Wyniki wyszukiwania
Kolej ułatwia obsługę Portu Gdańsk!
10.08.2016
obejmuje modernizację lub budowę 24 obiektów inżynieryjnych (mostów, wiaduktów, przepustów) oraz montaż urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Największym obiektem inżynieryjnym, który powstał w ramach
PRZECZYTAJNowy peron na stacji Gdańsk Wrzeszcz
12.11.2014
konstrukcyjne. Gotowa jest także nawierzchnia z kostki betonowej w kolorze szarego granitu. Kończy się montaż stalowej wiaty. Architektura wiat budowanych przez PLK nawiązuje do stylistyki przystanku SKM. Docelowo
PRZECZYTAJUtrzymany jest ruch pociągów na stacji Warszawa Gdańska. Na zabezpieczonym terenie, w kilku miejscach widać już efekty prac. Na wybudowanych filarach kładki wschodniej wykonawca montuje kolejne elemen
PRZECZYTAJkilkanaście metrów nad Wisłą. Wykorzystane były barki oraz specjalistyczny sprzęt do demontażu i montażu ciężkich stalowych konstrukcji. Wykonawca musiał radzić sobie przy bardzo niskim stanie Wisły i podczas
PRZECZYTAJciężkie dźwigi, które na barkach zdejmowały stal z filarów. Równocześnie z rozbiórką rozpoczęły się montaże nowych, wytrzymalszych przęseł. Na placu budowy od strony Wisłostrady nowe elementy były składane
PRZECZYTAJinwestycji zakończył już przyczółki przeprawy nad Martwą Wisłą. Trwa budowa nasypów kolejowych i montaż sieci trakcyjnej. Kształtów nabierają budynki nastawni w Gdańsku Olszynce i Gdańsku Porcie Północnym
PRZECZYTAJJeszcze szybciej z Warszawy do Gdańska
09.01.2015
Warszawa – Gdynia. Koszt inwestycji to ponad 26 mln zł brutto. Dodatkowa kontrola bezpieczeństwa ruchu Montaż urządzeń do zdalnego wykrywania awarii taboru towarzyszy budowie, na trasie ze stolicy do Trójmiasta
PRZECZYTAJNowe tory do portu w Gdańsku
25.07.2014
za modernizację linii do portu. Prace modernizacyjne obejmą m.in. budowę ponad 30 km nowych torów, montaż 42 nowych rozjazdów, budowę 5 wiaduktów i mostów. Nowa infrastruktura kolejowa przyczyni się do [...] będzie również możliwość wjazdu na linię pociągów cięższych niż dotychczas. Koszt prac obejmujących montaż systemu sterowania ruchem to ponad 66 mln zł, natomiast roboty budowlane i torowe będą kosztowały
PRZECZYTAJhałasu i wibracji planuje się, szlifowanie szyn po modernizacji linii, budowę ekranów akustycznych, montaż elementów odblaskowych (tzw. wilczych oczu) oraz budowę w przepustach suchych chodników dla zwierząt
PRZECZYTAJKrótsze podróże z Krakowa pod Giewont
25.05.2016
się. Obok przystanku zaplanowano parking. Inwestycja obejmuje jednocześnie budowę murów oporowych, montaż urządzeń sterowania ruchem kolejowym, urządzeń teletechnicznych i elektroenergetycznych. Poziom
PRZECZYTAJ