• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2353, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-32-mln-zl-na-podniesienie-bezpieczenstwa-na-dolnoslaskich-przejazdach-kolejowo-drogowych-2939

Ponad 32 mln zł na podniesienie bezpieczeństwa na dolnośląskich przejazdach kolejowo-drogowych

23.11.2015

eksploatacyjnych na przejazdach kolejowych – etap II” PLK zmienia na Dolnym Śląsku 7 przejazdów (ok. 9 mln zł.). Oddane do eksploatacji są już przejazdy: w Długołęce (powiat wrocławski), w Retkowie (powiat [...] W 2014 roku na przejazdach zanotowano o 14% mniej wypadków niż w 2013. Inwestycja w liczbach: 393 mln PLN – taki jest koszt realizacji tzw. „projektów przejazdowych”, 304 – tyle przejazdów będzie zmod

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cyfrowa-lacznosc-na-kolei-zwieksza-bezpieczenstwo-i-plynnosc-ruchu-pociagow-2942

Cyfrowa łączność na kolei zwiększa bezpieczeństwo i płynność ruchu pociągów

27.11.2015

etap II. Wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce na odcinku Legnica-Wrocław-Opole” to ponad 131 mln zł. Projekt "Modernizacja linii kolejowej E30, etap II. Wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-40-minut-z-rybnika-do-chalupek-2943

W 40 minut z Rybnika do Chałupek

30.11.2015

Już 13 grudnia kolej na trasie z Rybnika do Chałupek stanie się doskonałą alternatywą dla transportu drogowego. W rozkładzie jazdy dokonano wielu zmian i udogodnień dla podróżnych. Wydłużona została r

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczna-i-plynna-podroz-koleja-ertms-na-dolnym-slasku-2945

Bezpieczna i płynna podróż koleją – ERTMS na Dolnym Śląsku

01.12.2015

ERTMS poziomu 2 opiera się na dedykowanym kolei systemie łączności bezprzewodowej GSM-R oraz na nowoczesnych technologiach IT. Składa się z dwóch elementów: Europejskiego Systemu Sterowania Pociągiem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pol-miliarda-zlotych-na-poprawe-ruchu-kolejowego-na-slasku-2947

Pół miliarda złotych na poprawę ruchu kolejowego na Śląsku

02.12.2015

przygotowanych wykonawców, co gwarantuje terminową realizację zadania. Projekt o wartości ponad 500 mln zł realizowany jest w ramach Krajowego Programu Kolejowego. Realizację prac przewidziano na lata 2016-2019

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/12-nowych-przystankow-kolej-blizej-pasazera-2948

12 nowych przystanków – kolej bliżej pasażera

03.12.2015

Rawicza (i z powrotem) – w ciągu doby to 24 pociągi. Koszt budowy nowego przystanku wyniósł ponad 6 mln zł. W Małopolsce pasażerowie od września korzystają z trzech nowych przystanków w Krakowie: Kraków [...] w pełni dostosowane do osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Budowa kosztowała ok. 2 mln zł. W województwie warmińsko – mazurskim pod koniec roku zakończy się budowa przystanku Szymany Lotnisko

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-bydgoszcz-glowna-54-mln-zl-na-komfortowe-perony-2950

Stacja Bydgoszcz Główna – 54 mln zł na komfortowe perony

07.12.2015

modernizacji peronów PLK wymieniły również ponad 3 km toru. Na modernizację peronów PLK przeznaczyły 54 mln zł. Prowadzone prace współfinansowane są przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/oswiadczenie-andrzeja-filipa-wojciechowskiego-i-karola-depczynskiego-2958

Oświadczenie Andrzeja Filipa Wojciechowskiego i Karola Depczyńskiego

14.12.2015

inwestycji wynosiła zaledwie powyżej 3 mld zł, zaś Spółka za 2012 rok odnotowała stratę wartości -748 mln zł. Brak było działań ukierunkowanych na poprawę obsługi pasażerów, a struktura Spółki była „ciężka”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-100-mln-zl-na-modernizacje-zabytkowej-estakady-najwazniejszego-obiektu-kolejowego-w-gorzowie-wielkopolskim-2960

Ponad 100 mln zł na modernizację zabytkowej estakady - najważniejszego obiektu kolejowego w Gorzowie Wielkopolskim

14.12.2015

Za 100 mln zł PLK gruntownie zabezpieczy i odnowi estakadę. Prace usprawnią ruch pociągów na najważniejszej dla miasta linii kolejowej nr 203 Tczew – Kostrzyn nad Odrą. Przyczynią się również do poprawy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebudowa-stacji-kolejowej-w-radomiu-dobiega-konca-2961

Przebudowa stacji kolejowej w Radomiu dobiega końca

15.12.2015

Układ torowy w obrębie stacji jest już prawie gotowy. Na ostatnim etapie jest również montaż sieci trakcyjnej oraz urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Perony zyskały całkowicie nową nawierzchnię ora

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...36373839404142434445...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 401 do 410 z 2353.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook