Wyniki wyszukiwania
Szybką koleją przez północną część Mazur
11.04.2024
na odcinku Giżycko – Kętrzyn. Budowany jest peron na przystanku Niegocin-Wilkasy. Cały projekt zakłada modernizację ok. 100-kilometrowej trasy Ełk – Korsze. Dzięki inwestycji podróżni zyskają dostępniejszych
PRZECZYTAJWskazuje to jednoznacznie, że Komisja dostrzega wartość tego projektu dla całej Unii Europejskiej. KE zakłada potrojenie obecnej długości linii dużych prędkości i stworzenie spójnej sieci kolei dużych prędkości
PRZECZYTAJprzystanków – powiedział Andrzej Bittel, sekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury. Studium zakłada określenie wariantów nowej linii średnicowej i pozostałych linii, wstępne analizy techniczne, pr
PRZECZYTAJgranicznego z Ukrainą w Medyce. Inwestycja w rejonie kolejowego przejścia granicznego z Ukrainą zakłada wymianę blisko 19 km torów między stacjami Hurko i Krówniki oraz 9 rozjazdów. Przewidziano remont
PRZECZYTAJ– powiedział minister infrastruktury, Andrzej Adamczyk. To jedno z pierwszych porozumień, które zakłada warstwowy podział przestrzeni użytkowej. Umowa będzie obowiązywać od 1 lipca przez 10 lat. W tym
PRZECZYTAJNadodrzanka), którą przewożone są towary z Dolnego Śląska do zachodniopomorskich portów. Inwestycja zakłada dostosowanie torów, do poruszania się po nich dłuższych i cięższych składów z prędkością do 120 km/h
PRZECZYTAJoddania nowego przejazdu do użytku uzależniony jest od warunków atmosferycznych. Obecnie wykonawca zakłada otwarcie przejazdu w marcu 2019 roku. Wcześniejszemu oddaniu przejazdu do użytku przeszkodziła,
PRZECZYTAJi Szczecinie. Kolejne 15 wózków wjedzie na tory w przyszłym roku. Zasilą one zespoły techniczne zakładów m.in. w Białymstoku, Rzeszowie, Nowym Sączu i Zielonej Górze. Zakup wszystkich pojazdów zaplanowano
PRZECZYTAJPLK dla ochrony kolejowego dziedzictwa
15.12.2016
będzie mobilnym wagonem warsztatowym dołączanym do parowozu. Pięć byłych już wagonów mieszkalnych z Zakładu Maszyn Torowych w Krakowie pojedzie do Mogileńskiego Stowarzyszenia Miłośników Kolei. Wagony będą
PRZECZYTAJKrajowy Program Kolejowy zakłada wydanie 67 mld zł w ciągu najbliższych ośmiu lat. To bardzo potrzebne pieniądze, bo niektóre torowiska nie były remontowane nawet od 40 lat. Największy problem to brak
PRZECZYTAJ