• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy Biuletyn nr 15. Rezultatów: 586, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-perony-na-stacji-gdansk-wrzeszcz-2624

Nowe perony na stacji Gdańsk Wrzeszcz

08.09.2014

zrealizowano już około 1/5 prac z tego zakresu. Przejścia podziemne jak nowe Obok oddanego w czerwcu do użytku nowego tunelu łączącego halę dworca z obecnym dalekobieżnym peronem nr 1 oraz peronem trójmiejskiej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przyspieszenie-na-trasie-kalety-kluczbork-2535

Przyspieszenie na trasie Kalety – Kluczbork

21.07.2014

nawierzchni peronu nr 2. Docelowo wszystkie stacje zostaną wyposażone w nowoczesną infrastrukturę - wiaty, ławki oraz tablice informacyjne. Obecnie kontynuowana jest przebudowa toru nr 2 na stacjach Bąków [...] Po zakończeniu rewitalizacji linii kolejowej nr 143 na odcinku Kalety-Kluczbork, które jest planowane na pierwszy kwartał 2015 r., parametry techniczne na całej linii Kalety – Kluczbork pozwolą na jazdę [...] Sieraków Śląski oraz na szlaku Olesno Śląskie - Stare Olesno - Bąków. Modernizowany jest również tor nr 1 na stacji w Kaletach oraz na szlakach Kalety – Koszęcin, Lubliniec – Ciasna i Sieraków Śląski – Sowczyce

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/160-km-nowych-torow-na-trasie-z-koluszek-do-czestochowy-2574

160 km nowych torów na trasie z Koluszek do Częstochowy

05.08.2014

Piotrkowie w trakcie odbiorów Przebudowa peronów to tylko część projektu modernizacji linii kolejowej nr 1. Prace trwają także w obszarze torowiska. W rejonie stacji Koluszki, Rokiciny, Baby, Radomsko, Widzów [...] projektu „Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu technicznego linii kolejowej nr 1 na odcinku Koluszki – Częstochowa” to ponad 535 mln złotych netto. 416,2 mln złotych netto pochodzi [...] sygnalizacji przejazdowej rewitalizacja: 12 stacji, 83 km sieci trakcyjnej, 30 mostów, 5 wiaduktów, 15 przepustów, 1 mur oporowy Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poprawa-obslugi-pociagow-pasazerskich-na-stacji-warszawa-zachodnia-2509

Poprawa obsługi pociągów pasażerskich na stacji Warszawa Zachodnia

08.07.2014

obejmują kolejno dwa tory przy peronie nr 5. Do końca wakacji, wymienionych zostanie 5 torów o długości ponad 2500 m. Prace remontowe wiążą się również z wymianą 15 rozjazdów, które są ważnym elementem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-nieco-ponad-dwie-godziny-koleja-z-warszawy-do-czestochowy-2500

W nieco ponad dwie godziny koleją z Warszawy do Częstochowy

03.07.2014

która nie będzie dłuższa niż około 2 godzin i 15 minut. Koszt projektu „Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu technicznego linii kolejowej nr 1 na odcinku Koluszki – Częstochowa” wyniesie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-standard-podrozy-koleja-na-dolnym-slasku-2484

Nowy standard podróży koleją na Dolnym Śląsku

26.06.2014

eksploatacji m.in. peron nr 1 na przystanku Świniary oraz peron nr 2 wraz z oświetleniem na przystanku Szewce. Na szlaku Wrocław Osobowice – Pęgów ulepszono blisko 9 km toru nr 1 wraz z siecią trakcyjną

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsza-podroz-pomiedzy-slaskiem-a-wielkopolska-2456

Szybsza podróż pomiędzy Śląskiem a Wielkopolską

17.06.2014

roboty na torze nr 1 na odcinku Sowczyce - Kluczbork, a obecnie realizowane są prace na torze nr 2. Ich zakończenie przewidujemy w lipcu. W tym samym miesiącu zakończą się prace na torze nr 1 na odcinku Kalety [...] rozkładu jazdy. Skrócenie czasu przejazdu, to nie jedyne korzyści wynikające z rewitalizacji linii nr 272. Jednym z ważniejszych elementów prac jest także przebudowa peronów. Ponadto, dzięki nowym torom [...] będzie niższa, a ruch towarowy na lokalnych drogach powinien się zmniejszyć. Głównym celem prac na linii nr 272 między Kluczborkiem a Ostrzeszowem jest przywrócenie prędkości rozkładowej 120 km/h dla pociągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-widzew-pierwszy-nowy-peron-gotowy-2450

Łódź Widzew: pierwszy nowy peron gotowy

11.06.2014

gabloty na rozkłady jazdy. Ruch pociągów przeniesiony na nowy peron i nowe tory - 15 czerwca oddajemy do użytku nowy peron nr 3 wraz z dwoma torami i dwa kolejne tory obok bazy Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej [...] e do potrzeb niepełnosprawnych czy np. rodziców z dziećmi w wózkach. Ze Zgierza do Łodzi Widzewa w 15 minut W ramach inwestycji powstaje również lokalne centrum sterowania czyli skomputeryzowana nastawnia [...] aglomerację łódzką. Maksymalna prędkość pociągów wyniesie 100 km/h, a przejazd całego odcinka zajmie ok. 15 minut. Prace realizowane na zlecenie PLK są prowadzone w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/za-miesiac-pierwszy-nowy-peron-i-nowe-tory-na-stacji-lodz-widzew-2400

Za miesiąc pierwszy nowy peron i nowe tory na stacji Łódź Widzew!

15.05.2014

rozjazdami i siecią trakcyjną oraz nowy, zadaszony peron. Dzień później zostaną zamknięte stare perony - nr 1 i 2 - wraz z przyległymi do nich torami. Ruch pociągów zostanie przeniesiony na nowe tory i nowy [...] Po zakończeniu prac przejazd pociągiem aglomeracyjnym ze Zgierza do stacji Łódź Widzew zajmie około 15 minut, a maksymalna prędkość pociągów wyniesie 100 km/h. Po modernizacji stacja Łódź Widzew będzie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-tory-i-perony-na-linii-kluczbork-ostrzeszow-2377

Nowe tory i perony na linii Kluczbork – Ostrzeszów

05.05.2014

odcinku od Kluczborka do Kostowa PLK wymienia oba tory, a od Kostowa do Ostrzeszowa tylko tor nr 1. Tor nr 2 był wzmacniany niedawno, 61 – rozjazdów zostanie wymienionych w ramach rewitalizacji, 36 – [...] Głównym celem rewitalizacji linii kolejowej nr 272 między stacjami Kluczbork i Ostrzeszów jest przywrócenie na tym 60-kilometrowym odcinku prędkości rozkładowej 120 km/h dla pociągów pasażerskich i 80 [...] Realizacji Inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w Poznaniu. Rewitalizacja linii kolejowej nr 272 na odcinku Kluczbork - Ostrzeszów jest częścią większego zadania polegającego na poprawie infr

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...40414243444546474849...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 441 do 450 z 586.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook