• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-z-warszawy-do-lublina-w-90-minut-przetarg-za-blisko-35-mld-zl-na-odcinek-otwock-lublin-ogloszony-2955

Koleją z Warszawy do Lublina w 90 minut. Przetarg za blisko 3,5 mld zł na odcinek Otwock – Lublin ogłoszony

10.12.2015

ogowych. Po zakończeniu wszystkich prac pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Podróż najszybszym pociągiem między Warszawą i Lublinem zajmie 1,5 godziny, to o 45 [...] W ramach projektu PLK zmodernizuje 150 km linii kolejowej, sieć trakcyjną, wymieni rozjazdy oraz zamontuje urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Na odcinku Otwock – Pilawa wybudowany zostanie drugi tor [...] Zachód”. W celu zapewnienia bezpieczeństwa i usprawnienia ruchu PLK na remontowanym odcinku wybuduje 2 nowe wiadukty kolejowe oraz 11 przejść dla pieszych pod torami. Modernizacja i budowa nowych przepustów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-rozklad-jazdy-pociagow-stan-na-14-grudnia-2015-r-godz-800-2956

Nowy rozkład jazdy pociągów – stan na 14 grudnia 2015 r. godz. 8.00

14.12.2015

Pendolino, np. z Warszawy do Gdańska najlepszy czas to 2h 37 min, czyli 21 minut krócej niż według starego rozkładu. Z Warszawy do Krakowa można dostać się już w 2h 15 min. Szybciej do stolicy mogą jeździć również [...] Pendolino np. z Warszawy do Gdańska najlepszy czas to 2h 37 min, czyli 21 minut krócej niż według starego rozkładu. Z Warszawy do Krakowa można dostać się już w 2h 15 min. Szybciej do stolicy mogą jeździć również [...] Pendolino np. z Warszawy do Gdańska najlepszy czas to 2h 37 min, czyli 21 minut krócej niż według starego rozkładu. Z Warszawy do Krakowa można dostać się już w 2h 15 min. Szybciej do stolicy pojadą również mieszkańcy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-100-mln-zl-na-modernizacje-zabytkowej-estakady-najwazniejszego-obiektu-kolejowego-w-gorzowie-wielkopolskim-2960

Ponad 100 mln zł na modernizację zabytkowej estakady - najważniejszego obiektu kolejowego w Gorzowie Wielkopolskim

14.12.2015

wykonawcy. Informacje dodatkowe Gorzowska estakada kolejowa wpisana jest do rejestru zabytków. Ma ponad 2km długości (2116 m) długości i należy do najdłuższych tego typu obiektów w Polsce. Stanowi główny szlak [...] Odnowione zostaną perony, tunele i przejścia pod torami. Kompleksowo zmodernizowany zostanie peron nr 2. Obiekty wyposażone będą w wiaty, ławki, nowe oświetlenie i system informacji pasażerskiej oraz zostaną

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebudowa-stacji-kolejowej-w-radomiu-dobiega-konca-2961

Przebudowa stacji kolejowej w Radomiu dobiega końca

15.12.2015

prędkością 160 km/h, natomiast pociągi towarowe z prędkością do 120 km/h. Docelowo, na tej trasie, podróż najszybszym pociągiem zajmie około 70 minut. Przewidywany koszt przebudowy całej linii to 2,1 miliarda [...] niewidomych. PLK zadbała również o podwyższenie poziomu bezpieczeństwa. Wymieniono sieć trakcyjną, 14 km torów oraz 38 rozjazdów, które są kluczowym elementem torowiska oraz odpowiadają za sprawny i bezpieczny

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesne-sterowanie-ruchem-kolejowym-na-linii-z-warszawy-do-gdyni-2963

Nowoczesne sterowanie ruchem kolejowym na linii z Warszawy do Gdyni

18.12.2015

pociągów pasażerskich do 160 km/h, a na niektórych odcinkach, dla nowoczesnych składów dalekobieżnych, nawet do 200 km/h. W ruchu towarowym dostosowana jest do prędkości 120 km/h. Zinformatyzowane lokalne [...] na trasie Warszawa – Gdynia w obszarach LCS Iława i LCS Malbork wymieniono tory na odcinku ok. 103 km między Szymankowem a Zajączkowem Lubawskim. Przebudowano 50 obiektów inżynieryjnych i wybudowano 157 [...] poziomie szyn. Modernizacja w obszarze LCS Działdowo objęła swoim zasięgiem trasę o długości około 54 km. W pełni przebudowano linię wraz z korektą łuków i wymianą rozjazdów. Przejazdy i przejścia kolejowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-gora-szybciej-z-krakowa-do-zakopanego-skawiny-i-oswiecimia-2965

Koleją górą. Szybciej z Krakowa do Zakopanego, Skawiny i Oświęcimia

21.12.2015

poziom bezpieczeństwa. Estakady skrócą podróż Dwa nowe tory o łącznej długości 2,6 km (tor nr 1 – 1,2km i tor nr 2 – 1,4 km) powstaną pomiędzy liniami kolejowymi Kraków Główny – Medyka i Kraków Płaszów [...] Budimex S.A. (lider) i Ferrovial Agroman S.A. (partner). Inwestycja w liczbach: 2 wiadukty 3 estakady 2 kładki peronowe 2 przejścia nad torami Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dobre-utrzymanie-linii-kolejowych-to-sprawna-i-bezpieczna-podroz-plk-o-efektach-utrzymania-sieci-w-2015-r-2972

Dobre utrzymanie linii kolejowych, to sprawna i bezpieczna podróż. PLK o efektach utrzymania sieci w 2015 r.

29.12.2015

utrzymaniowo-naprawczych w 2015 rok jest podwyższenie prędkości jazdy pociągów na ponad 1.500 km torów. To o 500 km wyremontowanych torów więcej niż w 2014 r. - Kompleksowe remonty m.in. na odcinkach: Oleśnica [...] niezbędnych do utrzymania i eksploatacji sieci kolejowej. W bieżącym roku do spółki przyjęto ponad 2.000 pracowników na stanowiska podstawowe związane z prowadzeniem ruchu i utrzymaniem. PLK prowadzi również

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawne-przeprawy-nie-waskie-gardla-efekt-modernizacji-mostow-2974

Sprawne przeprawy nie „wąskie gardła” – efekt modernizacji mostów

02.01.2016

antykorozyjne. Koszt prac to niemal 2 mln zł. Kolejne etapy remontu będą prowadzone do 2016 roku. Po wykonaniu robót pociągi towarowe jadące przez most przyspieszą z 30 km/h do 60 km/h. Jest to jedna z najważniejszych [...] roku, kolejny w 2016 r. Koszt inwestycji: 17 mln zł (I etap) 2. Most na rzece Liwiec – Rail Baltica Jeden z 9 modernizowanych mostów na 66 km projektu Rail Baltica powstał po rozebraniu jesienią 2014 r [...] przeprawy. Obiekt zapewni przejazd pociągów po dwóch torach, ponad dwukrotnie szybciej - nie 50 km/h, lecz 120 km/h. Inwestor zwiększy również nośność obiektu, czyli składy będą mogły wozić cięższe ładunki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-przygotowana-do-modernizacji-linii-warszawa-wlochy-grodzisk-mazowiecki-2976

PLK przygotowana do modernizacji linii Warszawa Włochy - Grodzisk Mazowiecki

03.11.2015

możliwość szybszej jazdy pociągów. Po zakończeniu prac wzrośnie prędkość pociągów pasażerskich z 90 km/h do 120 km/h. Na przystankach: Warszawa Ursus, Pruszków, Piastów, Brwinów, Milanówek oraz Warszawa Włochy [...] miejscowości. Inwestycja obejmie również przebudowę/modernizację 3 mostów i 4 wiaduktów kolejowych, budowę 2 i modernizację 5 przejść pod torami, budowę tunelu drogowego (stacja Pruszków), a także budowę nowego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-gliwic-szybciej-i-wygodniej-do-katowic-i-do-warszawy-2980

Z Gliwic szybciej i wygodniej do Katowic i do Warszawy

07.01.2016

wszystkich prac to ok. 134 mln zł. Inwestycja na szlaku Katowice - Gliwice w liczbach: - 63 km nowych torów, - 63 km wymienionej sieci trakcyjnej, - 54 nowe rozjazdy, - 67 przebudowanych obiektów inżynieryjnych [...] Codziennie między Gliwicami a Warszawą kursuje 6 najnowszych pociągów PKP Intercity (Pendolino) w czasie 2 h 47 min. Przed zmianą rozkładu było tylko jedno takie połączenie z czasem jazdy dłuższym o 20 minut [...] prawie 100 pociągów. To efekt przebudowanej infrastruktury i zwiększenia prędkości pociągów do 100 km/h. Odcinek Katowice – Chorzów Batory był ostatnim wyremontowanym odcinkiem na trasie z Katowic do Gliwic

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...38394041424344454647...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 421 do 430 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook