• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1869, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/12-mld-zl-na-zmiany-kolei-na-podkarpaciu-3064

1,2 mld zł na zmiany kolei na Podkarpaciu

06.05.2016

Efektem prac będzie szybsza jazda - skrócenie czasu przejazdu, poprawa komfortu i bezpieczeństwa podróżnych oraz stworzenie spójnych połączeń pomiędzy regionami Polski. Sprawna kolej aglomeracyjna i modernizacja [...] ruch między województwem świętokrzyskim a podkarpackim. Poprawił się również standard obsługi podróżnych na stacjach i przystankach na trasach Rzeszów- Ocice, Kraków- Medyka czy Rzeszów-Jasło. Nowe perony

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-mozliwosci-kolei-w-wolominie-3068

Nowe możliwości kolei w Wołominie

13.05.2016

ławki, wiaty, zegary i oznakowanie. Oba obiekty będą dostosowane do obsługi osób niepełnosprawnych, podróżnych z cięższym bagażem czy opiekunów z dziećmi w wózkach - mówi Paweł Rosiak, dyrektor projektu w PLK

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/1500-kamer-wzmocni-bezpieczenstwo-na-trasie-warszawa-gdansk-3069

1500 kamer wzmocni bezpieczeństwo na trasie Warszawa - Gdańsk

14.05.2016

odcinku Warszawa - Gdańsk to kolejna inicjatywa PLK, która ma zapewnić większe bezpieczeństwo podróżnym i zapobiegać aktom wandalizmu. Obecnie nad bezpieczeństwem czuwa już 250 kamer na odcinku Warszawa [...] pasażerów, na których znajduje się prawie 1400 kamer. Każdego dnia zapewniają dodatkowe bezpieczeństwo podróżnym i mieszkańcom oraz wspierają pracę funkcjonariuszy SOK. Monitoringiem wizyjnym objętych jest również

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-skierniewice-wygodniej-dla-pasazerow-sprawniej-dla-pociagow-3077

Stacja Skierniewice – wygodniej dla pasażerów, sprawniej dla pociągów

24.05.2016

Modernizowana stacja Skierniewice na bieżąco obsługuje pociągi na trasie m.in. z Warszawy do Łodzi, Częstochowy, Wrocławia i Łowicza. W dobie przejeżdża przez nią ok. 200 składów. W maju kończy się ko

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/63-mld-zl-dla-plk-na-projekty-pierwszego-konkursu-cef-3082

6,3 mld zł dla PLK na projekty pierwszego konkursu CEF

31.05.2016

kolejny istotny krok w realizacji projektów CEF. Inwestycje na ważnych liniach poprawią obsługę podróżnych i skrócą czasy podróży m.in. na trasie Wrocław – Poznań, CMK, Poznań – Szczecin, czy usprawnią

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szczecinek-i-bialogard-beda-wygodniejsze-dla-pasazerow-kolei-3081

Szczecinek i Białogard będą wygodniejsze dla pasażerów kolei

30.05.2016

Efektem ogłoszonego w maju przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przetargu będą zmiany w standardzie obsługi pasażerów na stacjach w Szczecinku i Białogardzie. W Szczecinku PKP Polskie Linie Kolejowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poznan-36-mln-zl-na-lepsza-obsluge-pasazerow-tory-i-most-3084

Poznań. 36 mln zł na lepszą obsługę pasażerów, tory i most

01.06.2016

zostaną trzy wiadukty kolejowe pomiędzy Poznaniem a Starołęką. Na stacji Poznań Starołęka obsługę podróżnych poprawi remont podziemnego przejścia na perony. Modernizacja torów pomiędzy Starołęką a Poznaniem [...] to kolejny etap poprawy trasy. Zwiększy się komfort i szybkość jazdy oraz poprawi bezpieczeństwo podróżnych. W 2015 r. zakończono prace rewitalizacyjne między Ostrzeszowem i Kluczborkiem, Ostrzeszowem i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-nowego-dworca-lodz-fabryczna-odjedzie-kazdy-pociag-3088

Z nowego dworca Łódź Fabryczna odjedzie każdy pociąg

06.06.2016

przewoźników, że kasy biletowe wraz z zapleczem zajmą ponad 420 m2. Dla jak najlepszej obsługi podróżnych przewidziano blisko 1600 m2 powierzchni komercyjnej. Klienci kolei znajdą tam m.in.: punkty ga

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsza-obsluga-pasazerow-na-stacjach-czestochowa-osobowa-i-czestochowa-stradom-3086

Lepsza obsługa pasażerów na stacjach Częstochowa Osobowa i Częstochowa Stradom

03.06.2016

atrakcyjnych czasów przejazdu z Częstochowy m.in. do Warszawy, Wrocławia, Krakowa zwiększyło liczbę podróżnych. Częstochowa Stradom Na stacji wykonano już roboty konstrukcyjne przejścia: część pod torami oraz [...] się, system dynamicznej informacji pasażerskiej i monitoring. Na czas budowy przygotowano dla podróżnych dobrze oznaczone, tymczasowe przejście przez tory. Pociągi kursują zgodnie z obowiązującym rozkładem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/czerwcowa-korekta-rozkladu-jazdy-3090

Czerwcowa korekta rozkładu jazdy

09.06.2016

przystankach. Wśród zadań, które skrócą czas przejazdów pociągów oraz podniosą komfort i bezpieczeństwo podróżnych, są m.in. prace na linii: Warszawa – Białystok, Wrocław – Poznań, Kraków – Rzeszów, Warszawa – [...] Piaseczno, Luboń i Sędziszów Małopolski. Celem jest zapewnienie jak najwyższego komfortu obsługi podróżnych. Od czerwcowej korekty podróżni skorzystają z nowych przystanków Bydgoszcz Błonie i Cierpice Kąkol

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...37383940414243444546...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 411 do 420 z 1869.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook