, poprawienie bezpieczeństwa, podniesienie
PRZECZYTAJWspólnie chrońmy kolejową infrastrukturę
19.07.2013
2012 r. spółka podpisała Memorandum w sprawie współpracy na rzecz przeciwdziałania tym zjawiskom. Celem Memorandum jest podniesienie świadomości oraz zwiększenie zaangażowania w ich zwalczaniu wśród instytucji
PRZECZYTAJ