Wyniki wyszukiwania
dla pociągów pasażerskich i 80 km/h dla pociągów towarowych. W maju br. zakończono roboty na blisko 10-kilometrowym odcinku pomiędzy Byczyną a Krzywizną. Ulepszony tor z nowymi podkładami i szynami został [...] Kluczbork. Po zakończeniu wszystkich robót czas przejazdu pociągiem na tej trasie skróci się aż o 1,5 godziny, z 6 godzin do około 4 godzin i 30 minut. Całkowity koszt obu inwestycji PKP Polskich Linii
PRZECZYTAJkolejowego i drogowego, ponieważ w ramach inwestycji zaplanowano remont nawierzchni na 10 przejazdach kolejowo-drogowych, a na 5 instalację nowoczesnych urządzeń sygnalizacji przejazdowej. Modernizacja poprawi
PRZECZYTAJmożliwe, ostrzec kierującego pojazdem szynowym o niebezpieczeństwie. 5. Kierujący pojazdem lub zespołem pojazdów o długości przekraczającej 10 m, który nie może rozwinąć prędkości większej niż 6 km/h, przed
PRZECZYTAJokresowych dyżurnych ruchu. W tym roku dodatkowo zwiększono częstotliwości tych szkoleń. Oprócz tego prawie 10 tys. pracowników PLK odpowiedzialnych za prowadzenie ruchu pociągów przeszło szkolenia z efektywnej [...] takich lokalizacji od marca 2012 r. zmniejszyła się o połowę, ze 157 do 75, co stanowi mniej niż 2,5 proc. wszystkich posterunków ruchu. Celem jest dalsze ograniczanie liczby takich posterunków. Natomiast [...] bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych. Liczba wypadków na przejazdach kolejowych spadła o prawie 10%, a z udziałem pieszych poza przejściami o 11%. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy
PRZECZYTAJRekordowe inwestycje PLK
20.02.2014
W 2013 r. PKP Polskie Linie Kolejowe przeznaczyły na modernizację infrastruktury kolejowej prawie 5,3 mld zł. Rekordowy okazał się grudzień ubiegłego roku, w którym po raz pierwszy przekroczona została [...] zainwestować w odnowienie infrastruktury kolejowej ponad 7 mld zł. Pozwoli to na oddanie do użytku blisko 1,5 tys. km zmodernizowanych torów. – Wstępem do zmian w procesie inwestycyjnym był audyt i ocena ryzyka [...] wyda ponad 28 mld zł – mówi Adam Zdziebło, wiceminister infrastruktury i rozwoju. Nowa perspektywa to 10,5 mld euro, czyli niemal 44 mld zł dla transportu kolejowego. W związku z tym Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJModernizacja zakładała przebudowę ok.18.5 km trasy, co oznacza, że zbudowano ponad 50 km nowych torów i rozwieszono nad nimi 71 km sieci trakcyjnej. Przebudowane zostały też 2 mosty, 11 wiaduktów, 13
PRZECZYTAJBolonia/Rawenna) / Triest / -/Graz – Maribor – Lublana - Koper/Triest. Termin wdrożenia korytarza nr 5 ustalono na 10 listopada 2015 r. W 2014 decyzją Rady Zarządzającej zostanie utworzone dla tego korytarza E [...] a br. były gospodarzem inauguracyjnego spotkania, które zorganizowała .Rada Zarządzająca korytarza 5 tworzona z przedstawicieli zarządców infrastruktury Polski (PKP PLK S.A.), Czech (SŽDC), Słowacji (ŽSR) [...] terminali, przyniesie wartość dodaną dla całego europejskiego sektora transportu. Korytarz towarowy nr 5 jest wdrażany na mocy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 913/2010 z dnia 22 września
PRZECZYTAJKolej zbliży Toruń z Bydgoszczą
10.10.2013
do 120 km/h. Nowy rozkład jazdy, wprowadzony w połowie grudnia, pozwoli zaoszczędzić pasażerom ok. 10 minut. Osiągnięcie docelowo zakładanego czasu przejazdu będzie możliwe po zakończeniu całej inwestycji [...] Dzięki inwestycji pociągi będą mogły pokonywać ten odcinek z większą prędkością. Te prace o wartości 2,5 mln zł potrwają około roku. Wysokie tempo prac uzyskano dzięki zastosowaniu nowoczesnych maszyn. Wśród [...] maksymalnej do 160 km/h i na skrócenie czasu jazdy pociągiem z Bydgoszczy do Gdańska, do nieco ponad 1,5 godziny. Kolejne realizowane zadanie obejmuje prace na trasie Chełmża – Grudziądz. Zaplanowane na tym
PRZECZYTAJą sprawnością ruchową. W ramach inwestycji wyremontujemy także nawierzchnię na 10 przejazdach kolejowo – drogowych. Na 5 przejazdach podniesiemy poziom bezpieczeństwa poprzez zamontowanie nowoczesnych
PRZECZYTAJGłówny 3h10 2h50 W-wa Centralna - Gdańsk Główny 3h00 2h40 W-wa Wschodnia- Gdańsk Główny 2h50 2h30 Ponadto PKP PLK S.A. pracuje nad dalszym skróceniem poszczególnych czasów przejazdu o kolejne 5 minut. W [...] byłby o ok.10% wyższy. Wychylne pudło sprawdza się na krętych trasach. Trasa Warszawa – Kraków i Katowice ma prostą geometrię toru. Zastosowanie wychylnego pudła skróciłoby podróż o zaledwie 10 minut z Gdańska [...] „Resort transportu i PKP jeszcze w 2012 r. obiecywały, że pociąg dojedzie ze stolicy nad Bałtyk w 2,5 godz. Ostatnio była mowa o 3 godz.” sugeruje, że zapowiadane czasy przejazdu nie zostaną dotrzymane
PRZECZYTAJ