• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1911, czas wyszukiwania 12 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sa-nowe-perony-i-kolejne-prace-na-linii-do-radomia-4609

Są nowe perony i kolejne prace na linii do Radomia

01.04.2020

administracyjnych najszybsze pociągi pasażerskie z Warszawy do Radomia pojadą z prędkością 160 km/h, a towarowe z prędkością 120 km/h. Dzięki temu skróci się czas podróży ze stolicy na południe Mazowsza

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-z-warszawy-do-lublina-plk-podpisaly-kolejne-umowy-3395

Szybciej z Warszawy do Lublina – PLK podpisały kolejne umowy

05.06.2017

modernizacji całego odcinka od Warszawy do Lublina pociągi na tej trasie będą mogły kursować z prędkością 160 km/h. Przejazd skróci się do około 1,5 godziny. Pasażerowie skorzystają z nowych, w pełni

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-w-kolejnym-przetargu-na-modernizacje-linii-krakow-medyka-807

Otwarcie ofert w kolejnym przetargu na modernizację linii Kraków – Medyka

27.07.2010

głównych międzynarodowych liniach kolejowych - linie tworzące ten układ powinny być dostosowane do prędkości: 160 km/godz. w ruchu pasażerskim i 120 km/godz. w ruchu towarowym, przy nacisku osi 225 kN.) i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejna-umowa-na-modernizacje-linii-kolejowej-miedzy-krakowem-i-rzeszowem-1017

Kolejna umowa na modernizację linii kolejowej między Krakowem i Rzeszowem

02.11.2010

priorytetu polega na podniesieniu parametrów eksploatacyjnych linii E30, w tym zwiększeniu możliwych prędkości przewozów, likwidacji wąskich gardeł na tej linii oraz przenoszeniu ruchu z dróg na kolej, jest

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miliard-na-koleje-w-polsce-wschodniej-3543

Miliard na koleje w Polsce Wschodniej

22.11.2017

przesiadkowe. Wyremontowanymi torami pociągi pojadą szybciej. Możliwe będzie podróżowanie z maksymalną prędkością do 120 km/h i 80 km/h dla pociągów towarowych, przy zachowaniu standardów bezpieczeństwa ruchu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poznan-warszawa-kolejarze-szlifuja-szyny-miedzy-swarzedzem-a-kolem-4182

Poznań – Warszawa: kolejarze szlifują szyny między Swarzędzem a Kołem

10.04.2019

dziesiętnych części milimetra. W zależności od potrzeby nawet kilkukrotnie przejeżdża po torach z prędkością do 20 km/h. Poprawa geometrii torów i uzyskanie równych i gładkich szyn zwiększa komfort jazdy [...] z Poznania do Warszawy Po zakończeniu wszystkich prac pociągi przejadą z Poznania do Warszawy z prędkością 160 km/h w ok. 2:20 h. Modernizacja zwiększy bezpieczeństwo. W ramach inwestycji montowane są

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejarze-walcza-z-upalem-i-zlodziejami-445

Kolejarze walczą z upałem i złodziejami

16.07.2010

Wczoraj 15 lipca wszystkie szlaki na sieci PLK były przejezdne. Ograniczenie prędkości ze względu na wysokie temperatury dotknęło tylko ok. 5% tras. Opóźnionych było 260 pociągów, wydłużenie czasu jazdy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-wzmacniaja-wspolprace-z-kolejami-litewskimi-4150

PLK wzmacniają współpracę z Kolejami Litewskimi

20.03.2019

Poruszono też istotne aspekty dot. uzyskania prędkości 200 km/h na Centralnej Magistrali Kolejowej, a także eksploatacji linii kolejowych przystosowanych do prędkości 250 km/h. Przedstawiciele Kolei Litewskich

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-wroca-do-lubska-plk-sa-podpisaly-umowe-na-nowe-polaczenia-z-kolej-9584

Pociągi wrócą do Lubska – PLK SA podpisały umowę na nowe połączenia z Kolej+

12.04.2024

18 km odcinku linii kolejowej nr 275 pozwolą na uruchomienie przejazdów pociągów spalinowych z prędkością co najmniej 80 km/h. Dzięki planowanej budowie tzw. „mijanki” w Letnicy, trasa zostanie włączona

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-limanowej-rzadzic-bedzie-kolej-10497

W Limanowej rządzić będzie kolej!

17.02.2025

długości przeszło 2 km i średniej wysokości 9 m zaprojektowano tak, by sprawnie i z odpowiednią prędkością przekroczyć dolinę potoku Sowlinka. Natomiast pomiędzy Tymbarkiem a Koszarami zaplanowano tunel

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...37383940414243444546...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 411 do 420 z 1911.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook